19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Урок англійської мови "My favourite food"

Про матеріал

Навчальна мета уроку: активізувати лексичні навички мовлення сформовані на попередніх уроках, розширити словниковий запас з теми «Food and drinks», повторити граматичні навички формування речень та висловлювань невеликого об'єму (усно й письмово)

Перегляд файлу

План-конспект уроку

англійської мови у 6 класі

 

Тема уроку: «Улюблені страви»

Мета уроку:

  •                 навчальна: активізувати лексичні навички мовлення сформовані на попередніх уроках, розширити словниковий запас з теми «Food and drinks»,  повторити граматичні навички формування речень та висловлювань невеликого об’єму (усной  письмово);
  •                 розвивальна: сприяти розвитку інтелектуальних здібностей, за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу сприяти загальному мовленнєвому розвиткові особистості школярів; розвивати мовленнєві навички, творче мислення, тренувати у вживанні вивчених граматичних структур;
  •                 виховна: виховувати розуміння того, що всі люди різні і смаки в кожного відмінні (зокрема в улюбленій їжі), виховувати повагу до вподобань оточуючих.

 

Обладнання уроку: підручник (We learn English: підруч. для 6 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2014. – 224с.)); завдання для веселої розминки (на дошці), картки для роботи в парах.

 

The course of the lesson

(Хід уроку)

 

The beginning of the lesson (Організаційний момент)

 

  • Greetings (привітання, перевірка присутності).

T: Good morning, boys and girls! How are you? I’m very glad to see you at our lesson.

 

  • Сhecking pupil's readiness  to the lesson (активізація уваги учнів)

T: As for me, I like to eat some tasty foods. I like chocolate very much and also I like meat, fish, fruit and, of course, vegetables, especially cucumbers and tomatoes. But I don’t like sweet pies and buns.

And what about you? What do you like to eat?

T: Do you like oranges? (діти відповідають)

T: And what about onions? (діти відповідають)

 

  • The theme of the lesson (повідомлення теми уроку).

Today we’ll continue to work at the topic “Food and Drinks” and discuss the question what we like to eat.

 

Checking homework: page 62 ex. 5, 8 (перевірка домашнього завдання за підручником (We learn English: підруч. для 6 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2014. – 224с.))

 

The main part of the lesson (основна частина уроку)

  • Весела розминка

 

T: Now let’s have fun. Today I have a funny menu. I changed it for joke. Your task is to write the correct words. Use the words in the box.

 

chocolate      cheese       milk           lemon        orange      juice

fish            large        apple           tomato

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Approximate answer:

To eat: tomato soup, cheeseburger, apple pie, large hamburger, fish & chip.

To drink: cup of juice, orange juice, tea with lemon, coffee with milk, hot chocolate.

 

 

  • Work with a textbook (exercise 3  page 64  за підручником We learn English: підруч. для 6 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2014. – 224с.))

 

 

  • Work with a textbook (written exercise 4  page 64  за підручником We learn English: підруч. для 6 класу загальноосвіт. навч. закладів / Алла Несвіт. – К: «Генеза», 2014. – 224с.))

 

 

  • Writing

T: We know that some people like to eat meat, others like vegetables or dairy products. Now your task is to write down all the things you like and all the things you don’t like. Write two lists:

I like

I don’t like