10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

УРОК 13. МОЯ РОДИНА. ПІКЛУВАННЯ ПРО ЗДОРОВ’Я СІМ’Ї

Про матеріал

Мета: уточнювати і розширювати уявлення учнів про сім'ю; розповісти, як члени сім'ї піклуються про здоров'я одне одного; формувати позитивне ставлення до сім'ї; вчити надати допомогу членам родини, дбати про здоров'я рідних, слухатися батьків.

Обладнання: сюжетні картинки, презентація підручник «Основи здоров'я».

Тип-уроку: урок – тренінг

Перегляд файлу

УРОК 13. МОЯ РОДИНА. ПІКЛУВАННЯ ПРО ЗДОРОВ’Я СІМ’Ї

Мета: уточнювати і розширювати уявлення учнів про сім’ю; розповісти, як члени сім’ї піклуються про здоров’я одне одного; формувати позитивне ставлення до сім’ї; вчити надати допомогу членам родини, дбати про здоров’я рідних, слухатися батьків.

Обладнання: сюжетні картинки, презентація підручник «Основи здоров’я».

Тип-уроку: урок – тренінг

 

Хід уроку

І. Організаційна частина 

1. Вправа «Привітання»

Лунає спокійна приємна музика під яку діти під керівництвом вчителя утворюють коло.

  •                   Дорогі діти, погляньте, що у мене в руках? (Свічка) - А що символізує свічка? (Вогонь, тепло, любов, вічність, затишок).
  •                   А тепер, кожний з вас, візьме в руки свічку, передаючи її іншому та  побажає чогось гарного і приємного.

(Діти передають свічку по колу з побажаннями, поки свічка не повернеться до вчителя. Кожен наступний дякує за побажання).

Свічка повернулася до мене. Дякую вам. В свою чергу, хочу всім вам побажати міцного здоров’я, душевного тепла, спокою, любові до всіх хто вас оточує. А де ми це можемо отримати?(В сім’ї, родині.)

2.Зворотний зв’язок

 «На попередньому уроці я зрозумів (ла) … .»

3.Мозковий штурм

  •                   Як ви проводите вільний час?

ІІ. Основна частина

1. Повідомлення теми і завдань уроку

  •                   Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ «Серед людей».
  •                   У цьому розділі ви дізнаєтеся про склад родини, про необхідність слухатися батьків, про дівчат і хлопчиків, про правила знайомства.

2. Робота з підручником с.56-59 - Хто зображений на малюнку?

  •                   Чи велика у вас родина? Назвіть членів своєї сім’ї.
  •                   Хто найстарший член твоєї родини, хто – наймолодший?

А зараз я пропоную вам погратися і відгадати загадки. Ніжна, лагідна і мила, На цей світ нас народила. Я до неї пригорнуся,

Це ріднесенька… (матуся)

Хто усіх нас захищає, Матінці допомагає?

З ним нічого не боюсь,

Здогадались? Це… (татусь)

Ще рідня у мене є!

Всім питання задає,

І вертлява, й невеличка,

Моя люба це … (сестричка)

З ним ніколи не сварюся,

Іграшками поділюся.

Буду з ним дружити, грати.

Познайомтесь, це мій … (братик)

Ще голубонька рідненька –

Добра, мила і старенька.

Я ніколи не журюся,

Бо у мене є … (бабуся)

Сивий, мудрий і поважний.

Заклопотаний, відважний.

Всього я в житті навчусь,

Бо зі мною мій … (дідусь)

3. Здорова родина с.57

Робота в групах

Скласти розповідь за малюнками.

 

  1.                  група -

 

  1.                  група -

 

  1.                  група -

 

4. Руханка

Раз - турботлива матуся     (руку покласти сусідові з права на плече)

Два – до тата пригорнуся          (руку покласти сусідові з ліва на плече)

Бабця – три, дідусь – чотири  (хитнутись разом всім праворуч)

П’ять – сестричку полічили       (хитнутись разом всім

ліворуч )

Ось така моя родина:                 (нахилились правою рукою до лівої ноги)

привітна, і гостинна                   (нахилились правою рукою до правої ноги )

5. Чому треба слухатися батьків с.58 Слухання вірша Лесі Вознюк.

  •                   Які поради дають тобі батьки, бабусі й дідусі?
  •                   Кого називають найкращим татом і най слухнянішою дитиною серед тварин? 6. Корисні поради с.59

7. Гра «У театри»

- Уявіть, що ви актори, покажіть за допомогою міміки або жестів, як можна відпочивати родиною. При цьому учасники інших груп мають вгадати ваш вид відпочинку.

ІІІ. Заключна частина.

1. Вправа «Хвостик»

  •                   Продовжите фразу: «Мої обов’язки у родині …»

2. Зворотний зв’язок.

  •                   Як потрібно ставитися одне до одного в  сім’ї?

3. Робота в зошиті с.22-23

- У якій родині піклуються про здоров’я її членів, а у якій – ні?

4. Ритуал прощання.

Підніміться, друзі, вас прошу і зі мною повторіть:

Любіть себе та інших поважайте.

Своє життя й здоров’я бережіть.

І правильну дорогу вибирайте,

Якщо ви довго хочете прожить.

Посміхніться і будьте завжди здорові!

 

doc
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
461
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку