Математика Урок № 33 1 клас
Тема. Закріплення складу чисел 6–10.
Мета : закріпити склад чисел 6 - 10, вміння й навички учнів виконувати додавання і віднімання чисел в межах 10; сформувати навички лічби в межах 10; розвивати увагу, логічне мислення; уміння працювати в групі; виховувати інтерес до вивчення навколишнього середовища; бажання допомагати братам нашим меншим, дбати про них.
Обладнання: ілюстрації до завдань, картинки із зображенням птахів, конструктор LEGO, підручник О.М. Гісь, І. В. Філяк «Математика 1 клас», картки – рукавичка, записи фізкультхвилинок.
Хід уроку
І. Організація класу
Пролунав дзвінок веселий.
Всі готові? Все готово?
Ми не відпочиваємо.
Ми працювати починаємо.
ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності. Повідомлення теми уроку і мети
1. Читання листа
-Любі діти, сьогодні я йшла до школи та отримала лист. Він від однієї доброї дівчинки. Послухайте загадку і відгадайте , про кого йде мова .
З балу королівського
Одного разу тікала
І туфельку кришталеву
Випадково загубила.
-Що це за дівчинка? Героїня якої казки ? Хто автор казки?
( Доброго дня, діти! Мені потрібна ваша допомога. Трапилася біда: я втекла з балу і принц не знає , де мене шукати. Допоможіть нам зустрітися, виконавши всі завдання. Я до школи не ходила, тому самостійно розв’язати їх не можу. Допоможіть нам, будь ласка!)
-Ну що, дітки допоможемо Попелюшці стати щасливою і зустріти свого принца?
-Які ви в мене розумники! Ви вмієте співчувати і готові прийти на допомогу.
2.Оголошення теми уроку.
Сьогодні ми будемо виконувати різноманітні завдання, які пов’язані з складом чисел 6-10.
- Дітки, що ви очікуєте від уроку?
- А якими ви будете на уроці?
У- уважним
Р- розумним
О- організованим
К- кмітливим
ІІІ. Актуалізація знань учнів
Завдання 1. Усний рахунок
1. Назвати числа від сонечка до хмаринки (в якому порядку ви назвали числа?)в прямому; порахуйте горішки у зворотньому порядку.
2.
3. Гра «Так –ні» (цеглинки Лего)
-Найменше одноцифрове число 2?(ні)
-Найбільше одноцифрове число 9?(так)
- Найменше двоцифрове-10?(так)
- Сусіди числа 7 – 6 і 8 ?(так)
- Сусіди числа 4 – 2 і 5?(ні)
Завдання 2. Вправа «Пазли». .
1.Розфарбуй всі пазли в кожному рядку, які відповідають кольоровій деталі зліва.
Перевірка
2. Гра «Живі числа». Учитель викликає до дошки 8 учнів і вивішує на дошці картку з числом 8.
— Зараз ви під музику будете показувати різні випадки складу числа 8. (Поки грає музика, учні, порадившись, діляться на дві групи і беруться за руки. Наприклад, у першій групі — 3 учні, а в другій — 5). Клас уголос називає відповідну рівність на склад числа: 8 = 3 + 5. Далі знову грає музика і учні перегруповуються і т. д.
Завдання 3.
Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk
Завдання 4.
Завдання 5. Руханка «Подивись на небо»
https://www.youtube.com/watch?v=jqy7Rm8n4Fk&list=PLJ3Z_4_maRxdKY6_UBGoBTKT6XK5bOL9Y&index=2
Завдання 6.
Робота з дощечками доміно
Скільки сірих крапочок має бути в порожніх клітинках доміно?
Гра «Краплинки роси»
На яку квітку впадуть краплинки? Розв’яжи приклади і з'єднай лініями.
Знайди в кожному гаманці такі три числа, щоб одне з них складалося з двох інших. Зроби запис за зразком.
ІV .Підсумок уроку.
Завдання 7 .
Учні згортають підручники, беруть в одну руку 10 паличок і, перекладаючи по одній в іншу руку, називають усі випадки складу числа 10.
Знайди в кожному гаманці такі три числа, щоб одне з них складалося з двох інших. Зроби запис за зразком.
V. Рефлексія
-Всі завдання виконали?
Отже, ви виконали всі завдання і допомогли зустрітися Попелюшці та принцу. Вони вам дякують за допомогу. Діти ви я бачу толерантні. А толерантні люди завжди допомагають іншим людям . Я вами пишаюся!