Урок-подорож в зоопарк. Тема "Звук [ ф ] буква «еф». Звукове моделювання. Виразне читання слів зі звуком [ ф ]. Середнє поєднання букви «еф» з іншими."

Про матеріал

Урок-подорож по темі "Звук [ ф ] буква «еф». Звукове моделювання. Виразне читання слів зі звуком [ ф ]. Середнє поєднання букви «еф» з іншими." На уроці діти будуть складати картки-пазли, розфарбовувати тварин.

Перегляд файлу

Тема. Звук [ ф ] буква «еф». Звукове моделювання. Виразне читання слів зі звуком  [ ф ]. Середнє поєднання букви «еф» з іншими.

Мета.  Закріпити знання про букву «еф» та її звукове значення; удосконалити вміння робити звуко-буквений аналіз слів; розвивати активний словник учнів, зв’язне мовлення; покращувати якість читання; навчати дітей писати слова з буквою «еф», удосконалювати уміння списувати з друкованого і рукописного шрифту; виховувати інтерес до української мови.

Обладнання. Картки для гри «Впізнай слово», малюнки-розмальовки жирафи, малюнки тварин для гри «Фотовиставка».

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Пролунав дзвінок, починається урок!

То ж і ти часу не гай, працювати починай!

  1. Підготовка до сприйняття матеріалу
  1. Повторення вивченого матеріалу
  1. Розчитування.  Артикуляційна хвилинка.

Вправи для ротика

  1. Гра «Впізнай слово»

 

 

(Футбол, шарф, телефон, портфель, фрукти, фарби, фонтан, факел, ферма, туфельки. )

 

  1. Робота в звичайному зошиті.

(Зробити гімнастику для пальчиків, повторити правила письма.)

  1. Письмо з коментуванням великої і малої букви на дошці і в зошитах.
  2. Записати відгадані слова в зошит.
  1. Мотивація навчальної діяльності

1. Повідомлення теми і мети уроку. Створення проблемної ситуації.

  • Сьогодні у нас урок-подорож. Ми «відвідаємо» зоопарк».  А кого там зустрінемо, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

Така велика, довгошия

і вища за найбільшу шафу.

Така розумна і красива

у зоопарку є ..... (жирафа)

  1. Перевірка читацьких навичок

 

У кожного учня окремий аркуш  з малюнком і текстом загадки.

Читання тексту загадки, вивчення напам’ять.

 

 

  1. Звуко-буквений аналіз слова  жирафа.

 

  1. Вивчення нового матеріалу
  1. Робота з букварем. (с. 134)  Опрацювання тексту «Жирафи».
  1. робота над ілюстрацією  у підручнику;
  2. словникова робота:
  • Щоб дізнатись, де живуть жирафи потрібно відгадати слово.

(Діти розставляють букви по зросту:  від більшої – до меншої)

 

аифкАр

 

Африка – материк, де живуть дивовижні тварини: жирафи, слони, зебри, страуси та багато інших.

  1. опрацювання тексту;
  1. Розфарбовування малюнка жирафи на окремих аркушах.

 

Фізкультхвилинка

Раз – підняти руки вгору,

Два –нагнутися додолу,

Не згинайте, діти, ноги,

Як торкаєтесь підлоги,

Три, чотири – прямо стати,

Будем знову починати.

Хто зуміє присідати

І ногам роботу дати?

Раз – піднялись, два – присіли,

Хай мужніє наше тіло.

Хто втомився присідати,

Може вже відпочивати.

Руки в боки, руки так,

Руки вгору, як вітряк.

  1. Робота в зошиті «Малюй - пиши» (с. 69)
  1. звуко-буквений аналіз слова фламінго ;

Фламінго 3 скл., 8 б., 8 зв.

 

  1. письмо за зразком рукописним шрифтом.
  1. Робота з букварем. (с. 135) Текст «Жарт»
  • Скажіть, будь ласка, для чого жирафі така довга шия?
  • А тепер послухайте жарт і скажіть, чому хлопчик зрадів, що не схожий на жирафу.
  1. читає учитель;
  2. відповіді на запитання;
  3. напівголосне читання учнями;
  4. читання в особах.
  1. Робота в звичайному зошиті.

Роз’єднати слова і записати речення.

Фізкультхвилинка

 

  1.   Узагальнення  вивченого
  1. Робота в групах «Фотовиставка».
  • Зараз ми з вами створимо фотовиставку африканських тварин, яких ми зустріли в уявному зоопарку.

(На партах в учнів розрізані на 4 частини зображення тварин. Діти працюють в парах. Складають картинку, наклеївши її на чистий лист паперу. Друкованими літерами пишуть назву тварини і прикріплюють на дошку.)

 

  1. Веселий віршик.
  • Дітки, чи доглядаєте ви за своїми зубками? А скільки їх у вас вже виросло?
  •  У кого більше?
  • Послухайте віршик «У кого більше зубів?»  Лесі  Вознюк.

 

 Жив у Африці далекій бегемот.

 Він із рання до смеркання  чистив рот.

 Не одну зубну він щітку  поламав.

 Хто підкаже, скільки він зубищів мав?

(у бегемота 44 зуби)

 

Жив у Африці далекій крокодил.

 Чистив зуби, аж йому  забракло сил,

 бо зубищів він ще більше гострих мав.

 Скільки? Хто, малята, пригадав?

(у нільського крокодила 64-68 зубів)

 

 

Крокодил і бегемот зізнались нам,

 що вони так щиро заздрять малюкам,

 бо немає так багато в них зубів.

 Скільки ж їх? Ну хто з вас полічив?

(у малят 28 зубів, а в дорослих 32)

 

  1.  Підсумок уроку

                   Вправа «Мікрофон»

  • Де ми сьогодні побували?
  • Яких звірів зустрічали?
  • Що нового про них дізнались?

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коваленко Неля Миколаївна
    Дякую за цікаву розробку уроку!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 липня 2018
Переглядів
1637
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку