Урок « Буккросинг – нове захоплення для всіх школярів”

Про матеріал
Хороша книга - це порадник і друг для будь-якої людини. Дуже важливо не відмовлятися від звичайної паперової літератури, адже вона сприяє розвитку пам'яті, розвиває мислення та допомагає розслабитись, гарно провівши час на дозвіллі. Відомо, що читачі менше схильні до нервового перенапруження та легше переносять стреси в повсякденному життя: це вкрай необхідно для сучасної людини, яка звикла до активного щоденного ритму. Важливо прививати любов до якісної літератури змалку: адже саме у дитячому віці формується величезна частина наших поглядів та життєвих установок, які впливають на прийняття подальших рішень.
Перегляд файлу

 « Буккросинг – нове захоплення для всіх школярів”

Мета

залучити дітей  до читання, стимулювати до зростання читацької активності, підвищити рівень їх читацької компетентності; 

створити атмосферу радісного читання і комфортного середовища для інтелектуального спілкування; 

розкрити важливість спільної роботи бібліотекаря і вчителя ; виховувати шанобливе ставлення  до книги, бажання поповнювати свої знання.

Завдання

вчися працювати в групі; впливати засобом буккросингу на емоційно-вольову сферу, розвивати пам’ять, формувати інтерес до знань. Навчити працювати з книгою. Навчити, як можна дати книзі нове життя.

Актуальність Хороша книга - це порадник і друг для будь-якої людини. Дуже важливо не відмовлятися від звичайної паперової літератури, адже вона сприяє розвитку пам'яті, розвиває мислення та допомагає розслабитись, гарно провівши час на дозвіллі. Відомо, що читачі менше схильні до нервового перенапруження та легше переносять стреси в повсякденному життя: це вкрай необхідно для сучасної людини, яка звикла до активного щоденного ритму.

Важливо прививати любов до якісної літератури змалку: адже саме у дитячому віці формується величезна частина наших поглядів та життєвих установок, які впливають на прийняття подальших рішень.

Тип проекту  інформаційний

Тривалість проекту короткотривалий

Учасники діти 2 класу, вчитель, асистент, бібліотекар, батьки

 

Організаційний

Організація учнів

Розподіл дітей у групи . Вправа«Жеребкування»

( В кошикуперебувають кулькирізногокольору – командичервоних, жовтих, синіх.)

Сьогодні у нас незвичайний урок.

У світказокзробимще один крок.

А з книгою ми вжестрічались не раз,

І знову вона завітала до нас.

Гістьприйшовсьогодні в клас,

Щобпослухативсіх нас,

Як ми вміємпрацювати

Та цікаверозказати…

(Представлення шкільного бібліотекаря)

Підготовчий (збір інформації)

Кросворд-гра «Буккросинг» ( робота в групах)

У учнів на партах картки із зображенням різних казкових героїв.

(Учитель зачитує загадку, діти відшукують зображення- відгадку. Відповідає представник групи, які швидше впоралися із завданням)

 

 

 

 

 

 

Б

У

Р

А

Т

І

Н

О

 

 

 

 

 

 

 

 

Р

У

К

А

В

И

Ч

К

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К

О

З

А

-

Д

Е

Р

Е

З

А

 

К

У

Р

О

Ч

К

А

 

Р

Я

Б

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Р

І

П

К

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К

О

Л

О

Б

О

К

 

 

 

 

 

 

 

Б

І

Л

О

С

Н

І

Ж

К

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Б

И

Ч

О

К

 

 

 

 

 

 

 

К

А

Р

Л

С

О

Н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К

О

Т

И

Г

О

Р

О

Ш

К

О

 

 

 

 

 

1.Дуже допитливий і цікавий дерев’яний хлопчик. Зовсім не схожий на інших дітей,

тому що має довгий ніс. (Буратіно)

2. В лісі тім, що біля річки загубив дід невеличку.

Звірів в ній жило чимало, тільки місця було мало! (Рукавичка)

3.«Я не пила, я й не їла: тільки бігла через місточок та вхопила кленовий листочок, бігла

через гребельку та вхопила водиці крапельку…»

6. На віконці не сиділось, все йому тікать хотілось!

