21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

УРОК 2. ЗНАЙОМСТВО ЗІ ШКОЛОЮ.БЕЗПЕКА ПЕРШОКЛАСНИИКА.

Про матеріал

Мета: ознайомити учнів зі школою, правилами поведінки під час навчальних занять та перервах; сприяти розвитку мислення, уява, пам'яті учнів; виховувати бажання піклуватися про своє здоров'я.

Обладнання: сюжетні картинки, презентація, мікрофон, підручник «Основи здоров'я».

Тип-уроку: урок – тренінг

Перегляд файлу

УРОК 2. ЗНАЙОМСТВО ЗІ ШКОЛОЮ.БЕЗПЕКА ПЕРШОКЛАСНИИКА.

Мета: ознайомити учнів зі школою, правилами поведінки під час навчальних занять та перервах; сприяти розвитку мислення,               уява,               пам’яті               учнів;               виховувати               бажання піклуватися про своє здоров’я.

Обладнання: сюжетні картинки, презентація, мікрофон, підручник «Основи здоров’я».

Тип-уроку: урок – тренінг

 

Хід уроку

І. Організаційна частина 

1. Вправа «Вітання»

 Учасники стоять у колі, взявшись за руки. Промовляємо слова і виконуємо рухи. 

 Здраствуй, сонце, 

 Здраствуй, небо, 

 Здраствуй, школо, дорога,   І уся шкільна сім’я!

 

Давайте пригадаємо правила наших занять (учні пригадують та називають по черзі правила роботи).

Правила роботи

  1. Спілкування на основі довіри. 
  2. Сказати хочеш не кричи, а тільки руку підніми!
  3. Щирість спілкування. 
  4. Бути веселим і позитивним.
  1. Активна участь у тому, що відбувається.
  2. Повага до того, хто говорить. 
  3. Ввічливе поводження.

 

2. Зворотний зв’язок 

Передаємо м’яч по колу,  діти продовжують речення «На попередньому уроці я зрозумів … .»

 

ІІІ. Основна частина

1. Повідомлення теми і мети уроку

- Дітки, сьогодні ми з вами будемо знайомитись із нашою школою, її працівниками, заглянемо у кожний куточок цього приміщення, навчимось орієнтуватись тут.

2. Очікування та планування роботи на уроці

 Вправа «Мікрофон»

«Я чекаю від сьогоднішнього заняття ….»

3. Призначення шкільних приміщень.

  • Ми прийшли до школи (Вивішую мал. школи) 
  • Які приміщення можна побачити тут? (відповіді учнів) 
  • Так, правильно. Усі що ви називаєте є у школі. Це –

(вивішую мал. приміщень) 

 

 (Бібліотека) (Їдальня) (Медпункт) 

 

 (Спортзал) (Туалет) (Учительська) 

 

  • А також безліч класних кімнат.
  1. Робота в парах

У парі з однокласником розкажіть один одному, як пройти від нашого класу до виходу, їдальні, медичного кабінету, спортивного залу.

  1. Руханка

Ми метелики чудові,   (Нахилити голову  ліворуч, праворуч.) 

Маєм крильця кольорові, 

(Розвести руки в сторони.) 

Над квітками літаємо,  Втоми ми не знаємо. 

(Біг на місці, рухи руками вгору вниз.) 

Пташки ми злякалися, 

(Руки покласти на голову.) 

Під квітку заховалися. 

(Присісти.) 

  1. Робота з підручником (с.8)                                             

Розгляньте малюнок школи на с.8 -  Які приміщення є у школі?

-  Чим ця школа схожа на нашу? Чим вони різняться? Розгляньте працівників школи, зображених на с.9 Назвіть їх.

4. Вправа «Хто, де працює?» 

Кожній групі пропонується зображення приміщення школи і кілька зображень професій, їм потрібно вибрати професію, яка відповідає даному приміщенню. (Н-д: бібліотека – повар, вчитель, бібліотекар, прибиральниця. Презентатор групи доповідає про виконання завдання його групи, вивішуючи малюнки на дошку).

1  група

 

2  група

 

3  група

4  група

  • Хто дбає про здоров’я і безпеку дітей у школі?
  • До кого можна звернутися, якщо ти захворів?
  • До кого можна звернутися, якщо тобі потрібна книжка?

7. Робота з підручником (с.10-11)                                             

Твої уроки здоров’я

Розгляньте малюнки. На них зображено те, чим ви будете займатися на уроках основ здоров’я.

Робота в групах

Складіть за малюнками речення.

  1. група – працювати у парах і в групах;
  2. група – виконувати руханки;
  3. група – розігрувати сценки;
  4. група – обговорювати казки і мультики.

8. Корисні поради

- У школі є правила для учнів. Всі ви повинні дотримуватись цих правил. Сова і Їжачок нам запропонували корисні поради.

  • Приходь до школи вчасно.
  • Будь чемним, вітайся з дорослими.
  • Уникай натовпу, особливо у дверях.
  • Будь обережним на сходах.
  • Тримайся якнайдалі від відчинених вікон. (Обговорення корисних порад)

ІІІ. Заключна частина 1.

Повернення до очікування - Чиї сподівання справдилися?

2. Зворотній зв’язок

Робота з зошитами (с.4)

  • Для чого призначені ці шкільні приміщення які зображені на малюнках?
  • Які з цих приміщень є у нас в школі?
  • Хто з дітей правильно поводиться у школі, а хто – ні? 

3. Ритуал прощання

Запрошую знову усіх у коло. 

Учасники у колі передають посмішку: кожен учасник повертається до свого сусіда справа і, побажавши йому щось приємне, посміхається, той дякує і, посміхаючись, вітає вже свого сусіда і т. д. 

- Давайте промовимо хором за мною. 

 Ми прийшли у 1 клас   Школа радо стріла нас 

 Наша школа просто клас!

Оплески.

 

doc
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
2598
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку