Урок "Безпека на дорозі. Небезпечні вантажі. Види ДТП. Дії свідка ДТП.

Про матеріал

Урок розроблений з метою продовжити формувати в учнів поняття про те, як забезпечити безпеку на дорозі; навчити розпізнавати види ДТП та дорожні знаки;навчити аналізувати, порівнювати як розвиваються дії при ДТП;продовжувати формувати вміння як діяти під час ДТП і приймати захисні положення, що знижують ризики травмування; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я, почуття дисципліни в дотриманні правил дорожнього руху, безпечньої поведінки на дорозі.

Перегляд файлу

   РОЗРОБКА ПЛАНУ- КОНСПЕКТУ   УРОКУ В 7 КЛАСІ           

За підручником  Воронцової Т.В.,Пономаренко В.С.

              «Основи здоровя»

Тема: Безпека на дорогах. Небезпечні вантажі. Види ДТП. Дії свідка ДТП.

Мета:  продовжити формувати в учнів поняття  про те, як забезпечити 

            безпеку на дорозі; навчити розпізнавати види ДТП та дорожні знаки;

            навчити аналізувати, порівнювати як розвиваються дії при ДТП;

            продовжувати формувати вміння як діяти під час ДТП і приймати

            захисні положення, що знижують ризики травмування; виховувати

            дбайливе ставлення до свого здоровя, почуття дисципліни в

           дотриманні правил дорожнього руху, безпечньої поведінки на дорозі.

Обладнання: плакати  «Види ДТП», «Як діяти при ДТП», підручник

             Воронцової Т.В., Пономаренко В.С.«Основи здоров’я», 7 клас;

             робочий зошит, книга Колотій Н.М. «Основи здоровя в схемах і

             таблицях» .

Тип уроку: комбінований

                        Хід уроку

    Етапи уроку

Використання матеріалів підручника

І.

Організація учнів до уроку

 

ІІ.

Актуалізація знань учнів і мотівація навчальної діяльності. Обговорення проблемної ситуації

«Дівчина  їхала в гості. Вона сіла в автобус і стала питати у водія, як автобус їде, де їй зручно вийти, що за музика лунає по радіо. Дівчина теревенила всю дорогу. Чи порушила вона правила дорожнього руху?

 

ІІІ.

Вивчення нового матеріалу.

 

1.

Розповідь вчителя. Значення автомобілізації.

 

2.

Обговорення стартового завдання. Визначення разом з учнями мети уроку.

Стор.35-37

Мал. 10

3.

Розповідь вчителя. Безпека пасажирів легкового авто.

 

4.

Обєднання в групи по партам.

 

5.

Робота з підручником  в групах «Безпека пасажирів легкового авто»:

   1 група- паси безпеки

   2 група-  підголовники

   3 група- подушки безпеки

 Стор.38-39

Мал. 11,12   

6.

Обмін інформацією між групами

 

7.

Руханка-обєднання в групи по кольорам.

Фізкульт.хвилинка

 

8.

Робота з підручником в групах «Безпека пасажирів вантажного авто»

  1. група-вимоги до вантажних авто, що перевозять пасажирів
  2. група-небезпечний вантаж

3   група-вантаж, що виступає

Стр.40-42

Мал.13-15

9.

Обмін інформаціцєю між групами

 

10.

Робота з зошитом. Зробити висновки у вигляді схеми «Безпека пасажира»

 

11.

 

Розповідь вчителя. ДТП і статистика з використанням плакату «Види ДТП» і підручника.

Стор.43-44

Мал.16                  

12.

Обговорення стартового завдання (№2).

Обговорення малюнків на плакаті і визначення з учнями видів ДТП .                                              

Стр.43

13.

Робота з зошитом. Записати види ДТП.

Стр.43

14.

Розповідь –обговорення: учитель – учні

Як розвиваються події у випадку ДТП.

Захисні положення пасажирів.

Стр.44-45

Мал.16-17

ІV.

Закріплення нового матеріалу.

 

15.

Формування вмінь. За допомогою блок-схеми потренуйтесь приймати захисні положення, що знижують ризики травмування під час ДТП.

Стр.45-46

Мал.17,18

16.

Самостійна робота з зошитом і підручником.

Скласти памятки «Дії свідка ДТП», «Автомобіль у воді».

Стр.47-48

Мал.19,20

17.       

Робота в парах. Гра «Дорожній рух»

Стр. 49    

V.

Підсумок уроку.

Відповісти на питання: « Що можна зробити для зменшення негативних наслідків автомобілізації?»

Зробити висновки за допомогою підручника «Чому неохідно виконувати правила дорожнього руху?»

Стр. 42,49

VI.

Оцінки.

 

VII.

Домашнє завдання

-прочитати матеріал підручника;

- намалювати      в зошиті знаки небезпечного вантажу;

- вивчити напамять памятки.

Стр. 35-49, стр.41,мал.14;

 

     Вчитель Марківської ЗОШ І-ІІІ ст.                   О.Л. Кулінченко                                                                                                                                                                                                      

doc
До підручника
Основи здоров`я 7 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
26 вересня 2018
Переглядів
3688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку