Урок № 55
Тема уроку. Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені.
Мета. Поглибити знання учнів відомостями про способи перетворення дробових виразів, що містять квадратні корені; сформувати вміння застосовувати вивчені способи дій для перетворення дробових виразів, що містять квадратні корені, у завданнях, передбачених програмою з математики.
Тип уроку. Застосування знань, умінь та навичок.
Обладнання. Підручник А.Г. Мерзляк
Хід уроку
I. Організаційний етап
II. Перевірка домашнього завдання
Перевірити наявність та правильність виконаного домашнього завдання.
Тестова робота
Перетворення ірраціональних виразів
А |
Б |
В |
г |
4 |
4 |
61 |
16 |
А |
Б |
В |
Г |
2 |
|
9 |
18 |
А |
Б |
В |
Г |
6 |
48 |
50 |
8 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
III. Формулювання мети і завдань уроку
Учитель повідомляє учням мету і завдання уроку
IV. Актуалізація опорних знань та вмінь
Виконання усних вправ
; ; ; ; при у ≤ 0;
; ; при а ≥ 0; ; ; ; .
; ; при с > 0; при а < 0.
д) а2х2 – 1; е) (а + х)2 – 1; ж) 49 + х2 – 14х; з) 3а3 – 27а.
V. Формування умінь
Виконання усних вправ
а) ;
б) ;
в) .
Виконання письмових вправ
Самостійно і учень за дошкою
Робота в парі
Робота в парі
н
VI. Підсумки уроку
В якому з випадків правильно виконано дію?
1) ; 2) ;
3) .
VII. Домашнє завдання
Повторити № 514; № 517; № 520, 522.