Мета: ознайомити учнів із поняттям «гігієна», з призначенням предметів особистої гігієни; розвивати у учнів знання елементарних правил гігієни, гігієнічні навички, вміння робити власні висновки, узагальнення; виховувати у учнів санітарно – гігієнічні навички.
Обладнання: м'яч, сюжетні картинки, презентація, мультфільм «Абетка здоров'я: чисті руки», підручник «Основи здоров'я».
Тип-уроку: урок – тренінг
УРОК 8. ЧИСТОТА І ЗДОРОВ’Я. ПРАВИЛА ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ. ДОГЛЯД ЗА РУКАМИ
Мета: ознайомити учнів із поняттям «гігієна», з призначенням предметів особистої гігієни; розвивати у учнів знання елементарних правил гігієни, гігієнічні навички, вміння робити власні висновки, узагальнення; виховувати у учнів санітарно – гігієнічні навички.
Обладнання: м’яч, сюжетні картинки, презентація, мультфільм «Абетка здоров’я: чисті руки», підручник «Основи здоров’я».
Тип-уроку: урок – тренінг
Хід уроку
І. Організаційна частина
1. Вправа «Привітання»
— З’єднуємо руки долонями догори, права рука знаходиться над лівою рукою сусіда. Правою рукою хлопаємо сусіда по правій руці промовляючи. Тепло своїх долонь Я друзям віддаю. Урок новий цікавий Я з радістю почну.
2.Зворотний зв’язок
«На попередньому уроці я зрозумів (ла) … .»
3.Мозковий штурм
- Як потрібно правильно ходити?
ІІ. Основна частина
1. Повідомлення теми і завдань уроку
І настрій в того просто гарний,
І в світі він живе не марно.
2. Робота з підручником (с.34) - Розгляньте малюнок на с. 34 - Що роблять тварини? - Що роблять діти?
Засоби гігієни – це речі, які допомагають бути чистими і охайними. Відгадай про них. (Учні відгадують загадки).
4. Гра «Так чи ні»
(Якщо ми згідні з твердженням - плескаємо в долоні) 1. Щоранку я мию руки, обличчя, шию.
6. Робота з підручником (с.36) «П’ять кроків до чистих рук»
1. Треба спочатку закотити рукава вище ліктів.
2.Відкрити не сильно кран і намочити руки.
- Діти, а як часто ви підстригаєте нігті на руках? Ногах? - Отже,
1) Руки треба мити з милом після відвідування туалету, ігор з тваринами, якщо ви звідкись прийшли, після брудної роботи. 2) Нігті на руках слід підстригати 1 раз на тиждень, а на ногах – 1 раз у два тижні.
3) Ніколи не гризіть нігті.
7. Корисні поради (с.37)
ІІІ. Заключна частина
1.Зворотний зв’язок
«Я мию руки, коли….»
Діти встають у коло, тримаючи руки так, як у привітанні, і промовляють слова: Тепло своїх долонь Я друзям віддаю.
І щиро зичу вам... (промовляють своєму сусіду побажання)