25 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити вивчення математики цікавим і веселим

Урок музики №15 у 2 класі за підручником "Мистецтво"(Калініченко,Аристова)

Про матеріал
Мета: - Ознайомити учнів із старовинними обрядовими та сучасними піснями зимового циклу, поняттям «обробка музичного твору». - Розвивати вокально-хорові навички, уяву, фантазію, вміння надавати характеристику прослуханій музиці. - Виховати інтерес до українських звичаїв, обрядів, музики минулого та сучасності.
Перегляд файлу

Урок музики №15 у 2 класі за підручником «Мистецтво» Калініченко, Аристова

Тема: Зимові фантазії

Мета:

  • Ознайомити учнів із старовинними обрядовими та сучасними піснями зимового циклу, поняттям «обробка музичного твору».
  • Розвивати вокально-хорові навички, уяву, фантазію, вміння надавати характеристику прослуханій музиці.
  • Виховати інтерес до українських звичаїв, обрядів, музики минулого та сучасності.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: фортепіано, підручник, програвач, портрети К. Стеценка та М. Леонтовича.

Музичний матеріал:

  • К. Стеценко «Чи дома-дома хазяїн дома»
  • Л. Горова «Ой радуйся земле»
  • М. Леонтович «Щедрик»

 Хід уроку

І Організаційний момент

Музичне привітання

Урок музики почався,

Кожен з нас приготувався.

Ми готові вже співати,

Грати й навіть танцювати.

ІІ Оголошення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності

Дорогі діти! Я гадаю, що кожен із вас із нетерпінням чекає довгоочікуваного, найулюбленішого свята – Нового року. Бо це час, коли люди один одного вітають, бажаючи багато щастя та радості. Це мить, коли ви з нетерпінням чекаєте подарунка від казкового Діда Мороза під ошатно вбраною ялинкою.

Та не лише цим наш український народ багатий! Через тиждень після Нового року ми святкуватимемо одне із найбільших свят – Різдво! Отож, сьогодні ми поринемо у світ різдвяної музики

ІІІ Актуалізація опорних знань

Але перед тим, як перейти до вивчення нової теми, пригадаємо те, що вивчали на попередній.

  • Якими музичними засобами композитори передають характери Снігової  Королеви та Баби Яги?
  • А якими уявляєш їх ти? Вони добрі чи злі?
  • Пофантазуй і виконай танець Снігової Королеви або Баби Яги.

ІV Виклад нового матеріалу

Зараз ми з вами прослухаємо колядку відомого українського композитора К. Стеценка «Чи дома-дома хазяїн дома» та «Ой радуйся земле» у обробці Лесі Горової.

  • Порівняй колядки. Що спільного та відмінного?
  • Про що в них ідеться? Як звертаються колядники до господарів дому?
  • Що вони їм бажають?
  • Яка із цих колядок сучасна, а яка — давня?

Відома українська композиторка Леся Горова розробила сучасну обробку відомої української колядки.

Обробка — це «прикрашання» мелодії музичного твору.

V Музична фізкультхвилинка за вибором учителя.

VI Розвиток вокально-хорових навичок

Розспівування

Вивчення пісні «Щедрик» М. Леонтовича.

  • демонстрація
  • чітке читання тексту
  • вивчення пофразово
  • закріплення

VII Узагальнення уроку

  • Які зимові пісні ви знаєте?
  • Які колядки ми слухали?
  • Про що в них розповідається?
  • Що таке обробка пісні?
  • Що ми виконували?

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гнаткович-Ганінець Сніжана Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 грудня 2019
Переглядів
442
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку