Урок “Can you set out a festive table?”

Про матеріал

Мета уроку. Вдосконалювати навички усного мовлення з опорою на лексико-граматичні струк­тури, навички аудіювання й читання; розвивати навички вживання нових лек­сичних одиниць; виховувати культуру спілкування та поведінки за столом.

Перегляд файлу

Lesson

Клас. 7

Тема. Сервірування столу. CAN YOU SET OUT A FESTIVE TABLE?

Мета. Вдосконалювати навички усного мовлення з опорою на лексико-граматичні струк­тури, навички аудіювання й читання; розвивати навички вживання нових лек­сичних одиниць; виховувати культуру спілкування та поведінки за столом.

Тип уроку. Комбінований.

Обладнання. Підручник, відео «How to Set a Formal Table», картки.

Хід уроку

I.  ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ  ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

  1. Привітання.

T: Hello, boys and girls!

Ps: Hello!

T: How are you?

Ps: We are  fine!

T: So am  I!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we’ll work again with the vocabulary on the topic «Food». We’ll              also              practise              countable              and              uncountable              nouns.

Метод мозкового штурму.

Учитель креслить на дошці схему, учні підказують йому слова.

T: What words do you associate with  topic «Food»?

Ps: crisps, peanuts, butter, lemonade, ham, milk, eggs, cheese, beans, fish, bread, fruit, etc.

Do ex. 1, p. 71.

Перевірка домашнього завдання.

Рецепти страв.

Аудіювання.

Бесіда з учнями.

Учні відповідають на запитання вчителя.

T: Do you know what «fast  food» means?

Have we got «fast  food» places  in our village?

Text “Fast food”.

Перегляд відео «How to Set a Formal Table».

Do ex. 2, p. 72.

Нові слова с. 72

Уведення граматичного матеріалу: злічувані та незлічувані іменники.

1) Бесіда з учнями. 

Учитель пояснює граматичний матеріал.

T: Some nouns are countable. These nouns can be  singular or plural.

Учитель пише на дошці  іменники у два стовпчики:

  Singular                                  Plural

  an apple                      some apples

  an egg                       a  few eggs

  an onion                       a  lot of onions

  one carrot                       six carrots

  a  sausage         100 g  sausages

T: Some nouns are uncountable. These have no  singular or plural.

Учитель пише на дошці незлічувані  іменники:

Some milk

A  little cheese

A  lot of meat

100 g coffee

A bottle of oil

Two pounds of  flour

T: Nouns are uncountable when we usually use only the part of the thing              and              not              the             

whole  thing: bread, milk, meat, paper, wood.

Uncountable nouns have  singular verbs and pronouns.

Учитель записує на дошці дві пари речень як приклад:

We need  some crisps.  (count.) How much are  they?

We need  some milk.  (uncount.) How much  is  it?

 Гра «Countable and Uncountable».

Учитель пише на дошці  іменники:

Tomatoes, sandwiches, sausages, fruit, bread, Cola, fish, chips, eggs, crisps, lemonade,  tea, coffee, cheese, ham, peanuts, milk, butter, marmalade, porridge, soup, salt, pepper, apples, bananas, onions.

Потім клас поділяється на дві команди. Одна команда має назвати всі              злічувані,              а              інша                            всі              незлічувані              іменники.              Перемагає              команда,              яка              припустилася               найменшої              кількості              помилок.

III.  ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Домашнє завдання.

Вивчити слова с. 72 та правила с.74.

Complete table manners with "Don't" where necessary.

  1. ...begin eating until everyone is served.
  2. ...talk with your mouth full.
  3. ...keep your napkin on your lap.
  4. ...rest your elbows on the table.
  5. ...ask politely for things to be passed if you cannot reach them.
  6. ...complain about the food.
  7. ...lick your fingers or your knife.

8. ...ask to be excused when you have finished eating and want to leave the table.

 

Підведення підсумків уроку

Бесіда

What was the theme of our lesson?

What have we spoken about at this lesson?

What text have we read?

What words have we learnеd?

Did you like how you and your friends worked?

I think your marks are excellent today. I’m giving you …….

You were very active (excellent, good, not bad)

You’ve not worked very well.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Storozhuk Nataliia Vadymivna
    Дякую, дуже згодилося
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
31 серпня 2018
Переглядів
2450
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку