урок 8 клас біологія "Будова і функції серця. Практична робота №2 “Вимірювання частоти серцевих скорочень та артеріального тиску”."

Про матеріал

Будова і функції серця. Практична робота №2 “Вимірювання частоти серцевих скорочень та артеріального тиску".

Мета.

Освітня. Продовжити формувати знання учнів про серцево-судинну систему людини; ознайомити із центральним органом кровообігу – серцем, його будовою та функціями.

Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати біологічні системи між собою та робити відповідні висновки та узагальнення; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення.

Виховна. Виховувати бережливе ставлення до власного організму та оточуючих людей.

Перегляд файлу

Будова і функції серця. Практична робота №2 “Вимірювання частоти серцевих скорочень та артеріального тиску”.

 

Мета.

Освітня. Продовжити формувати знання учнів про серцево-судинну систему людини; ознайомити із центральним органом кровообігу – серцем, його будовою та функціями.

Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати біологічні системи між собою та робити відповідні висновки та узагальнення; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення.

Виховна. Виховувати бережливе ставлення до власного організму та оточуючих людей.

 

Тип уроку. Засвоєння нових знань.

Форма уроку. Синтетична.

Місце уроку в навчальній темі. Поточний.

 

Методи і методичні прийоми:

 

1.Інформаційно- рецептивний:

а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником.

б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН;

в) практичний: виконання практичної роботи.

 Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.

2. Репродуктивний.

 Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.

3. Проблемно - пошуковий: постановка проблемного питання.

 Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.

4.Візуальний: складання схем.

5.Сугестивний: застосування різних видів мистецтва.

6.Релаксопедичний: психологічне розвантаження.

 

Міжпредметні зв ́язки: історія, медицина, зоологія.

Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці, м\м матеріали.

Основні поняття та терміни: серце, клапани серця, камери серця, епікард, міокард, ендокард, мперикард.

 

ХІД УРОКУ

 

І. Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів.

 Повторення знань про органи кровообігу людини.

 

ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.

 

 Повідомлення теми, мети та завдань уроку.

 Що ви знаєте про серце?

 

ІІІ. Сприймання та засвоювання учнями нового матеріалу.

 Розповідь про серце:

- місцезнаходження;

- стінку серця;

- камери серця;

- клапани серця;

- серцеву сумку;

- масу серця.

 

 

 

 

 

Визначення основних функцій серця.

Визначення властивостей серця: збудливість, провідність,

скоротливість, автоматизм.

 Робота серця, його серцевий цикл.

 

ІV. Осмислення об‘єктивних зв’язків та взаємозалежностей у вивченому матеріалі.

 

 Демонстрація муляжу серця.

 

V. Узагальнення та систематизація знань.

 

Виконання практичної роботи: “Вимірювання частоти серцевих скорочень та артеріального циклу”.

 

VІ. Підведення підсумків уроку.

 

VІІ. Надання та пояснення домашнього завдання.

 

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
1475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку