Урок 3 клас музичне мистецтво Тема. "Симфонічний розвиток музики."

Про матеріал
Мета. Дати поняття «симфонія», «симфонічний оркестр»; продовжувати фор¬мувати вміння сприймати музику як виражальне мистецтво; вдоскона¬лювати вокальні навички; розвивати ритмічний слух, увагу; виховувати інтерес до музики.
Перегляд файлу

Урок музичного мистецтва 3 клас

 (22 урок)

 

Тема. Симфонічний розвиток музики.

Мета. Дати поняття «симфонія», «симфонічний оркестр»; продовжувати фор­мувати вміння сприймати музику як виражальне мистецтво; вдоскона­лювати вокальні навички; розвивати ритмічний слух, увагу; виховувати інтерес до музики.

                                                   Хід уроку

           І. Організаційна частина.

Всі мерщій сідайте, діти!

Домовляймось не шуміти,

На уроці не дрімати,

Руки вчасно підіймати.

  1. Вхід до класу під звучання пісні (за вибором учителя).
  2. Музичне привітання.

C:\Users\2106~1\AppData\Local\Temp\FineReader11\media\image110.jpeg

ІІІ. Розспівування

C:\Users\2106~1\AppData\Local\Temp\FineReader11\media\image111.jpeg

Ритмічна вправа

C:\Users\2106~1\AppData\Local\Temp\FineReader11\media\image104.jpeg

IV. Повідомлення теми уроку

Ви вже знаєте, що розвиток музики залежить від особливостей музичних жанрів. Одним їз найскладніших жанрів музики є симфонія. Це великий музичний твір для оркестру, який зазвичай складається з 4 частин слухаючи твори саме цього жанру, можна ознайомитися їз розвитком музики, який називають симфонічним.

Композитори, які створюють симфонії, часто використовують у своїх творах мелодії народних пісень. Але в симфонії ці мелодії не співаються. Вони прикрашаються, варіюються, а іноді зовсім перевтілюються і змінюють свій характер. З ними докорінно змінюються твори – інтонаційно, темпово, динамічно, ладово тощо.

У фіналі «Симфонія № 4» Перта Чайковського звучить російська народна пісня «У полі берізка стояла». Мелодія пісні повторюється декілька разів, але в різних варіантах. Таким чином відбувається розвиток музики.

V. Слухання музики.

П. Чайковський «Симфонія № 4» (фінал)

1. Хто виконує музику?

2. Як змінюється мелодія пісня в симфонії?

3. Які елементи музичної мови впливають на зміни її характеру?

В. Сокальський «Симфонія соль мінор» (І частина).

1. Що переважає у симфонічній музиці – пісенність, танцювальність чи маршовість?

2. Давайте порівняємо розвиток музики двох симфоній.

VI. Фізкультхвилинка.

Ось іде до нас весна,

Все навколо ожива: (встати, ходьба на місці)

Підсніжники прокидаються, (потягнутися)

Проліски усміхаються, (усміхнутися)

Пташки прилітають, (махають руками, як крилами)

Діти вибігають, (біг на місці)

На луках стрибають, (стрибки)

VII. Музична абетка

Зазвичай нотки в нотному стані гомінкі та балакучі. Однак іноді й вони відпочивають. Такі миті тиші і спокою називають паузами. Під час виконання пісні в паузах беруть дихання, щоб відновити сили. Тривалість пауз відповідає тривалості нот і позначаються в нотному письмі так:

 

Ціла

Половинна

Четвертна

Восьма

Шістнадцята

          VIIІ. Інтерактивна гра «Де заховались нотки» (повтор. вивчених нот)

ІХ. Ознайомлення та розучування пісні «Мамо».

Слова і музика Володимира Гуменчука.

  1. Яка пісня за характером?
  2. Про що йдеться у пісні?

Знайомство з піснею та її змістом, розучування мелодії першого куплету

та приспіву. Виконання першого куплету, приспіву під фонограму.

При  виконанні пісні звернути увагу на дихання, дикцію, ритм пісні.

Співати легко, протяжно, ніжно.

 Повторення вивченої пісні «Рушничок».

Х. Підсумок уроку. Релаксація.

 

C:\Users\2106~1\AppData\Local\Temp\FineReader11\media\image112.jpeg

XІ. Вихід з класу під звучання пісні (за вибором учителя)

 

 

 

doc
Додано
19 вересня 2019
Переглядів
3773
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку