Закріплення складу чисел 6–10.

Про матеріал
Конспект підсумкового уроку математики за підручником О.М.Гісь , І.В.Філяк для 1 класу НУШ , де ви матимите змогу перевірити знання дітьми складу чисел 5 -10
Перегляд файлу

Математика              Урок  № 33                      1 клас

Тема. Закріплення складу чисел 6–10.

Мета :  закріпити склад чисел 6 -  10, вміння й навички учнів виконувати додавання і віднімання чисел в межах 10; сформувати навички лічби в межах 10; розвивати увагу, логічне мислення; уміння працювати в групі; виховувати інтерес до вивчення навколишнього середовища; бажання допомагати братам нашим меншим, дбати про них.

 

Обладнання: ілюстрації до завдань, картинки із зображенням птахів, конструктор LEGO, підручник О.М. Гісь, І. В. Філяк «Математика 1 клас»,  картки – рукавичка, записи фізкультхвилинок.

 

Хід уроку

І. Організація класу

 

Пролунав дзвінок веселий.

Всі готові? Все готово?

Ми не відпочиваємо.

Ми працювати починаємо.

ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності. Повідомлення теми уроку і мети

1. Читання листа

-Любі діти, сьогодні я йшла до школи та отримала лист. Він  від однієї доброї дівчинки. Послухайте загадку і відгадайте , про кого йде мова .

З балу королівського

Одного разу тікала

І туфельку кришталеву

Випадково загубила.

-Що це за дівчинка? Героїня якої казки ? Хто автор казки?

( Доброго дня, діти! Мені потрібна ваша допомога. Трапилася біда: я втекла з балу і принц не знає , де мене шукати. Допоможіть нам зустрітися, виконавши всі завдання. Я  до школи не ходила, тому самостійно розв’язати їх не можу.  Допоможіть нам, будь ласка!)

-Ну що, дітки допоможемо Попелюшці стати щасливою і зустріти свого принца?

-Які ви в мене розумники! Ви вмієте співчувати і готові прийти на допомогу.

2.Оголошення теми уроку.

Сьогодні ми будемо виконувати різноманітні завдання, які пов’язані з складом чисел 6-10.

  • 3. Очікування

- Дітки, що ви очікуєте від уроку?

- А якими ви будете на уроці?

  • Вправа «Криголам»
  • Я буду:

У- уважним

Р- розумним

О- організованим

К-  кмітливим

ІІІ. Актуалізація знань учнів

Завдання 1. Усний рахунок

1. Назвати числа від сонечка до хмаринки (в якому порядку ви назвали числа?)в прямому; порахуйте горішки у зворотньому порядку.

https://lh5.googleusercontent.com/KUrt75P5gjUegdkMlo5QWZsspZw1jhTJ21t3Fvro3TJRW1wkGKlOfw9eHwKhHmWUfzX3bdbPSq1NrE3FzfIo4NtOc6aQ610PgpALu5INEZbtp_eptxaJkBcGncXFRRWexHbjyUW8wISpWa5S

2.

3. Гра «Так –ні» (цеглинки Лего)

-Найменше одноцифрове число 2?(ні)

-Найбільше одноцифрове число 9?(так)

- Найменше двоцифрове-10?(так)

- Сусіди числа 7 – 6 і 8 ?(так)

- Сусіди числа 4 – 2 і 5?(ні)

 Завдання 2.  Вправа «Пазли». .

1.Розфарбуй всі пазли в кожному рядку, які відповідають кольоровій деталі зліва.

https://nuschool.com.ua/textbook/mathematics/1klas_9/1klas_9.files/image233.jpg

Перевірка

2. Гра «Живі числа». Учитель викликає до дошки 8 учнів і вивішує на дошці картку з числом 8.

— Зараз ви під музику будете показувати різні випадки складу числа 8. (Поки грає музика, учні, порадившись, діляться на дві групи і беруться за руки. Наприклад, у першій групі — 3 учні, а в другій — 5). Клас уголос називає відповідну рівність на склад числа: 8 = 3 + 5. Далі знову грає музика і учні перегруповуються і т. д.

Завдання 3.

 Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk

 

Завдання 4.

 

 

Завдання 5. Руханка «Подивись на небо»

https://www.youtube.com/watch?v=jqy7Rm8n4Fk&list=PLJ3Z_4_maRxdKY6_UBGoBTKT6XK5bOL9Y&index=2

Завдання 6.

Робота з дощечками доміно

Скільки сірих крапочок має бути в порожніх клітинках доміно?

https://nuschool.com.ua/textbook/mathematics/1klas_9/1klas_9.files/image234.jpg

Гра «Краплинки роси»

На яку квітку впадуть краплинки? Розв’яжи приклади і з'єднай лініями.

Знайди в кожному гаманці такі три числа, щоб одне з них складалося з двох інших. Зроби запис за зразком.

https://lh6.googleusercontent.com/59DiUz8YNiaRO_ojmb354oASc5vUGUhxa9GMlhqOUM7ZSEFaLNQ-Z_H8r6YwDCf5H7aRz3_kMvbkvu4uo-fRiJcMErOzsEPa9_upP2gUuD7Nq0uyZEftERRdO5BPXMlprfYiDMNzCf5xdNCw

ІV .Підсумок уроку.

Завдання 7 .

Учні згортають підручники, беруть в одну руку 10 паличок і, перекладаючи по одній в іншу руку, називають усі випадки складу числа 10.

Знайди в кожному гаманці такі три числа, щоб одне з них складалося з двох інших. Зроби запис за зразком.

V. Рефлексія

-Всі завдання виконали?

Отже, ви виконали всі завдання і допомогли зустрітися Попелюшці та принцу. Вони вам дякують за допомогу.  Діти ви я бачу толерантні. А толерантні люди завжди допомагають іншим людям . Я вами пишаюся!

 

 

docx
Додав(-ла)
Марченко Раїса
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 жовтня 2020
Переглядів
2495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку