Тема. Число та цифра 0. Написання цифри 0.
Мета. Ознайомити учнів з утворенням нуля, визначити його місце в натуральному ряді, формувати вміння розв’язувати рівності на віднімання, порівнювати числа. Розвивати увагу, мислення. Виховувати уважність, дисциплінованість.
Хід уроку
І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань.
До дошки виходять учні, в яких цифри: .. 2 3 .. 5 6 .. 8 .. 10
На дошці запис 1 … 10.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
На дошці запис. 3 – 3 = 0
• одного разу, коли Нулик ремонтував праску, сталася неприємність, - спалахнув вогонь. У домі почалася пожежа. Скажіть, за яким номером треба було зателефонувати Нулику? (101) • одного осіннього дня, коли нікого не було вдома, Нулик почув у кімнаті якийсь шепіт. Виявилося, що це були грабіжники. Проте фіксик не розгубився. Він зателефонував за номером 102. • коли Нулик був ще зовсім маленьким і майже нічого не розумів, він ненароком проковтнув гвинтик. В Нулика розболівся живіт. Фіксики викликали швидку допомогу. За яким номером вони телефонували? (103) • одного разу Нулик відчув запах газу в домі і викликав аварійну газову службу. Він дзвонив за номером 104.
V. Закріплення вивченого матеріалу. 1. Гра «Порівняй» - У себе в рюкзаку Нулик знайшов якісь невідомі йому знаки. Давайте розкажемо йому, що вони означають і розставимо їх по місцях. - Нулик зрозумів, що це за знаки і як вони використовуються. 2. Робота з підручником. - Фіксик хоче віддячити за допомогу і пропонує також допомогти вам. У його рюкзаку є цифри. Виявляється, що це відповіді до прикладів, які ви маєте розв’язати. Відкрийте підручники на с.47, знайдіть завдання 4. Розв’яжіть приклади. (на дошці і в зошитах) Під час перевірки прикладів цифри в рюкзаку закреслюються. 3.Робота з геометричним матеріалом. - Наш сьогоднішній помічник дуже часто має справу з роботами, ремонтуючи їх. Нулик хоче, щоб ви нагадали йому, з яких геометричних фігур складається ось цей робот. 4. Робота в парах. - У кожного з вас на партах є набір геометричних фігур. Ви повинні скласти робота, щоб подарувати його Нуликові. - Нулик дуже радий вашим подарункам. VІ. Підсумок уроку.
|
Вправа для дихання (10-1)
М’яч шипований Пружинка
Рівняння спинки
Мішечки Вправа для очей (схема)
Руки за спиною
Пружинка
Мішечки Вправа для очей (круги) Пальчикова гімнастика (замок)
Пружинка
Вправа для очей (стеля «0») Фізкультхвилинка (цифри)
Рівняння спинки
Так чи ні
Мішечки Вправа для очей (схема) Пальчикова гімнастика (тидищ!)
Пружинка
М’яч звичайний |