УРОК 15. ВЧИМОСЯ ТОВАРИШУВАТИ

Про матеріал

Мета: розширити інформованість учнів про особливості міжособистісних стосунків; розкрити поняття «товариськість» і «дружба»; формувати уміння подобатися, співпереживати, проявляти живий інтерес до оточення; розвивати почуття взаємодопомоги і солідарності, поваги і довіри, доброзичливості і симпатії, вчити емоційного їх виразу.

Обладнання: сюжетні картинки, презентація підручник «Основи здоров'я».

Тип-уроку: урок – тренінг

Перегляд файлу

УРОК 15. ВЧИМОСЯ ТОВАРИШУВАТИ.

Мета: розширити інформованість учнів про особливості міжособистісних стосунків; розкрити поняття «товариськість» і «дружба»; формувати уміння подобатися, співпереживати, проявляти живий інтерес до оточення; розвивати почуття взаємодопомоги і солідарності, поваги і довіри, доброзичливості і симпатії, вчити емоційного їх виразу.

Обладнання: сюжетні картинки, презентація підручник «Основи здоров’я».

Тип-уроку: урок – тренінг

Хід уроку

І. Організаційна частина 

  1. Вправа «Привітання»

Діти стають в коло береться за руки та повторюють за вчителем:

Треба дружно привітатись: «Добрий день!»

 Дружно й голосно сказати: «Добрий день»  Тож усміхніться у відповідь діти,  і вашим успіхам я буду радіти.

  1. Зворотний зв’язок

 «На попередньому уроці я зрозумів (ла) … .»

ІІ. Основна частина

1. Повідомлення теми і завдань уроку

- Сьогодні ми визначимо, що ж означає «дружити», що можна робити разом із друзями, як правильно спілкуватися, і тому тема нашого уроку: «Вчимося товаришувати»

  1. Робота з підручником с.64-67

Читання вірша Л. Вознюк «Дружнє коло»  

  • Хто з ким дружить?
  1. Вправа «Найкращій друг»

«Кожна людина підчас свого життя знаходить або втрачає  друга. Дружба приносить багато радості, але іноді і смуток. Дружні стосунки постійно змінюються в залежності від того як ми ростемо і змінюємося самі. Друзів не буває багато, хоча відносини можуть бути добрими та теплими зі всіма однокласниками, лише не багатьом ми довіряємо свої проблеми і переживання.»

 А зараз кожен із вас передає м’яч один одному і закінчує речення: «Друг – це той хто…..» Записуються на дошці якості, які пропонують діти. Чому Ви вважаєте головними саме ці якості? 

  1. Вправа «Розкажи про друга»

 Хто бажає розповісти про свого друга? Наприклад: Привіт! Я хочу познайомити вас зі своєю подругою – Світланою. Вона наша сусідка, і я знаю її дуже давно. Вона пече саме краще печиво і запрошує мене в гості. Ми з нею багато розмовляємо, а ще разом гуляємо. Вона дуже добра і весела.

  1. Руханка «Подорож»
  • Уявіть, що ви разом з другом …
  • йдете босоніж по гарячому піску,
  • гуляєте з повітряною кулькою,
  • переходите через воду, стрибаючи з камінчика на камінчик, - ступаєте вузькою стежечкою з височенною кропивою з двох сторін,
  • прогулюєтесь осіннім парком, розгортаючи листя ногами,
  • ступаєте по снігу, провалюючись по коліна,
  • ковзаєте по льоду в слизькому взутті, - пересуваєтесь по смолі, - летите у космосі.

6. Вправа «Я в колі друзів»

Вам потрібно у довільній   формі   описати   свої  якості,   які   ви   намагаєтесь продемонструвати в стосунках із друзями. Визначте, яке враження про себе ви прагнете сформувати в друзів за допомогою цих якостей. Подумайте і дайте відповідь: чи завжди вас сприймають такими, якими ви прагнете  себе   показати? 

Обговорення вправи.

7.Вправа «Я малюю дружбу» (груповий малюнок)

Група ділиться на три підгрупи. Кожна підгрупа на ватмані малює малюнок з назвою «Дружба». Після закінчення роботи учасники презентують малюнки і обґрунтовують свою думку.

ІІІ. Заключна частина.

1.Робота в зошиті с.26

- Кого можна назвати другом, а кого – ні?

2. Зворотний зв’язок.

Продовж фразу: « Дружбі заважає … .»

3. Ритуал прощання.

Діти стають в коло, кладуть руки одне одному на плечі й тричі промовляють: «Ми – молодці, ми вміємо дружити».

 

doc
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
1702
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку