Тема: «Диференціація звуків З-Ж» (інклюзія)
Мета: Вчити дитину розпізнавати на слух звуки з-ж; чітко вимовляти звуки у складах і словах; розвивати фонематичний слух, зорове сприймання, зорову увагу, навички звуко-буквеного аналізу, словотворення, пам'ять, увагу; активізувати, розширювати словниковий запас.
Хід заняття
І. І. Організаційний момент
Логопед. Доброго дня! Сьогодні до нас завітала фея , яку звати Фауна. Вона прилетіла до нас на заняття для того, щоб навчитися розрізняти на слух звуки з-ж, адже вона допомагає тваринам у біді. А як вона допоможе тваринам, коли не впевнена у правильній вимові назв тварин? Давай, ми їй допоможемо!
ІІ. Основна частина
Логопед: Зараз я буду вимовляти різні звуки, а тобі потрібно буде плеснути в долоні – «впіймати звук»,коли ти ти почуєш звук «Ж».
ІІІ. Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=Dg5HyUnfOV8
IV. Основна частина
1. Дидактична гра «Назви у словах перший звук »
2. Вивчення скоромовок.
Зуля, жуля, зуля – на бузку зозуля.
Жак, зак, жак – заховався їжак.
VIІ. Підсумок заняття.
Логопед. Молодець! Наша фея Фауна тепер буде легко допомагати всім тваринам у біді.