У біду потрапив сам, бо лисичка його «гам!» (Колобок)

7. Вона є подружкою гномів
     І з нею ви  знайомі.(Білосніжка)

8. Цей гарненький третячок має смоляний бочок. (Бичок)

9.Втік із мультика дивак.
     Як це трапилося, як?
     Дуже просто, наче птах,
     Полетів собі на дах.    (Карлсон)

10. Якийказковий герой народився з горошини? (Котигорошко)

 

- Діти, яке слово  отримали? (Буккросинг) А щоце, нам розповістьбібліотекар.

 Виступ бібліотекаря (презентація)

Що таке буккросинг? Це хобі та громадський рух, що діє за принципом соціальних мереж і близький до флешмобу. Людина, прочитавши книгу, залишає («звільняє») її у громадському місці (парк, кафе, поїзд, станція метро), для того, щоб інша, випадкова людина могла цю книгу знайти та прочитати; та, в свою чергу, повинна повторити цю ж дію.

Перегляд відео «Перетворимо весь світ в бібліотеку».

Головний принцип буккросингу: «Прочитав - віддай іншому».

Ідею буккросингу запропонував фахівець з інтернет-технологій Рон Хорнбекер в березні 2001 року. Через півроку на його сайті було близько 300 активних користувачів, які «відпускали» книги і приводили нових учасників. В даний час кількість учасників в світі перевищує 1,5 млн. чоловік, ними зареєстровано понад 13 млн. книг.

У нас запускається новий проект - відкриття бібліотечної полички «Буккросинг: прочитав – передай іншому!»

Ви готові спробувати? Тоді приєднуйтесь! Ми відкриваємо власну безпечну книжкову полицю в вашому класі! Ви з собою принесли улюблені книжки про які зможете нам розповісти.

Проектна робота

1. Кожна група повинна придумати емблему бук кросингу

2. Висловлення своїх вражень і передача книжок в наступну групу

3. Свої враження можна передати з допомогою гудзикотерапії. Діти з особливими потребами з асистентом вчителя  складають малюнок (відповідність кольору і гудзика)

Отже, головний принцип бук кросингу…

4.Складання правил (в групах)

• Бери-читай будь-яку вподобану тобі книгу.

• На наших полицях - книги, незареєстровані в бібліотеці, тому, будь ласка, не неси їх назавжди: прочитав - залиш іншому.

• Термін життя книги короткий, тому, будь ласка, поводься з нею дбайливо.

• На полиці немає твоєї улюбленої книги - додай її сам.

5. Розповідь батьків про свої улюблені дитячі книжки

6. Складання завдання на майбутнє

Отже, щоб наш проект запрацював, потрібно зовсім небагато. Ви підходите до своєї домашньої бібліотеки і оглядаєте кожну поличку для того, щоб вибрати книжку, яку ви б хотіли дати почитати іншим. Коли вибір зроблений, на книзі вчителем клеїться відповідне маркування, що говорить про те, що ви стаєте учасником проекту - буккросером. Після цього книга поміщається на так звану «безпечну полицю». Там ви можете вибрати і собі книгу до душі. Прочитавши її, знову відпустіть на волю, повернувши на безпечну полицю.

Дуже важливо: книги подорожують у часі і просторі, потрапляють з одних рук в інші, а значить, продовжують жити!

Запрошуємо всіх взяти участь у нашому буккросингу!

Оформлення альбому з ґудзиків «Чарівність зими», створення «безпечної полиці», складені правила поведінки з книгою

Презентація робіт

             В кожнім домі, в кожній хаті-
             У містах і на селі,-
             Хто навчився вже читати,
             Має книжку на столі.
             Дружба з книгою – це свято,
             Не було б його у нас,
             Ми не знали так багато
             Про новий і давній час.

Підбиття підсумків

  • Вітаємо, буккросерів нашого класу!!!

(Діти отримують значки з логотипом Буккросингу )

docx
Додано
29 жовтня
Переглядів
63
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку