урок 8 клас біологія "Харчування і здоров’я. Практична робота №6 “Антропометричні виміри”"

Про матеріал

Харчування і здоров'я. Практична робота №6 “Антропометричні виміри”.

Мета.

Освітня. Ознайомити учнів з основними вимогами до нормального харчування та особливостями раціонального харчування; розглянути наслідки недостатнього харчування та ожиріння; встановити чинники, що негативно впливають на процеси обміну речовин.

Розвиваюча. Розвивати уміння аналізувати індивідуальний харчовий раціон, враховуючи енергетичні затрати; уміння логічно мислити та робити відповідні висновки та узагальнення.

Виховна. Виховувати бережливе ставлення до власного здоров'я; проводити профорієнтацію.
Перегляд файлу

Харчування і здоров’я. Практична робота №6 “Антропометричні виміри”.

 

Мета.

Освітня. Ознайомити учнів з основними вимогами до нормального харчування та особливостями раціонального харчування; розглянути наслідки недостатнього харчування та ожиріння; встановити чинники, що негативно впливають на процеси обміну речовин.

Розвиваюча. Розвивати уміння аналізувати індивідуальний харчовий раціон, враховуючи енергетичні затрати; уміння логічно мислити та робити відповідні висновки та узагальнення.

Виховна. Виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я; проводити профорієнтацію.

 

Тип уроку. Засвоєння нових знань.

Форма уроку. Синтетична.

Місце уроку в навчальній темі. Поточний.

 

Методи і методичні прийоми:

1. Інформаційно- рецептивний:

а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником та зошитом.

б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН.

в) практичний: виконання практичної роботи.

 Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.

2. Репродуктивний.

 Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.

3. Проблемно - пошуковий: постановка проблемного питання.

 Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.

4. Візуальний: складання схем, або таблиць.

5. Релаксопедичний: фізкультхвилинка.

 

Міжпредметні зв ́язки: математика, фізкультура, хімія.

Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці, м\м дошка.

Основні поняття та терміни: енергетичний баланс організму, антропометрія, раціональне харчування.

 

ХІД УРОКУ

 

І. Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів.

Картинки по запросу Харчування і здоров’я

 

 Повторення знань про органічні та неорганічні речовини, які поступають в організм людини.

 Діалоги між двома учнями про значення вітамінів: один учень розповідає про значення вітаміну, а інший про хвороби, пов’язані із його недостатністю.

 

ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.

 

 Повідомлення теми, мети та завдань уроку. Поставити проблемне запитання щодо таких слів: “Ти є тим, що ти їси.”

 

ІІІ. Сприймання та засвоювання учнями нового матеріалу.

 

 Для збереження здоров’я та працездатності їжа людини має повністю відновлювати ту кількість енергії, яку вона витрачає за добу. Повноцінне раціональне харчування – це важлива умова для підтримання працездатності, а для дітей - необхідна умова росту і розвитку.

 Розповідь про раціональне та нераціональне харчування, про енергетичний баланс, про переїдання, про ожиріння…

 

ІV. Осмислення об‘єктивних зв’язків та взаємозалежностей у вивченому матеріалі.

 

 Виконання практичної роботи “Антропометричні виміри”, мета якої навчитися вимірювати ріст та вагу тіла, встановлювати кореляцію між окремими частинами тіла.

 

V. Узагальнення та систематизація знань.

 

 Які ж основні принципи раціонального харчування? (помірність у їжі, різноманітність їжі, дотримання режиму харчування)

Чи може один продукт повністю задовольнити потреби організму у необхідних для нього речовинах?

 

VІ. Підведення підсумків уроку.

 

VІІ. Надання та пояснення домашнього завдання.

 

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
1304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку