урок 8 клас біологія "Типи поживних речовин. Практична робота №5 “Аналіз індивідуального харчування за добу та відповідність його нормам"

Про матеріал

Типи поживних речовин. Практична робота №5 “Аналіз індивідуального харчування за добу та відповідність його нормам”.

Мета.

Освітня. Продовжити формувати знання учнів про процеси перетворення харчових продуктів в організмі людини; ознайомити із типами поживних речовин.

Розвиваюча. Розвивати уміння аналізувати індивідуальне харчування за добу та відповідність його нормам; розвивати уміння порівнювати, співставляти біологічні процеси.

Виховна. Виховувати бережливе ставлення до свого організму та близьких і оточуючих людей.
Перегляд файлу

Типи поживних речовин. Практична робота №5 “Аналіз індивідуального харчування за добу та відповідність його нормам”.

 

Мета.

Освітня. Продовжити формувати знання учнів про процеси перетворення харчових продуктів в організмі людини; ознайомити із типами поживних речовин.

Розвиваюча. Розвивати уміння аналізувати індивідуальне харчування за добу та відповідність його нормам; розвивати уміння порівнювати, співставляти біологічні процеси.

Виховна. Виховувати бережливе ставлення до свого організму та близьких і оточуючих людей.

 

Тип уроку. Засвоєння нових знань.

Форма уроку. Синтетична.

Місце уроку в навчальній темі. Поточний.

 

Методи і методичні прийоми:

1. Інформаційно- рецептивний:

а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником та зошитом із друкованою основою.

б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН.

в) практичний: виконання практичної роботи.

 Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань.

2. Репродуктивний.

 Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.

3. Проблемно - пошуковий: постановка проблемного питання.

 Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.

4. Візуальний: складання схем.

5. Сугестивний: застосування різних видів мистецтва.

6. Релаксопедичний: психологічне розвантаження.

 

Міжпредметні зв ́язки: фізика, образотворче мистецтво, кулінарія.

Матеріали та обладнання: плакати, малюнки, фотографії, запаковані харчові продукти із зазначенням енергетичної цінності.

Основні поняття та терміни: білки, ліпіди, вуглеводи, глюкоза, амінокислоти, жирні кислоти, індивідуальне харчування, анорексія.

 

ХІД УРОКУ

 

І. Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів.

 

 Провести бесіди про:

- енергетичні затрати свого організму;

- енергетичні затрати батьків, дідуся або бабусі;

- енергетичні цінності домашніх харчових продуктів.

 

ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.

 Поставити проблемне запитання:

- що необхідно для нормального харчування;

- що буде із організмом, якщо вживати лише білкову їжу;

- що буде із організмом, якщо вживати лише вуглеводну їжу;

- чи існують незамінні речовини у раціоні харчування.

Похожее изображение

 

ІІІ. Сприймання та засвоювання учнями нового матеріалу.

 

 Ми всі знаємо, що для побудови та функціонування нашого тіла, нашого організму обов’язково потрібна їжа. До повноцінного харчового раціону мають входити білки, жири, вуглеводи, неорганічні речовини та мікроелементи та вітаміни. Наш організм не може сам синтезувати багатьох речовин. Тому було доведено, що понад 40 різних речовин є незамінними. До них належать 10 амінокислот, 13 вітамінів, більше 20 неорганічних елементів та клітковина, яка необхідна для нормального просування їжі по травному каналі.

 Розповідь про: неорганічні речовини їжі; білки, жири, вуглеводи; вітаміни.

Прослухати повідомлення учнів про ці речовини.

 

ІV. Осмислення об‘єктивних зв’язків та взаємозалежностей у вивченому матеріалі.

 

 Виконання практичної роботи.

 

V. Узагальнення та систематизація знань.

 

 Повторення знань про повноцінний раціон та бесіда про анорексію.

 

VІ. Підведення підсумків уроку.

 

VІІ. Надання та пояснення домашнього завдання.

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
1328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку