Урок. 2Число іменників (повторення). Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини.

Про матеріал
Урок. Число іменників (повторення). Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини. Розширити й поглибити знання учнів про число іменників, дати поняття про іменники, що мають тільки однину або множину, формувати вміння правильно вживати ці іменники, узгоджуючи з іншими частинами мови, використовувати їх у своєму мовленні; навчати висловлювати власну думку, виховувати повагу до людей.
Перегляд файлу

Урок (6 клас)

Тема уроку. Число іменників (повторення). Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини

Мета уроку. Розширити й поглибити знання учнів про число іменників, дати поняття про іменники, що мають тільки однину або множину, формувати вміння правильно вживати ці іменники, узгоджуючи з іншими частинами мови, використовувати їх у своєму мовленні; навчати висловлювати власну думку, виховувати повагу до людей.

Тип уроку. Засвоєння нових знань.

Обладнання. Підручник, таблиця «Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини», мультимедійна дошка.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація знань учнів

«Мікрофон»

  • Що ви знаєте про число іменників?
  • Яким способом його визначаєте?
  1. Опрацювати теоретичний матеріал за підручником. Робота з таблицею.
  2. Постановка проблемного завдання.  Згоден? Не згоден? Пояснити!

Іменники: хоробрість, радість, любов у множині не вживаються.

Іменники: радощі, труднощі, Суми в однині не вживаються.

  1. Пояснювальний диктант.

Визначити іменники, що вживаються у формі лише множини або однини.

Найпрекрасніше почуття – це любов до людей, вдячність до матері й батька. Ми труднощі долаємо в житті. Радість переповнювала всіх учнів. Переборювання труднощів загартовує людину.

  1. Робота з картками.

Подані слова розподілити на 3 групи:

І – мають однину і множину,

ІІ – мають тільки однину,

ІІІ – мають тільки множину.

Радощі, мати, дерево, врода, пестощі, Київ, пахощі, Дніпро, Карпати, хоробрість, школа, підручник, радість, окуляри, двері, терпіння, сміливість, мед, сани, малювання, хлопець, людина, ворота, дочка.

  1. Відредагувати подані речення. Виконати вправу підручника 225.

ІІІ. Підсумок уроку

Рефлексія

  • Сьогодні на уроці я дізнався(лася)...
  • Іменники мають...
  • Іменник золото має лише...
  • Іменник радощі має лише...

ІV. Домашнє завдання

$26, виконати вправу 224 або 222.

 

 

 

docx
Додано
3 грудня 2020
Переглядів
894
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку