Урок №8 із музики у 2 класі "Світ тварин у мистецтві"(за підручником "Мистецтво" Калініченко, Аристова)

Про матеріал
Урок №8 у 2 класі за підручником «Мистецтво» Калініченко, Аристова Тема: Світ тварин у мистецтві Мета: - навчальна – ознайомити дітей із поняттям «регістр» та його різновидами на основі творчості К. Сен-Санса. - розвивальна – розвинути вміння школярів на елементарному рівні висловлювати свою думку, а також власну уяву, фантазію. - виховна – виховати інтерес до слухання класичної музики, любов до природи, тваринного світу.
Перегляд файлу

Урок №8 у 2 класі за підручником «Мистецтво» Калініченко, Аристова

Тема: Світ тварин у мистецтві

Мета:

  • навчальна – ознайомити дітей із поняттям «регістр» та його різновидами на основі творчості К. Сен-Санса.
  • розвивальна – розвинути вміння школярів на елементарному рівні висловлювати свою думку, а також власну уяву, фантазію.
  • виховна – виховати інтерес до слухання класичної музики, любов до природи, тваринного світу.

Обладнання: фортепіано, програвач, підручник.

Тип уроку: комбінований

Музичний матеріал: К. Сен-Санс. Персонажі з довгими вухами.

                                       Фізкультхвилинка за вибором вчителя

                                       «Папуга-мандрівник»(сл і муз З. Еманової)

 

                                                      Хід уроку

І Організаційний момент

Музичне привітання

ІІ Оголошення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні ми продовжимо нашу подорож зоопарком. Темою уроку є «Світ тварин у мистецтві». Але ви пам ятаєте, що ми не у звичайному, а в музичному зоопарку.

ІІІ Актуалізація опорних знань

Але перед тим, як продовжити нашу подорож, повторимо те, що вивчали минулого разу.

  • Що таке марш?
  • Що таке фанфари?
  • Що ми слухали?
  • Яку пісню вивчали?

ІV Виклад нового матеріалу

 Можна сказати, що регістр – це відрізок звуків однієї висоти.

А зараз ми прослухаємо музичний твір К. Сен-Санса. Персонажі з довгими вухами.(Слухання)

  • У якому регістрі звучить прослухана тобою музика?
  • Який характер мелодії?
  • Що постає в уяві, слухаючи цей твір?
  • Чергуванням яких за тривалістю звуків композитор передав крик тваринок? Вибери малюнок, на якому зображено персонажа цього музичного твору.

V. Музична фізкультхвилинка за власним вибором(«Вверх-вниз», «Арам зам-зам» та ін.)

VI Робота в зошитах

VIІ Розвиток вокально-хорових здібностей

Розспівування

Продовження вивчення пісні «Папуга-мандрівник»

  • повторення 1 куплету та приспіву
  • читання 2 куплету. Приділяти увагу дикції, чітко вимовляти слова.
  • спів пофразово.
  • закріплення
  • виконання пісні під фонограму
  • додавання рухів під час співу

VIII Узагальнення уроку

Ось і підходить до завершення урок і наша чудова мандрівка.

  • Що ми сьогодні вивчали?
  • Що таке регістр?
  • Які бувають регістри?
  • Що ми слухали?
  • Що виконували?

 

docx
Додано
21 жовтня
Переглядів
371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку