Урок-гра "Веселий урок" по темі "Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Вправи на звуко-буквений аналіз слів. Верхнє поєднання букви «ща» з іншими. Письмо з'єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень у писані."
Урок-гра «Веселий урок »
Тема. Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Вправи на звуко-буквений аналіз слів. Верхнє поєднання букви «ща» з іншими. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень у писані.
Мета. Вправляти учнів у читанні текстів з буквою «ща». Вчити порівнювати тексти, знаходити спільне і відмінне. Розвивати зв’язне мовлення. Навчати грамотно і каліграфічно писати. Виховувати любов до праці, бажання слідувати правилу «Дивись не забудь: Людиною будь!».
Обладнання. Малюнки клоуна, ілюстрації для фонетичної зарядки, складова таблиця, картки для «чарівної скриньки», завдання для групової роботи, ребуси.
Хід уроку
Лиш дзвінок на урок продзвенить,
Стане кожний серйозним в ту ж мить.
Бо роботи багато у нас, і дружно працює наш клас.
;
г) годинник; д) надуті щічки; е) чистим зубки.
Читання складової таблиці.
Ча? Ша? Ща? Чо! Шо! Що! і т. д.
ЧА |
ЧО |
ЧУ |
ЧИ |
ЧІ |
ЧЕ |
ША |
ШО |
ШУ |
ШИ |
ШІ |
ШЕ |
ЩА |
ЩО |
ЩУ |
ЩИ |
ЩІ |
ЩЕ |
Записати всі букви, що містять такі елементи.
(і, и, й, л, м, н, ц, ш, щ)
Озвучити малюнки в підручнику. Розповісти для чого всі ці знаряддя праці.
Кожен учень дістає одну картку.
Весела фізкультхвилинка
Під веселу мелодію учні виконують вправи
Столярки-молодці,
Тешуть столики й стільці.
Пилочками чики-чики,
Молотками туки-туки.
Чик-тук-туки, чиу-тук-туки,
В нас до праці здібні руки.
Кущі щоденник щеня кліщ дощ щедрий щука кишеня щітка щока шість щодня щипці щільний
(записати слова на дошці і в зошиті).
Щдрйщслвеиа
Фізкультхвилинка- фантазія
Пензлик вліво – пензлик вправо,
Ось уже картинка встала.
Плечі добре я розправлю,
Пальці, добре розімну.
Й намалюю всім на диво
Сонце, радість і весну!
Один учень читає вірш, другий за командою учителя починає читати, намагаючись наздогнати першого.
Розгадати слова, записати в зошит і зробити звуко-буквений аналіз на дошці і в зошитах.
(щука, ящірка, щока)