урок 8 клас біолоігя "Рух крові по судинах.Практична робота №3 “Реакція серцево-судинної системи на дозоване навантаження”"

Про матеріал

Рух крові по судинах.Практична робота №3 “Реакція серцево-судинної системи на дозоване навантаження".

Мета.

Освітня. Продовжити формувати знання учнів про серцево-судинну систему людини; ознайомити із рухом крові по судинах та причинами цього руху.

Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати будову та значення частин організму людини; розвивати уміння виділяти головне у матеріалі, який вивчається.

Виховна. Виховувати бережливе ставлення до власного організму та оточуючих людей.

Перегляд файлу

Рух крові по судинах.Практична робота №3 “Реакція серцево-судинної системи на дозоване навантаження”.

 

Мета.

Освітня. Продовжити формувати знання учнів про серцево-судинну систему людини; ознайомити із рухом крові по судинах та причинами цього руху.

Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати будову та значення частин організму людини; розвивати уміння виділяти головне у матеріалі, який вивчається.

Виховна. Виховувати бережливе ставлення до власного організму та оточуючих людей.

 

Тип уроку. Засвоєння нових знань.

Форма уроку. Синтетична.

Місце уроку в навчальній темі. Поточний.

 

Методи і методичні прийоми:

 

1. Інформаційно- рецептивний:

а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником.

б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН;

в) практичний: виконання практичної роботи.

 Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань.

2. Репродуктивний.

 Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.

3. Проблемно - пошуковий: постановка проблемного питання.

 Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.

4.Візуальний: складання схем.

5.Сугестивний: застосування різних видів мистецтва.

6.Релаксопедичний: психологічне розвантаження.

 

Міжпредметні зв ́язки: історія, медицина.

Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці.

Основні поняття та терміни: судини, рух крові, кровотечі.

 

ХІД УРОКУ

 

І. Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів.

 

 Експерс-тести на знання будови серця.

 

ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.

 

 Завдяки чому кров рухається знизу вгору?

 

ІІІ. Сприймання та засвоювання учнями нового матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Розповідь про рух крові по судинах:

- по артеріях;

- по венах;

- по капілярах.

Дати характеристику капілярам: через їхні стінки відбувається обмін речовин між кров’ю і тканинами, оскільки швидкість руху крові в капілярах є невеликою й становить 0,5-1 мм\сек., а кожна частинка крові перебуває в капілярі приблизно 1 сек.

 Перша допомога при кровотечах.

 

ІV. Осмислення об‘єктивних зв’язків та взаємозалежностей у вивченому матеріалі.

Виконання практичної роботи “Реакція серцево-судинної системи на дозоване навантаження”.

 

V. Узагальнення та систематизація знань.

 

1. Чому кров тече з різною швидкістю?

2. Який механізм дозволяє крові текти по артеріях безупинно?

3. Чому у венах накопичується велика кількість крові?

 

VІ. Підведення підсумків уроку.

 

VІІ. Надання та пояснення домашнього завдання.

 

 

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
855
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку