11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Календарне планування з музичного мистецтва 2 клас

Про матеріал
Календарне планування вчителя початкових класів Богдюк Оксани Вікторівни з музичного мистецтва 2 клас
Перегляд файлу

Картинки по запросу картинки про музыку для детей                                                                       Музичне мистецтво

                                                                             За підручником Л. С. Аристова

                                                                                    1 година

             Тема

Сприймання та інтерпретація творів музичного мистецтва

Матеріал для сприймання

Матеріал для виконання

Орієнтовні твори для музикування,

 виконаня в русі

  І семестр

                Тема 1.  «Типи музики» Тема 2. «Виражальне та зображальне в музиці»

1. 

 

Жили-були три музичні кити

Музика-мистецтво звуків.

Три кити.

Д.Кабалевський «Три кити»

 В.Вікторов

 Д .Кабалевський

«Пісня про школу»

 

2.

 

На гостини  до пісні

Пісня. Мелодія.

Л.Бетховен «Бабак»

В.Вікторов

Д .Кабалевський

«Пісня про школу»

Укр.нар.пісня-гра

«Бім-бом»

3.

 

У королівстві співучих мелодій

Мелодія, харатер мелодії. Пісня

Я.Степовий «Лугом іду»

Б.Лепкий.

Ф.Колесса

«Школяр»

Укр.нар.пісня-гра

«Бім-бом»

4.

 

Запрошує танець

Балет. Вальс. Полька. Темп.

П.Чайковський

«Спляча красуня»

С.Рахманінов

«Італійська полька»

Б.Лепкий.

Ф.Колесса

«Школяр»

«Ми співали,

притомились»

5.

 

Танці жартують

Вальс. Жарт у мцзиці.

Д.Шостакович «Вальс- жарт»

Д.Кабалевський «Танець молодого бегемота»

В.Панченко. А.Філіпенко

«ОЙ заграйте, дударики»

«Ми співали,

притомились»

6.

 

Крокуємо разом

Звуки. Висота та тривалість звуків.

Д.Кабалевський

«Три варіанти маршу»

Є.Адамцевич «Запорізький марш»

В.Панченко. А.Філіпенко

«ОЙ заграйте, дударики»

Є.Адамцевич

«Запорізький марш»

7.

 

Марші для іграшок

Марш.

П.Чайковський «Марш дерев’яних солдатиків»

М.Блантер «Футбольний марш»

Т.Волгіна. А.Філіпенко «Веселий музикант»

«Парад іграшкових

маршів»

8.

 

Пісня, танець і марш зустрічаються

Балет.

Б.Фільц «Коломийка».

П.Чайковський «Танець з кубками» Г.Татарченко

 «Гей ви, козаченьки»

«Дзвінка пісенька» Т.Волгіна. А.Філіпенко «Веселий музикант»

 

9.

 

У колі музичних настроїв

Музичний настрій та характер

Л.Бетховен «Весела. Сумна»

Білор.нар.пісня «Перепілонька»

Ритмічні вправи

10.

 

Музика і рух

Опера. Темп.

 

М.Глінка «Попутна»

М.Римський-Корсаков

 «Політ Джмеля»

Білор.нар.пісня «Перепілонька»

«Ми крокуєм вгору»

11.

 

Музичні портрети

Зображальні властивості музики

Д.Кабалевський

«Три подружки»

А.Мігай «Зимонька зима»

«Ми крокуєм вгору»

12.

 

Як музика малює картини природи?

Сюїта. Динаміка.

Е.Гріг «Ранок»

А.Мігай «Зимонька зима»

«Зимонька»

13.

 

Який характер музики?

Ритм. Темп. Динаміка. Характер.

В.Дяченко «Сердитий гном» М.Сильванський

«Пташка і кицька»

А.Житкевич

«Семеро гномів»

 

14.

 

Святкуємо разом і з музикою

Обробка.  Календарні пісні. Щедрівка. Колядка.

«Ой сивая тая зозуленька»

М.Леонтович «Щедрик»

А.Житкевич «Семеро гномів»

 

15.

 

Перевір себе

Урок узагальнення

Музична вікторина

 

 

16.

Урок-концерт

Урок узагальнення

 

Виконання вивчених пісень

 

Картинки по запросу картинки про музыку для детей 

 

 

Картинки по запросу картинки про музыку для детейКартинки по запросу картинки про музыку для детей                                                                                                                ІІ семестр                                                

                                                                                             Тема 3 «Основні музичні жанри»

17.

 

Подорож із піснею, танцем та маршем

Виражальні засоби, інтонаційні особливості пісні, танцю і маршу. Пісня, танець, марш – жанри музики.

Колядка «Ой коляда-колядниця» Щедрівка «Ой там за горою»

А.Мігай «Зимонька-зима»

«Сірий котик»

18.

У місті опер

Пісня як основа знайомства з оперою. Поняття про оперу

М.Коваль. Сцена з другої дії опери «Вовк і семеро козенят»

Хор «Семеро козенят»

Муз. М.Коваля

Фрагмент з опери

«Семеро козенят»

19.

Чарівний світ опери

Пісня як основа знайомства з оперою. Марш у опері.

Ж.Бізе. Марш Тореадора з опери «Кармен»

Хор «Семеро козенят»

Муз. М.Коваля

Фрагмент з опери

«Семеро козенят»

20.

У місті Балетів

Танець як основа знайомства з балетом. Поняття про балет.

П.Чайковський

«Танець маленьких лебедів»

«Колискова Мами Кози»

Муз. М.Коваля

П.Чайковський

«Танець маленьких лебедів»

21.

Пригоди на балетній сцені

Танець як основа знайомства з балетом. Вальс.

С.Прокофєв «Попелюшка»

А.Філіпенко

«Ой веседа дівчинка Олена»

А.Філіпенко

«Ой веседа дівчинка Олена»

22.

На концерті

Вокальна та інструментальна музика. концерт

І.Беркович «Концерт для ф-но з оркестром» №2.«Ой лопнув обруч»

А.Філіпенко

«Ой веседа дівчинка Олена»

«Ой лопнув обруч»

23.

Слухаємо симфонію

Симфонія. Український нар. Танець козачок.

Український нар. танець «Козачок».

Невідомий автор «Симфонія соль мінор»

Ю.Михайленко «Пісня про матусю»

Картинки по запросу картинки про музыку для детей«Козачок»

24.

Симфонічна історія

Роль елементів муз. мови у симфонії

«Журавель»

П.Чайковський «Симфонія №2»

Українська народна пісня «Журавель»

«Журавель»

25.

Основні музичні жанри (узагальнення)

Входження до «музичних країн» симфонії, концерту завдяки пісні,

танцю і маршу

Прослуховування вивчених творів

Виконання вивчених пісень

 

26.

Основні музичні жанри

(підсумковийурок)

Пісня, танець, марш - основа жанрів музичного мистецтва, найвагоміші серед яких - опера, балет, симфонія, концерт

Музична вікторина

Виконання вивчених пісень

 

 

                                                                                                             Тема 4 « Мова музики»

27.

Як зрозуміти мову музики?

Своєрідність і неповторність муз. твору залежить від муз. мови, якою розмовляв з нами комп.

Л.Бетховен. «Тема з варіаціями»

Українська народна пісня «А ми просо сіяли»

 

Українська народна пісня

«А ми просо сіяли»

 

28 .

У країні Музики завжди лад

Основний елемент музичної мови - мелодія. Мелодія і супровід. Лад (мажор, мінор).

Л.Бетховен. «Весела. Сумна»

Р.Шуман «Перша втрата»

Каміль Сен-Санс «Королівський марш Лева»

Українська народна пісня «А ми просо сіяли»

 

Українська народна пісня

«А ми просо сіяли»

 

29.

На гостини до пана Темпа

Визначення темпу, метру, ритму, в музиці

П.Чайковський.

 «Кіт у чоботях» і «Біла кицька»

Укр.нар.пісня

«Як діждемо літа»

Українська народна пісня

«А ми просо сіяли»

30.

 

Динаміка у країні музика

Визначення    динаміка,    регістр, штрихи в музиці.

Д.Кабалевськии. «Зайчик дратує ведмедика»

А.Рубінштейн «Мелодія»

Укр.нар.пісня

«Як діждемо літа»

 

31.

Казка, яку розповіла музика

Розкриття       образу       завдяки елементам  музичної  мови:  лад, динаміку, темп... Музична казка.

С.Прокоф'єв.   Симфонічна   казка «Петя і Вовк». Теми Петі, Пташки, Качки.    Теми    Кицьки,    Дідуся, Вовка, Мисливців.

А.Кос-Анатольський «Чабанець»

 

32

 

Казка, яку розповіла музика

Визначення   тембру   в   музиці. Розпізнавання тембрів голосів та музичних  інструментів.   Музична казка.

С.Прокоф'єв.   Симфонічна   казка «Петя і Вовк». Теми Петі, Пташки, Качки.    Теми    Кицьки,    Дідуся, Вовка, Мисливців.

А.Кос-Анатольський «Чабанець»

 

33

Зміст і мова музики (урок-підсумок)

 

Музична вікторина

 

 

34

Урок-концерт.

Підсумковий урок за рік.

 

Виконання вивчених пісень.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
31 жовтня 2019
Переглядів
1000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку