УРОК 5. ЩОДЕННЕ ПІКЛУВАННЯ ПРО СВОЄ ЗДОРОВ’Я. РЕЖИМ ДНЯ

Про матеріал

Мета: дати уявлення про режим дня школяра і його вплив на здоров'я; пояснити, чому важливо вчасно лягати спати; навчати учнів складати розпорядок дня за малюнками; виховувати бажання виконувати правила розпорядку дня. Обладнання: сюжетні картинки, презентація, мультфільм «Абетка здоров'я: режим дня», підручник «Основи здоров'я».

Тип-уроку: урок – тренінг

Перегляд файлу

УРОК 5. ЩОДЕННЕ ПІКЛУВАННЯ ПРО СВОЄ

ЗДОРОВ’Я. РЕЖИМ ДНЯ

Мета: дати уявлення про режим дня школяра і його вплив на здоров’я; пояснити, чому важливо вчасно лягати спати; навчати учнів складати розпорядок дня за малюнками; виховувати бажання виконувати правила розпорядку дня. Обладнання: сюжетні картинки, презентація, мультфільм «Абетка здоров’я: режим дня», підручник «Основи здоров’я».

Тип-уроку: урок – тренінг

Хід уроку

І. Організаційна частина  1. Вправа  «Усмішка»

У класі усмішка гуляла Діток наших звеселяла.

Отже, друже, ти не спи, Усміхнись і настрій скажи! 

  •                   Під час вправи використовую «кубик настрою», на гранях якого схематичні зображення облич - піктограми, які відображають радість, сум, спокій, страх, здивування, гнів. Учні почергово вітаються, на кубику показують ту піктограму, яка відображає їхній настрій, передають кубик далі.  
  •                   Давайте пригадаємо правила наших занять (учні пригадують та називають по черзі правила роботи).

Правила роботи

  1.               Спілкування на основі довіри. 
  2.               Сказати хочеш не кричи, а тільки руку підніми!
  3.               Щирість спілкування. 
  4.               Бути веселим і позитивним.
  1.               Активна участь у тому, що відбувається.
  2.               Повага до того, хто говорить. 
  3.               Ввічливе поводження.
  1.                Зворотний зв’язок.

 «На попередньому уроці я зрозумів (ла) … .»

  1.                Мозковий штурм
  •                   Яку людину можна назвати здоровою? 
  •                   Що означає щоденно піклуватися про своє здоров’я?

(дотримуватися режиму дня)

ІІ. Основна частина

1. Повідомлення теми і мети уроку

 У поняття «режим дня» входить формування цілої низки корисних для здоров’я звичок. Наприклад, такі:

  •                   дотримуватися особистої гігієни;
  •                   виконувати фізичні вправи;
  •                   правильно харчуватися;
  •                   знаходити час для розваг на свіжому повітрі, дивитися цікаві телепередачі, користуватися бібліотекою і т. ін..

1. Робота з підручником (с.22) Розгляньте малюнки на с.22.

  •                   Яких тварин зображено?
  •                   Які тварини не сплять уночі?
  •                   Які тварини засинають і прокидаються разом із сонцем?

2. Лось пропонує переглянути мультфільм «Абетка здоров’я: режим дня».

Поясніть, чому дітям і дорослим треба дотримуватися режиму.

  •                   Щоб встигати багато зробити, добре вчитися, бути здоровими ви повинні привчити себе завжди в один і той же час               лягати               спати,               вставати               робити               ранкову               зарядку, вмиватися, їсти, працювати, вчитися, гуляти тощо, тобто дотримуватися режиму дня.

Поняття «режим дня» в себе включає:

  •                   спати не менше 9 годин;
  •                   лягати спати і прокидатися в один і той же час;
  •                   вчасно приходити в школу, ніколи не запізнюватися;
  •                   харчуватися в один і той же час;
  •                   регулярно гуляти на свіжому повітрі.

3. Розгляньте малюнки на с.23. -  Що роблять діти?

-  Розкажіть як ви піклуєтесь про своє здоров’я.

Ворон нам пропонує завдання.

 

  1.                  група – розіграйте сценку про те, що ви робите у ранці.
  2.                  група – розіграйте сценку про те, що ви робите вдень.
  3.                  3 група – розіграйте сценку про те, що ви робите увечері.

 

- Пам’ятайте! Дотримуватися розпорядку дня корисно для здоров’я.

 

4.  Руханка

Раз – зарядку залюбки вранці роблять малюки.

Два – водички не цурались, умивались, гартувались.

Три – сніданок смакували та до школи поспішали.

Раз, два, три та раз, два, три –

Неодмінно повтори:

-  Сила, спритність і постава –  фізкультури добра справа!

 

5.  Робота в парах.

- На кожній парти є конверт з картками. Вам потрібно розташувати картки в правильній послідовності.

 

 

 

 

 

 

  1.      Продовження роботи за підручником (с.25)

Вивчення корисних порад.

  •                   Перед тим, як іти до школи, добре поснідай.
  •                   Після уроків відпочинь: поспи, потім погуляй на свіжому повітрі.
  •                   Під час занять роби короткі перерви.
  •                   Складай рюкзак звечора.

7. Аналіз ситуацій по групах

  1.                  група -  Петрик часто запізнюється до школи Як цього уникнути?
  2.                  група -  На уроці Катруся неуважно слухає вчителя, постійно втомлена. Що їй порадите?
  3.                  група -  Протягом першого місяця навчання Миколка не відвідував тривалий час школу через застудні захворювання.

Чому він захворів? 

ІІІ. Заключна частина.

1. Вправа «Відкритий мікрофон»

- Чому для здоров’я корисно все робити в усталеному порядку?

  1.               Зворотний зв’язок.

Розкажи про свій розпорядок дня.

  1.               Робота в зошиті с.10-11
  1.               Яким має бути режим дня першокласника?
  2.               Чи дотримуєш ти режиму дня першокласника?

4. Ритуал прощання.

               Діти утворюють коло, беруться за руки і промовляють:

«Будьмо здорові! Хай усім щастить!»

 

doc
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
2446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку