2 клас І семестр Ганінець С.П.
урок 13 дата ________
Тема уроку: Зимові фантазії
Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; продовжувати ознайомлювати учнів з особливостями та властивостями музичної мови; узагальнити уявлення школярів щодо джерел музичного мистецтва, елементів музичної мови та розвитку музики
розвивати емоційну сферу учнів, уміти розрізняти настрої музики;
виховувати культуру слухання музики та інтерес до неї.
Музичний матеріал: Е. Гріг «У печері гірського короля»; Ж. Колодуб «Троль» (із сюїти «Снігова Королева»); «Біла казка» О.Янушкевич.
Обладнання: музичні інструменти; музичний центр; фонохрестоматія.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
1. Організаційний момент.
Музичне вітання.
Тож давайте і ми з вами поринемо в цю надзвичайно чарівну зимову казку.
2. Слухання музики
Е.Гріг «У печері гірського короля»
3. Бесіда
Чарівниця-музика перенесла нас дуже далеко. Туди, де вздовж скелястих берегів холодного Північного моря розташована країна Норвегія. Тут живуть сміливі й мужні люди, адже їм доводиться боротися з бурями, вітрами, штормами. Норвезький народ створив багато казок і легенд про незвичних істот: тролів, гномів, ельфів, які живуть у горах і скелях. З-поміж них є добрі та злі. Казки своєї батьківщини розповів нам норвезький композитор Едвард Ґріґ, який жив у містечку Трольхауґені. Ця назва означає «пагорб тролів». Композитор створив яскраву картину стрімкого танцю казкових персонажів у творі «У печері гірського короля».
4. Слухання музики
Ж. Колодуб «Троль»
5. Бесіда
6. Вокально – хорова робота
1. Розспівування
2.Демонстрація та розучування пісні «Біла казка» О.Янушкевич
5. Підсумок уроку.
Пограйте в парах у ритмічні сніжинки. Вигадайте мелодію і проплескайте ритм завірюхи.