Урок №13 "Зимові фантізії" 2 клас НУШ Мистецтво (О.В.Калініченко,Л.С.Аристова)

Про матеріал
Музичний матеріал: Е. Гріг «У печері гірського короля»; Ж. Колодуб «Троль» (із сюїти «Снігова Королева»); «Біла казка» О.Янушкевич. Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; продовжувати ознайомлювати учнів з особливостями та властивостями музичної мови; узагальнити уявлення школярів щодо джерел музичного мистецтва, елементів музичної мови та розвитку музики розвивати емоційну сферу учнів, уміти розрізняти настрої музики; виховувати культуру слухання музики та інтерес до неї.
Перегляд файлу

                               2 клас І семестр               Ганінець С.П.

урок 13                     дата ________

 

Тема уроку: Зимові фантазії

Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; продовжувати  ознайомлювати  учнів  з  особливостями  та  властивостями  музичної  мови; узагальнити уявлення школярів щодо джерел музичного мистецтва, елементів музичної мови та розвитку музики

розвивати  емоційну  сферу  учнів, уміти  розрізняти  настрої  музики;

виховувати  культуру  слухання  музики  та  інтерес  до  неї.

Музичний матеріал: Е. Гріг «У печері гірського короля»; Ж. Колодуб «Троль» (із сюїти «Снігова Королева»); «Біла казка» О.Янушкевич.

Обладнання: музичні інструменти; музичний центр; фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку


1. Організаційний момент.

Музичне вітання.

       

Тож давайте і ми з вами поринемо в цю надзвичайно чарівну зимову казку.

2. Слухання музики

 

Е.Гріг «У печері гірського короля»

3. Бесіда

  • Розкажіть про свої враження від прослуханої музики.
  • Якими ви собі уявляєте мешканців гірської печери? Вони великі чи маленькі?
  • Як вони рухаються? Який темп музики?
  • Чи змінювалася динаміка протягом твору?
  • Складіть невеличку казочку про те що, «розповів» композитор засобами музики.

Чарівниця-музика перенесла нас дуже далеко. Туди, де вздовж скелястих берегів холодного Північного моря розташована країна Норвегія. Тут живуть сміливі й мужні люди, адже їм доводиться боротися з бурями, вітрами, штормами. Норвезький народ створив багато казок і легенд про незвичних істот: тролів, гномів, ельфів, які живуть у горах і скелях. З-поміж них є добрі та злі. Казки своєї батьківщини розповів нам норвезький композитор Едвард Ґріґ, який жив у містечку Трольхауґені. Ця назва означає «пагорб тролів». Композитор створив яскраву картину стрімкого танцю казкових персонажів у творі «У печері гірського короля».

4. Слухання музики

 Ж. Колодуб «Троль»                                                  

5. Бесіда

  • Які засоби музичної виразності передають характер Троля?
  • Він добрий чи злий?
  • У якому темпі звучала п’єса?
  • Чи змінювалася її динаміка?

6. Вокально – хорова робота

1. Розспівування

2.Демонстрація та розучування пісні «Біла казка» О.Янушкевич

5. Підсумок уроку.

Пограйте в парах у ритмічні сніжинки. Вигадайте мелодію і проплескайте ритм завірюхи.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Олійник Тетяна Анатоліівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 грудня 2019
Переглядів
2724
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку