Мета: ознайомити учнів зі школою, правилами поведінки під час навчальних занять та перервах; сприяти розвитку мислення, уява, пам'яті учнів; виховувати бажання піклуватися про своє здоров'я.
Обладнання: сюжетні картинки, презентація, мікрофон, підручник «Основи здоров'я».
Тип-уроку: урок – тренінг
УРОК 2. ЗНАЙОМСТВО ЗІ ШКОЛОЮ.БЕЗПЕКА ПЕРШОКЛАСНИИКА.
Мета: ознайомити учнів зі школою, правилами поведінки під час навчальних занять та перервах; сприяти розвитку мислення, уява, пам’яті учнів; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я.
Обладнання: сюжетні картинки, презентація, мікрофон, підручник «Основи здоров’я».
Тип-уроку: урок – тренінг
Хід уроку
І. Організаційна частина
1. Вправа «Вітання»
Учасники стоять у колі, взявшись за руки. Промовляємо слова і виконуємо рухи.
Здраствуй, сонце,
Здраствуй, небо,
Здраствуй, школо, дорога, І уся шкільна сім’я!
Давайте пригадаємо правила наших занять (учні пригадують та називають по черзі правила роботи).
Правила роботи
2. Зворотний зв’язок
Передаємо м’яч по колу, діти продовжують речення «На попередньому уроці я зрозумів … .»
ІІІ. Основна частина
1. Повідомлення теми і мети уроку
- Дітки, сьогодні ми з вами будемо знайомитись із нашою школою, її працівниками, заглянемо у кожний куточок цього приміщення, навчимось орієнтуватись тут.
2. Очікування та планування роботи на уроці
Вправа «Мікрофон»
«Я чекаю від сьогоднішнього заняття ….»
3. Призначення шкільних приміщень.
(вивішую мал. приміщень)
(Бібліотека) (Їдальня) (Медпункт)
(Спортзал) (Туалет) (Учительська)
У парі з однокласником розкажіть один одному, як пройти від нашого класу до виходу, їдальні, медичного кабінету, спортивного залу.
Ми метелики чудові, (Нахилити голову ліворуч, праворуч.)
Маєм крильця кольорові, |
(Розвести руки в сторони.) |
Над квітками літаємо, Втоми ми не знаємо. |
(Біг на місці, рухи руками вгору вниз.) |
Пташки ми злякалися, |
(Руки покласти на голову.) |
Під квітку заховалися. |
(Присісти.) |
Розгляньте малюнок школи на с.8 - Які приміщення є у школі?
- Чим ця школа схожа на нашу? Чим вони різняться? Розгляньте працівників школи, зображених на с.9 Назвіть їх.
4. Вправа «Хто, де працює?»
Кожній групі пропонується зображення приміщення школи і кілька зображень професій, їм потрібно вибрати професію, яка відповідає даному приміщенню. (Н-д: бібліотека – повар, вчитель, бібліотекар, прибиральниця. Презентатор групи доповідає про виконання завдання його групи, вивішуючи малюнки на дошку).
7. Робота з підручником (с.10-11)
Твої уроки здоров’я
Розгляньте малюнки. На них зображено те, чим ви будете займатися на уроках основ здоров’я.
Робота в групах
Складіть за малюнками речення.
8. Корисні поради
- У школі є правила для учнів. Всі ви повинні дотримуватись цих правил. Сова і Їжачок нам запропонували корисні поради.
ІІІ. Заключна частина 1.
Повернення до очікування - Чиї сподівання справдилися?
2. Зворотній зв’язок
Робота з зошитами (с.4)
3. Ритуал прощання
Запрошую знову усіх у коло.
Учасники у колі передають посмішку: кожен учасник повертається до свого сусіда справа і, побажавши йому щось приємне, посміхається, той дякує і, посміхаючись, вітає вже свого сусіда і т. д.
- Давайте промовимо хором за мною.
Ми прийшли у 1 клас Школа радо стріла нас
Наша школа просто клас!
Оплески.