Анотація. Посібник містить багато дидактичних ігор з читання розвивального характеру. У процесі гри в учнів виробляється звичка зосереджуватися, самостійно думати, розвивати увагу. Захопившись грою, діти не помічають, що навчаються, до активної діяльності залучаються навіть найпасивніші учні. Мета дидактичних ігор – формування в учнів уміння поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю. Оволодіти необхідними знаннями, уміннями і навичками учень зможе лише тоді, коли він сам виявлятиме до них інтерес, і коли вчитель зуміє зацікавити учнів. Гра дає змогу легко привернути увагу і тривалий час підтримувати в учнів інтерес до тих складних завдань, на яких у звичайних умовах зосередити увагу не завжди вдається.
Гра “Імена” Літери вертикальних колонок (крім першої колонки, яка є початком слів) треба пересунути вгору або вниз, щоб у горизонтальних рядках прочитати розв’язок -українські імена. Богдан, Степан, Дмитро, Микола, Василь, Григір, Марія, Надія, Ірина, Олеся, Уляна.М р Д С Я Н А Е І А І Л Р Н Я 0 А Я І А У Л Й Н Я Б Р С О Р Н С О Й И Л о Д Т Г Г Л А М М Е Д І Ь В Й Й П А Р Г Л К Е Л Н