Урок з алгебри 9 клас
Тема: Розв’язання раціональних нерівностей
Мета: Формувати і розвивати предметні компетентності, вчити аргументувати, знаходити раціональні прийоми мислення і математичних обчислень; використовувати набуті теоретичні знання в нестандартних ситуаціях; обгрунтовувати свою діяльність; логічно і чітко висловлювати думки; співпрацювати в колективі; толерантно ставитись до однокласників; поважати думку іншого; здійснювати самооцінку, приймати рішення і нести відповідальність за свою діяльність.
Хід урока
I. Актуалізація опорних знань.
II. Розв’язування задач
(робота в парах, утворення динамічних груп)
Учням пропонується завдання зовнішнього незалежного оцінювання з математики різних років.
Перевірте свою компетентність:
III. Рефлексія
1. Прийом «Приріст знань та досягнень»
Таке завдання наприкінці заняття дозволяє учням миттєво підсумувати знання, здобуті впродовж уроку.
Принцип: Запропонуйте учням наприкінці заняття по черзі за принципом прийому «Мікрофон» назвати 2 факти, продовживши відповідні фрази, – «я не знав...», «тепер я знаю...».
IV. Домашнє завдання: №10.14; №10.15