10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

УРОК 8. ЧИСТОТА І ЗДОРОВ’Я. ПРАВИЛА ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ. ДОГЛЯД ЗА РУКАМИ

Про матеріал

Мета: ознайомити учнів із поняттям «гігієна», з призначенням предметів особистої гігієни; розвивати у учнів знання елементарних правил гігієни, гігієнічні навички, вміння робити власні висновки, узагальнення; виховувати у учнів санітарно – гігієнічні навички.

Обладнання: м'яч, сюжетні картинки, презентація, мультфільм «Абетка здоров'я: чисті руки», підручник «Основи здоров'я».

Тип-уроку: урок – тренінг

Перегляд файлу

УРОК 8. ЧИСТОТА І ЗДОРОВ’Я. ПРАВИЛА ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ. ДОГЛЯД ЗА РУКАМИ

 

Мета:  ознайомити  учнів  із  поняттям  «гігієна»,  з призначенням предметів особистої гігієни; розвивати у учнів знання елементарних правил гігієни, гігієнічні навички, вміння робити власні висновки, узагальнення; виховувати у учнів санітарно – гігієнічні навички.

Обладнання:  м’яч,  сюжетні  картинки,  презентація, мультфільм «Абетка здоров’я: чисті руки», підручник «Основи здоров’я».

Тип-уроку: урок – тренінг

Хід уроку

І. Організаційна частина 

1. Вправа «Привітання»

З’єднуємо руки  долонями догори, права рука знаходиться над лівою рукою сусіда. Правою рукою хлопаємо сусіда по правій руці промовляючи.  Тепло своїх долонь       Я друзям віддаю.   Урок новий цікавий   Я з радістю почну.

2.Зворотний зв’язок

 «На попередньому уроці я зрозумів (ла) … .»

3.Мозковий штурм

- Як потрібно правильно ходити?

ІІ. Основна частина

1. Повідомлення теми і завдань уроку

  •                   Чи впливає чистота і охайність на збереження здоров’я?
  •                   Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, чому для збереження та зміцнення здоров’я треба бути чистим і охайним. - Про чистоту, хто всюди дбає,   Завжди здоров’я добре має.

  І настрій в того просто гарний,

  І в світі він живе не марно.

  •                   Слово «Гігієна» - здоровий спосіб життя. Одна з головних вимог гігієни – чистота. Народна мудрість говорить «Чистота запорука здоров’я». Щоб бути здоровим, треба щодня бути чистим і охайним.

2. Робота з підручником (с.34) - Розгляньте малюнок на с. 34 - Що роблять тварини? - Що роблять діти?

  1.                Перегляд мультфільму «Абетка здоров’я: чисті руки» -  Поясніть чому важливо мити руки?
    •                   Чи виконуєте ви правила гігієни?
    •                   Що означає дотримуватися чистоти в усьому?
  2.                Робота з підручником (с.35)

 Засоби гігієни – це речі, які допомагають бути чистими і охайними. Відгадай про них. (Учні відгадують загадки).

  •                   Які ти знаєш засоби гігієни?
  •                   Назви ті, які не можна позичити навіть друзям.

4. Гра «Так чи ні» 

(Якщо ми згідні з твердженням - плескаємо в долоні) 1. Щоранку я мию руки, обличчя, шию.

  1.                Потрібно мити руки після того, як погладив котика.
  2.                Потрібно мити руки перед вживанням їжі.
  3.                Руки завжди  чисті і мити їх не потрібно.
  4.                Шкіра завжди має бути чистою.
  5.                Не потрібно мити руки перед їжею.

6. Робота з підручником (с.36) «П’ять кроків до чистих рук»

  •                   Діти, я вам роздаю вологі серветки. Витріть свої руки. - Подивіться на чисту серветку  і на ту, що тільки витерли руки.
  •                   Що ви бачите?
  •                   Діти, ми повинні постійно стежити за чистотою рук. Прийшовши до школи ми з вами за все беремося: торкаємося руками до ручки від дверей, відвідуємо туалет. Тому на ваші руки можуть потрапити мікроби. Ні в якому разі не беріть руки до роту,  а постійно слідкуйте за чистотою рук.
  •                   Давайте уявно покажемо, як треба мити руки:

1. Треба спочатку закотити рукава вище ліктів.

2.Відкрити не сильно кран і намочити руки.

  1.                Взяти мило і намилити руки.
  2.                Покласти мило.
  3.                Миємо руки: треба, щоб вони перекочувались одна по одній, як санчата з гори:  то права з’їжджає по лівій, то ліва по правій. Потім треба покласти долонька до долоньки і потерти. А вже після цього сполоснути і витерти.

- Діти,  а як часто ви підстригаєте нігті на руках? Ногах? - Отже,   

1) Руки треба мити з милом після відвідування туалету, ігор з тваринами,  якщо ви звідкись прийшли, після брудної роботи. 2) Нігті на руках слід підстригати 1 раз на тиждень, а на ногах – 1 раз у два тижні.

3) Ніколи не гризіть нігті.

7. Корисні поради (с.37)

 

ІІІ. Заключна частина

1.Зворотний зв’язок

   «Я мию руки, коли….»

  1.                Робота в зошиті (с.14-15)
    •                   Які засоби гігієни є особистими, а які призначені для загального користування?
    •                   Складіть за малюнками правила особистої гігієни.
  2.                Ритуал прощання.

Діти встають у коло, тримаючи руки так, як у привітанні,  і промовляють слова: Тепло своїх долонь Я друзям віддаю.

І щиро зичу вам... (промовляють своєму сусіду побажання)

 

doc
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
1285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку