10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

УРОК 16. БЕЗПЕКА ІГОР ТА РОЗВАГ. БЕЗПЕЧНІ МІСЦЯ ДЛЯ ІГОР І РОЗВАГ

Про матеріал

Мета: ознайомлення учнів із правилами безпечної поведінки у природному середовищі; вчити обирати безпечні місця для відпочинку та гри дотримуватися правил безпеки; виховувати обережність, обачливість

Обладнання: підручник «Основи здоров'я», ілюстрації до теми, презентація.

Тип-уроку: урок – тренінг

Перегляд файлу

УРОК 16. БЕЗПЕКА ІГОР ТА РОЗВАГ. БЕЗПЕЧНІ МІСЦЯ ДЛЯ ІГОР І РОЗВАГ.

Мета: ознайомлення учнів із правилами безпечної поведінки у природному середовищі; вчити обирати безпечні місця для відпочинку та гри дотримуватися правил безпеки; виховувати обережність, обачливість 

Обладнання: підручник «Основи здоров’я», ілюстрації до теми, презентація.

Тип-уроку: урок – тренінг

 

Хід уроку

І. Вступна частина.

1. Вправа  «Привітання»

Сонечко сяє (діти підносять руки вверх, пальчиками відтворюють мерехтіння)     

Сопілочка грає (імітують гру на сопілці)

Річка тече (роблять хвилясті рухи руками) 

Веслами загрібаємо ( коло плечима)

Радо всіх зустрічаємо (розводять руки в сторони).

 

- Давайте пригадаємо правила наших занять (учні пригадують та називають по черзі правила роботи).

Правила роботи

  1.               Спілкування на основі довіри. 
  2.               Сказати хочеш не кричи, а тільки руку підніми!
  3.               Щирість спілкування. 
  4.               Бути веселим і позитивним.
  1.               Активна участь у тому, що відбувається.
  2.               Повага до того, хто говорить. 
  3.               Ввічливе поводження.
  1.                Зворотний зв’язок.

 «На попередньому уроці я зрозумів (ла) … .»

  1.                Вправа «Мікрофон»

 -               Які місця вдома безпечні для навчання та ігор?

ІІ. Основна частина

1.  Повідомлення теми і мети уроку

  •                   Сьогодні ми починаємо вивчати розділ «Безпечне довкілля». У цьому розділі ми дізнаємося: де безпечно гратися; як викликати рятувальників; як діяти, якщо заблукав; правила безпеки вдома і в школі; правила дорожньої безпеки; як поводитись з незнайомцями.  
  •                   У які ігри вам подобається грати зі своїми друзями? - Найкращий відпочинок – на природі. Це прогулянки, рухливі ігри, плавання, катання. Все це допомагає зняти розумову втому, зміцнює здоров’я, піднімає настрій. Але коли відпочиваєш слід пам’ятати про правила яких потрібно дотримуватися. Про них сьогодні й поговоримо.
  1.                Робота з підручником (с.70-71)

-  Розгляньте малюнок на с.70.

  •                   Де можна у вашому дворі можна кататись на велосипеді, роликах, санчатах?
  •                   Які небезпеки чатують вас у дворі?
  •                   Як їх можна уникнути?
  1.                Вправа «Безпека ігор та розваг»

Робота в групах. Учням пропонуються картки з малюнками.

  •                   Хто з дітей вибрав безпечне місце для ігор та розваг. А хто – ні? Поясніть чому ви так вважаєте.

 

  •                   Для ігор і розваг обирайте безпечні місця. Гратися можна на дитячому майданчику, у дворі вашого дому. На шкільному подвір’ї та стадіоні.
  1.                Читання веселих коломийок с. 71
    •                   Якими рослинами можна обпектися чи подряпатися?
    •                   Чому небезпечно гратися з м’ячем біля вікон і доріг?
    •                   Які небезпечні предмети можуть лежати на землі?
  2.                Руханка «Вітер»

Налетів з-за лісу вітер —       

Він сердитий і рвучкий,           (Помахати руками до себе.)

Покрутив в садку нам квіти,     (Кругові рухи кулачками.)

Розгойдав усі гілки.                   (Рухи вгору, похитавши із сторони в сторону.)

У вікно, у двері грюкнув,          (Поплескати в долоні.)

Розстелив по хаті дим,              (Показати пальчиками.)

Впав на шлях і мчить на луки,  (Руки долонями вниз.)

Я — наввипередки з ним.         (Постукати пальчиками на парті.)

  1.                Продовження роботи за підручником (с.72-73)

- Розкажіть, в яких місцях ви граєтеся зі своїми друзями. Чи говорите ви дорослим про місце для ігор?

7. Робота в групах (розігрування ситуацій) -  Що ви зробите, якщо:

1 група – запросять вас гратися на будівельний майданчик;

2 група – ви побачили, що ваші друзі граються у «футбол» порожньою скляною пляшкою?;

3 група – вам запропонували піти без дозволу дорослих  купатися на річку.

 Висновки: учиться відмовлятись, якщо вам пропонують погратися в небезпечному місці чи вийти з двору без дозволу батьків.

8. Корисні поради с.73 ІІІ. Заключна частина.

1.Робота в зошиті с.27

  •                   Хто з дітей вибрав безпечне місце для ігор, а хто – ні?

2. Зворотний зв’язок.

  •                   Які правила безпечної поведінки ви запам’ятали?

3. Ритуал прощання.

Діти стають в коло, кладуть руки одне одному на плечі й тричі промовляють: «Ми – молодці, ми дотримуємося правил безпеки».

 

doc
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
2409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку