Урок №12 "Мистецькі подорожі" 2 клас НУШ Мистецтво (О.В.Калініченко,Л.С.Аристова)

Про матеріал
Музичний матеріал: М. Мусоргський сюїта «Картинки з виставки»: «Хатка на курячих ніжках»; «Балет пташенят, що не вилупились». «Зимові свята» А. Сологуб. зацікавити учнів уроками мистецтва; продовжувати ознайомлювати учнів з особливостями та властивостями музичної мови; учити пізнавати мажорний та мінорний лади; продовжити знайомство з програмною фортепіанною музикою;
Перегляд файлу

2 клас І семестр

урок 12                     дата ________

 

Тема уроку: Мистецькі подорожі

Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; продовжувати  ознайомлювати  учнів  з  особливостями  та  властивостями  музичної  мови; учити  пізнавати  мажорний  та  мінорний  лади; продовжити знайомство з програмною фортепіанною музикою;

розвивати  емоційну  сферу  учнів, уміти  розрізняти  настрої  музики;

виховувати  культуру  слухання  музики  та  інтерес  до  неї.

Музичний матеріал: М. Мусоргський сюїта «Картинки з виставки»: «Хатка на курячих ніжках»; «Балет пташенят, що не вилупились». «Зимові свята» А. Сологуб.

Обладнання: музичні інструменти; музичний центр; фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку


1. Організаційний момент.

Музичне вітання.

Сьогодні чарівниця Гармонія запрошує тебе відвідати незвичайну виставку. Картини на ній – музичні. Поштовхом до створення цього циклу вважається виставка російського архітектора і художника Віктора Олександровича Гартмана.

2. Слухання музики

М. Мусоргський сюїта «Картинки з виставки»: «Хатка на курячих ніжках».

У Гартмана був ескіз витончених бронзових годин у вигляді хатки на курячих ніжках. Однак фантазія Мусоргського зобразила зовсім інше — потужний динамічний образ Баби-Яги, картину «нечистої сили».

 

 

 

 

 

 

 

М.Мусоргський сюїта «Картинки з виставки»: Балет пташенят, що не вилупились».

.

Прототипом п'єси послужили ескізи Гартмана до костюмів для балету Юлія Гербера «Трільбі». В «Трільбі» був епізод, у якому виступала, як писала Стасов, «група маленьких вихованців і вихованок театрального училища, убраних канарками, що жваво бігали по сцені. Інші були вставлені в яйця, немов у панцири». Усього Гартман створив для балету 17 ескізів костюмів, з яких 4 збереглися до наших днів

3. Бесіда

  • Якою була прослухана музика- вокальна чи інструментальна?
  • Для якого інструмента була написана сюїта?
  • Яким був ритм в прослуханих творах – стрибкоподібний чи рівномірний?
  • Чому , на вашу думку, композитор назвав п’єсу «балетом»?

4. Вокально – хорова робота

1. Розспівування

2. Виконання пісні «Зимові свята» А.Сологуба.

«Оживіть» пісню за допомогою жестів, які звучать: плесканням у долоні,  клацанням пальцями, тупотінням тощо.

5. Підсумок уроку.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Баранчук Світлана Іванівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Вандоляк СнІжана Іванівна
    Чудова розробка!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 листопада 2019
Переглядів
6119
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку