Урок №8 із музики у 2 класі "Світ тварин у мистецтві"(за підручником "Мистецтво" Калініченко, Аристова)

Про матеріал
Урок №8 у 2 класі за підручником «Мистецтво» Калініченко, Аристова Тема: Світ тварин у мистецтві Мета: - навчальна – ознайомити дітей із поняттям «регістр» та його різновидами на основі творчості К. Сен-Санса. - розвивальна – розвинути вміння школярів на елементарному рівні висловлювати свою думку, а також власну уяву, фантазію. - виховна – виховати інтерес до слухання класичної музики, любов до природи, тваринного світу.
Перегляд файлу

Урок №8 у 2 класі за підручником «Мистецтво» Калініченко, Аристова

Тема: Світ тварин у мистецтві

Мета:

  • навчальна – ознайомити дітей із поняттям «регістр» та його різновидами на основі творчості К. Сен-Санса.
  • розвивальна – розвинути вміння школярів на елементарному рівні висловлювати свою думку, а також власну уяву, фантазію.
  • виховна – виховати інтерес до слухання класичної музики, любов до природи, тваринного світу.

Обладнання: фортепіано, програвач, підручник.

Тип уроку: комбінований

Музичний матеріал: К. Сен-Санс. Персонажі з довгими вухами.

                                       Фізкультхвилинка за вибором вчителя

                                       «Папуга-мандрівник»(сл і муз З. Еманової)

 

                                                      Хід уроку

І Організаційний момент

Музичне привітання

ІІ Оголошення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні ми продовжимо нашу подорож зоопарком. Темою уроку є «Світ тварин у мистецтві». Але ви пам ятаєте, що ми не у звичайному, а в музичному зоопарку.

ІІІ Актуалізація опорних знань

Але перед тим, як продовжити нашу подорож, повторимо те, що вивчали минулого разу.

  • Що таке марш?
  • Що таке фанфари?
  • Що ми слухали?
  • Яку пісню вивчали?

ІV Виклад нового матеріалу

 Можна сказати, що регістр – це відрізок звуків однієї висоти.

А зараз ми прослухаємо музичний твір К. Сен-Санса. Персонажі з довгими вухами.(Слухання)

  • У якому регістрі звучить прослухана тобою музика?
  • Який характер мелодії?
  • Що постає в уяві, слухаючи цей твір?
  • Чергуванням яких за тривалістю звуків композитор передав крик тваринок? Вибери малюнок, на якому зображено персонажа цього музичного твору.

V. Музична фізкультхвилинка за власним вибором(«Вверх-вниз», «Арам зам-зам» та ін.)

VI Робота в зошитах

VIІ Розвиток вокально-хорових здібностей

Розспівування

Продовження вивчення пісні «Папуга-мандрівник»

  • повторення 1 куплету та приспіву
  • читання 2 куплету. Приділяти увагу дикції, чітко вимовляти слова.
  • спів пофразово.
  • закріплення
  • виконання пісні під фонограму
  • додавання рухів під час співу

VIII Узагальнення уроку

Ось і підходить до завершення урок і наша чудова мандрівка.

  • Що ми сьогодні вивчали?
  • Що таке регістр?
  • Які бувають регістри?
  • Що ми слухали?
  • Що виконували?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ермакова Тетяна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 жовтня 2019
Переглядів
2407
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку