Тема: «Автоматизація звука С у словах» (інклюзія)
Мета: Автоматизувати вимову звука «с» у словах, словосполученнях; розвивати фонематичний слух; удосконалювати навички звукового аналізу слів; спонукати дитину до відповідей розгорнутою фразою; збагачувати словниковий запас.
Хід заняття
І.Організаційний момент
Логопед. Доброго дня! Сьогодні до нас завітав Карлсон, який живе на даху. Він прилетіли до нас на заняття для того, щоб навчитися гарно вимовляти звук «с», тому що у його імені є звук «с», а він його не вміє правильно вимовляти. Давай, ми йому допоможемо!
ІІ. Артикуляційна гімнастика
Та перед ти, як розпочати йому допомагати, ми зробимо вправи для нашого язика, щоб він став слухняним.
Артикуляційні вправи:
«Пташенята»
«Лопаточка»
«Гірка»
«Посмішка»
«Парканчик»
«Хто далі загонить м'яча»
ІІІ. Автоматизація звука «с» у складах.
Логопед. Давай, ми з тобою покажемо як звук «» звучить та товаришує з іншими звуками. (утворення складів з голосними звуками, в обернених складах).
IV. Автоматизація звука «с» у словах.
Логопед. Наш Карлсон дуже любить ловити хмаринки .Давай допоможемо йому.
Щоб спіймати хмаринку потрібно правильно назвати малюнок.
v.Фізкультхвилинка.
VI. Звуковий аналіз слів.
Логопед. Наш Карлсон не знає, у яких словах є звук «С». Допоможи йому. (Дитина називає слова у яких є звук «С» і з ними складає речення)
VIІ. Підсумок заняття.
Логопед. Молодець! Наш Карлсон тепер буде вміти вимовляти правильно своє ім'я, адже він вже знає, як чітко та правильно вимовляти звук «С».