Тема уроку: Розв'язання квадратних рівнянь
Мета уроку: Учні повинні знати:
Учні повинні вміти.
Хід роботи
І. Організація навчального процесу.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Фронтальна бесіда:
Усний рахунок
а) х2 - 1 = 0; в) 4х2 + 0,99 = 0; д) 3х2 + 6х – 1 = 0; є) 9х2 =0;
б) х2 - 0,01 = 0; г) х2 -12х + 36 = 0; е) 2х2 - 9х = 0;
а) 15х2 – х – 1 = 0; в) х2 = 0; д) х2 - х = 0;
б) х2 - 2х + 1 = 0; г) 2х2 - х + 10 = 0; е) ах2 - вх = 0;
а) х2 + х + 7 = 0; в) 4х2 - 20х + 25 = 0; д) 4х2 + 5х + 1 = 0;
б) 2х2 - 7х – 1 = 0; г) 2х2 + 3х – 2 = 0; е) 4х2 + 4х + 1 = 0;
В цей час біля дошки учні працюють з картками.
Картка № 1.
а) ах2 = 0; б) 4х2 + 4х + 3 = 0
Картка № 2
а) ах2 + с = 0; б) 2х2 + 3х – 2 = 0;
Перевірка завдань використаних на картках.
ІІІ. Розв'язання вправ.
№ 327 на дошці з поясненням;
№ 332 самостійно.
№ 334 на дошці два учні одночасно.
Математичний диктант.
І Варіант ІІ. Варіант
Розв'яжи рівняння.
Д = 25 – 24 = 1 Д = 36 – 20 = 16
х1 = = - 3 х1 = = - 1
х2 = = -2 х2 = = -5
Д = 36 – 4 · 7 · 2 = 36 – 56 = - 20 Д = 16 – 4 · 2 · 3 = 16 – 18 = - 2
Д < 0 Д < 0
рівняння не має розв'язання рівняння не має розв'язання
Д = 16 – 16 = 0 Д = 36 – 36 = 0
х = = 2 х = = 3
Робота в парах перевірка математичного диктанту з оцінюванням.
ІV. підсумок уроку.