Урок 38. Перевіряю свої досягненняУ кожній казці є урок, мов у квіточці медок

Про матеріал
Мета: формування предметних компетентностей: узагальнити і систематизувати знання з вивченого розділу; формувати вміння аналізувати, систематизувати, висловлювати оцінні судження, виділяти головну думку; навчати відчувати образність художнього слова; розвивати образну уяву, мислення, спостережливість, творчі здібності, зв'язне мовлення учнів; збагачувати лексичний запас; спонукати читати; виховувати любов до народної творчості, художнього слова; заохочувати до читання казок; формування ключових компетентностей: уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить учитель, відповідно до неї планувати і виконувати необхідні дії; зосереджуватися на виконанні завдань, контролювати й оцінювати свої результати; комунікативної: володіти позитивними навичками спілкування, уміння налагоджувати взаємодію під час роботи в парі, групі; інформаційної: уміти здобувати з підручника необхідну інформацію, знаходити у тексті конкретні відомості; здоров'язбережувальної: розпізнавати правильне і неправильне сидіння за партою, дотримувати правильного; загальнокультурної: дотримувати правил поведінки на уроці; соціальної/громадянської: співпрацювати в парі, групі, планувати взаємодію з учасником спільної діяльності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок 38. Перевіряю свої досягнення. У кожній казці є урок, мов у квіточці медок

Номер слайду 2

Мета:формування предметних компетентностей: узагальнити і систематизувати знання з вивченого розділу; формувати вміння аналізувати, систематизувати, висловлювати оцінні судження, виділяти головну думку; навчати відчувати образність художнього слова; розвивати образну уяву, мислення, спостережливість, творчі здібності, зв'язне мовлення учнів; збагачувати лексичний запас; спонукати читати; виховувати любов до народної творчості, художнього слова; заохочувати до читання казок;формування ключових компетентностей:уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить учитель, відповідно до неї планувати і виконувати необхідні дії; зосереджуватися на виконанні завдань, контролювати й оцінювати свої результати;комунікативної: володіти позитивними навичками спілкування, уміння налагоджувати взаємодію під час роботи в парі, групі;інформаційної: уміти здобувати з підручника необхідну інформацію, знаходити у тексті конкретні відомості;здоров'язбережувальної: розпізнавати правильне і неправильне сидіння за партою, дотримувати правильного;загальнокультурної: дотримувати правил поведінки на уроці;соціальної/громадянської: співпрацювати в парі, групі, планувати взаємодію з учасником спільної діяльності. Обладнання: малюнки для вправи «Звуконаслідування», музична заставка до передачі «В гостях у казки» (https://youtu.be/Ug. Oc. LKa. P9 Dc), макет телеекрану з назвами студій, слова на стіну слів; картки із завданнями для роботи в парах і групах. Тип уроку: урок закріплення знань, формування вмінь та навичок. Форма проведення: урок-телепередача. Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна і здоров'язбережувальна, мистецька.

Номер слайду 3

Організаційний момент. Нумо, діти, підведіться!Всі приємно посміхніться. Ось і дзвоник продзвенів. Для маленьких школярів,Він покликав на урок. У чарівний світ казок!

Номер слайду 4

Психологічна настанова на урок. Вправа «Самоналаштування»— Покладіть руки на парту, заплющте очі та повторюйте: Я зможу сьогодні добре працювати на уроці. Я — творча особистість. Я бажаю успіхів на уроці собі та всім однокласникам.

Номер слайду 5

Артикуляційні вправи. Вправа «Звуконаслідування»— Озвучте малюнки. немовляти (уа-уа-уа), комара (дз-з-з), джмеля (дж-ж-ж), миші (пі-пі-пі), півня (ку-ку-рі-ку), корови (му-у-у), кішки (муррр).

Номер слайду 6

Робота над скоромовкою. Крокодил до крокодила. Припливав просити мила,Бо набридло крокодилу. Умиватися без мила.— У чому полягає складність вимови цієї скоромовки?

Номер слайду 7

Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдань уроку— Послухайте вірш і скажіть, про що в ньому йдеться. Чому він присвячений?Казок чимало є на світі —І веселих, і сумних. Хіба зможемо прожити ми на світі без них?Казка стукає у двері — привітаємо її.І щоб нам не говорили, ми впізнаємо її.— Отже, про що йдеться у вірші?— Сьогодні ми проведемо незвичний урок, присвячений казкам. Ми узагальнимо й систематизуємо знання з опрацьованого розділу, а для цього завітаємо на телепередачу «В гостях у казки». (Звучить музика заставки до передачі «В гостях у казки».)— Добрий день, дорогі діти! В ефірі — телепередача «В гостях у казки» і я, її постійна ведуча, Марина Андріївна. Активними учасниками нашої передачі будуть учні 2-го класу. Зйомки відбуватимуться у різноманітних телевізійних студіях.

Номер слайду 8

Словникова робота Стіна слів— Що означають слова ефір (етер) і студія?Ефір (етер) — повітряний простір, у якому поширюються радіохвилі. Студія — в цьому випадку: спеціально обладнане приміщення, з якого ведуться теле- і радіопередачі.

Номер слайду 9

Студія «Актуальне інтерв'ю»— Як називається розділ, що ми вивчали?— Про який урок ідеться?— Як називають художній твір, у якому йдеться про вигадані, часто фантастичні події?— Хто є автором народних казок?— Яка група казок є найдавнішою?— Які ознаки казковості мають твори, що ввійшли до цього розділу?— Де можна взяти почитати книжки?— Що означає слово бібліотека?— Як вибрати потрібну книжку в бібліотеці? Якщо вибираєш самостійно, на що слід звернути увагу?

Номер слайду 10

Студія «Всезнайки»— Ми переходимо до студії «Всезнайки», де вам пропонують дати відповіді на запитання вікторини «Хто це сказав?» та впізнати за фразою казку і персонаж, якому належать ці слова.

Номер слайду 11

«Що? Оселедець? Оцей худющий голодранець?»

Номер слайду 12

«Поки ти бачиш синову могилу, а я свого відбитого хвоста, ми не можемо стати друзями».

Номер слайду 13

«Я в хазяїна двір стережу, то хазяїн мене добре годує».

Номер слайду 14

«Бери, баране, голову, бо ти дужий».

Номер слайду 15

«Нумо знову дружити, як раніше дружили».

Номер слайду 16

«Краще я голодуватиму, ніж ланцюг на шиї носитиму».

Номер слайду 17

«Славна, братці, компанія, і каша гарно кипить, та нічим долить, — піду я по воду».

Номер слайду 18

Студія «Розумники і розумниці»— У цій студії будемо працювати в парах.

Номер слайду 19

Робота з картками— У картках, що є у вас на партах, встановіть відповідність між персонажами, назвою казки та її головною думкою. Син,батько, змія«Вовк та собака»У дружбі сила. Лосось, камбала, риби, оселедець«Цап і баран»Коли щось робиш, думай і про наслідки. Чоловік, цап, жінка, вовки, баран«Виноградар і змія»Свобода дорожча за їжу. Вовк, собака«Оселедець і камбала»Скромних скрізь поважають, а хвальків зневажають

Номер слайду 20

Робота з підручником (с. 49)— Установіть відповідність між дійовими особами пригаданих казок та їхніми вчинками.

Номер слайду 21

Студія «Спортивна»Фізкультхвилинка. У країні казочок. Жив веселий Колобок. Разом з ним усі звірята. Шикувались на зарядку. Похитали головою,Раз — притупнули ногою,Руки вгору піднесли,Трішки ними потрясли,Нахилились вліво, вправо,Та цього іще замало. Руки вгору, руки вниз,Раз — присіли, піднялись. Головою похитали. Й працювати знов почали.

Номер слайду 22

Студія «Театр біля мікрофона»— Пригадайте та за пазлами (підручник, с. 42, 44) розкажіть казку «Цап і баран».

Номер слайду 23

Студія «Літературне дослідження»— У цій студії на нас чекає групова робота. Об'єднайтеся у групи. Кожна група отримує у конверті назву казки. Ви складаєте самі до неї опорні слова, вирази так, щоб інші групи впізнали цю казку. I група: казка «Вовк та собака». II група: казка «Цап і баран». III група: казка «Виноградар і змія». IV група: казка «Оселедець і камбала». Презентація роботи груп.

Номер слайду 24

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. РЕФЛЕКСІЯСтудія «Прес-центр». Вправа «Незакінчене речення»Найбільше мені сподобалась казка про... Мене здивувало, як... Вчинки, що мені не подобаються... Я придумав(ла) б інший заголовок до казки...— А тепер заплющте оченята. (Знову звучить заставка до передачі «В гостях у казки».)Пам'ятаймо:      Казка розуму навчає,      Вчить добро в житті творити.      І до чесності привчає... Тобто вчить, як в світі жити. Н. Красоткіна— Тож дружіть із казкою, вивчайте, переказуйте, складайте самі! А я прощаюся з вами, дякую за увагу! До нових зустрічей!

pptx
Додано
6 лютого 2022
Переглядів
317
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку