Урок №9 із музики у 2 класі "У мистецтві завжди лад"(за підручником "Мистецтво" Калініченко, Аристова)

Про матеріал
Мета: - навчальна – ознайомити учнів із поняттями «звукоряд», «лад» та його видами. - розвинути вміння слухати музику та надавати їй характеристику - виховати ціннісне ставлення до класичної музики Тип уроку: комбінований
Перегляд файлу

2 клас, урок №9 за підручник «Мистецтво( автори – Калінченко, Аристова)

Тема уроку: У мистецтві завжди лад

Мета:

- навчальна – ознайомити учнів із поняттями «звукоряд», «лад» та його видами.

- розвинути вміння слухати музику та надавати їй характеристику

- виховати ціннісне ставлення до класичної музики

Тип уроку: комбінований

Обладнання : фортепіано, підручник, програвач.

Музичний матеріал:

  • В. Косенко «Не хочуть купити ведмедика», «Купили                   ведмедика
  • Хто співає (сл та муз Паплавської)

                                     

                                            Хід уроку

І Організаційний момент

Музичне привітання

Урок музики почався, кожен з нас приготувався.

Ми готові вже співати, грати й навіть танцювати.

ІІ Оголошення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Темою сьогоднішнього уроку є «У мистецтві завжди лад». Ви ознайомитеся із новими музичними поняттями – «звукорядом» та «ладом» та навчитеся розрізняти в класичній музиці різні види ладів.

ІІІ Актуалізація опорних знань

  • Що таке регістр?
  • Які бувають регістри?
  • Які твори ми слухали?
  • Що виконували?

ІV Виклад нового матеріалу

А зараз ми прослухаємо твори українського композитора Віктора Косенка під назвою «Не хочуть купити ведмедика» та «Купили ведмедика»

  • Який характер цієї музики?
  • Який настрій вона викликає у тебе?
  • Який із цих творів написано в мажорі, а який — в мінорі?
  • Вибери слова, що характеризують мажор.

  • Який, на твою думку, настрій у намальованого ведмедика?
  • Запропонуй назву картини.

 

V Музична фізкультхвилинка за вибором учителя.

VI Розвиток вокально-хорових здібностей

  1. Розспівування
  2. Вивчення пісні «Хто співає»

  • демонстрація
  • розбір тексту
  • вивчення пофразово 1 куплету
  • закріплення
  • розбір 2 куплету
  • спів під фонограму

VII Узагальнення уроку

Ось і підходить до завершення урок.

  • Що таке лад?
  • Який буває лад?
  • Чим відрізняється мажор від мінору?
  • Що ми слухали?
  • Що співали?

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гнаткович-Ганінець Сніжана
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 жовтня
Переглядів
560
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку