Урок на закріплення вивченого матеріалу з теми Квадратний корінь. Виконання різнорівневих завдань та використання на уроці гаджетів учнів та вчителя.
Урок алгебри в 8 класі
Тема уроку. Квадратний корінь . Арифметичний квадратний корінь. Розв’язування вправ.
Мета уроку. закріпити вміння і навички учнів розв’язувати вправи, використовуючи означення квадратного кореня, розвивати навички розумових дій, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, шукати закономірності, розвивати творче мислення, увагу, тренувати зорову пам'ять, виховувати волю, позитивні риси характеру: доброзичливість, взаємовиручку, справедливість.
Тип уроку: закріплення знань, умінь і навичок.
Обладнання: роздатковий матеріал, пам’ятка, середовище SMART NOTEBOOK, картки для гри, презентація «Квадратні корені», мобільні телефони, презентація до уроку.
Методи форми та прийоми навчання: очікування ,хмара слів, спіймай помилку,сенкан, робота в групі, знайди пару, самостійна робота(гра кахут).
Девіз уроку: «Знати – це означає насамперед уміти користуватись знаннями»
Хід уроку
І. Організаційний етап
Привітання Добрий ранок!
Давайте повернемося та привітаємось до присутніх гостей на нашому уроці.
ІІ Перевірка домашнього завдання
Помічники перевіряють домашнє завдання на перерві і звітують про проведену роботу.
ІІІ Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчання
Я хочу почати наш урок словами «Знати – це означає насамперед уміти користуватись знаннями»
Ключове слово сьогоднішнього уроку ви відгадаєте, якщо дасте відповідь на такі запитання:
1) підземна частина рослини;
2)розв’язок рівняння;
3) спільна частина споріднених слів
(Корінь).
Дійсно, ключовим словом буде корінь.
А про який корінь можна говорити на алгебрі?(арифметичний квадратний корінь, корінь рівняння).
Отже, сьогодні ми розв’язуємо вправи, використовуючи означення квадратного кореня та його властивостей. Запишемо дату та тему уроку.
Мені дуже цікаво, що ви очікуєте від цього уроку, тому пропоную записати свої очікування за допомогою ваших пристроїв на сайту menti. Com.
Я навчуся…
Я зрозумію…
Мені буде цікаво…
Почнемо урок із сенкана, ключовим словом якого є корінь.
Один іменник – назва поняття.
Два прикметники–описання поняття.
Три дієслова – визначення дії.
Фраза, яка виражає відношення до теми.
Одне слово – синонім до теми.
Отже, пропоную іменник корінь, але не корінь слова, дерева, зуба, а корінь як математичне поняття, той корінь, про який ми говорили на попередніх уроках.
Учні складають сенкан.
Арифметичний квадратний.
Додаємо, множимо, ділимо.
Арифметичний квадратний корінь – число невід’ємне.
Радикал.
ІV Актуалізація опорних знань
А які знання ми маємо? Що нам сьогодні пригодиться на уроці. Давайте пригадаємо
Я роздам вам карточки, з однієї сторони буде запитання, а з другої відповідь, але не на ваше запитання, а на запитання з другої карточки. Перший учень читає питання, а інший шукає відповідь у себе на карточці і т. д.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Числа, які є нескінченними неперіодичними десятковими дробами
|
|
Теорію ви засвоїли, а тепер спробуйте використати ці знання для перевірки правильності розв’язування вправ.
Х2 =4 х2 =3 х2 =16 х2 =0 Х=-2 х=3 х=4 немає розв’язку х=-3 |
Які з чисел 12; 0,1; ; ; -23; 2,3; ; -1,56; ;1,(3) є ірраціональними числами. Ірраціональні: |
Помилки ви добре виправляєте, а чи зможете самі придумати завдання?
Кожна група витягує картку, на якій записані числа або речення: |
45 Не має змісту. Не має коренів. |
Потрібно скласти завдання, відповіддю до якого буде запис на картці. |
Учні записують завдання на дошці, перевіряють. (Представник від групи)
Цікаве про корені( діти підготували цікаві повідомлення про корінь квадратний, повідомлення у додатку) Вірш про корінь (читає учениця)
Одна голова добре, а дві краще. Так проводиться робота в парі.
А якщо добавимо декількох учасників, то отримаємо роботу в групах. Отже, сьогодні на уроці ми будемо працювати в групах.
2 Працюємо в групі
Виконуємо 1 завдання у групі, якщо немає запитань, наступні завдання самостійно, з подальшою перевіркою
1 Обчислити
( )², · , ( 3 )².
2. Розв’язати рівняння
х² = 36, = 5, у² + 49 = 0, х2= 7
3. Знайти значення виразу
а); б);в);
г); д)3; е)-7.
4. Яке натуральне число знаходиться між числами
і ?
А. 2 Б. 3 В. 9 Г. таких чисел немає
5. Яке з чисел є раціональним ?
, ,
х2=16; х2-7=0; х2+3=0; 0,6-х2=0; х2-5=0; х2-1=0; х2-0,09=0; n2=; d2= π.
(х+3)2=100; (х-4)2=6; (х+3)2=-9
; ; ; ; 5-=12
Самостійна робота (тест) гра кахут
V.Підсумок уроку
Чи справдилися ваші очікування від уроку?
За допомогою menti.com проведемо дистанційне самооцінювання. Протягом уроку ви плідно працювали і тому можете оцінити свої знання, використовуючи метод опитування, за допомогою ваших пристроїв. Оберіть свій рівень знань з даної теми
VIДомашнє завдання
Пам’ятайте слова французького інженера-фізика Лауе: «Освіта є те, що залишається, коли все вивчене уже забуто». Думаю, що освіта,яку ви одержуєте буде відповідати сьогоденню.
Домашнє завдання буде творче: складіть рекламу кореню, або розповідь чи казку про корінь;
Виконати завдання на ст.179 підготуватися до контрольної роботи