Урок "Числові функції. Область визначення і множина значень"

Про матеріал
Урок "Числові функції. Область визначення і множина значень"Урок "Числові функції. Область визначення і множина значень"
Перегляд файлу

Річна контрольна робота

Варіант 1

1°. Чи є число 8 коренем рівняння:

 1)  х + 3 = 10;        2) 48 : х = 6?

2°. Виконайте дії:

 1) m5m4;  2) p7: p2.

3°.  Чи проходить графік рівняння х + у = 9 через точку: 

1)  K(10; –1); 2) F(5;6)?

4°.  Спростіть вираз:

1) (х – 4)(х + 4) – х(х – 5); 2) (с + 3)2 + (с – 7)(с + 1).

5°.  Розкладіть на множники:

1) 15 t5 25 t3x2;  2) 6a2 54 b2.

6°. Розв’яжіть рівняння 2(х – 5) – 4(х +3) = х – 43.

7. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій у = 2 – х і у = – 2 і знайдіть координати точки їх перетину.

8. Розв’яжіть систему рівнянь:

9••. З пункту А в пункт В вийшов пішохід. Через 1 годину назустріч йому з пункту  В виїхав велосипедист. Відстань між пунктами  дорівнює 51 км. Відомо, що швидкість велосипедиста на 13 км/год більша за швидкість пішохода. Знайдіть швидкість велосипедиста і швидкість пішохода, якщо до зустрічі пішохід був у дорозі 3 год.

 

Річна контрольна робота

Варіант 2

1°. Чи є число 9 коренем рівняння:

 1)  х + 5 = 7;        2) 27 : х = 3?

2°. Виконайте дії:

 1) х7х 3;  2) у8: у3.

3°.  Чи проходить графік рівняння х у = 4 через точку: 

1)  K(6; –3); 2) F(7;3)?

4°.  Спростіть вираз:

1) (х – 5)(х + 5) – х(х –4); 2) (с + 4)2 + (с – 9)(с + 25).

5°.  Розкладіть на множники:

1) 18 t4 27 t3x5;  2) 5a2 45 b2.

6°. Розв’яжіть рівняння 6(х – 2) – 5(х +3) = х + 19.

7. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій у = 3 – х і у = – 2 і знайдіть координати точки їх перетину.

8. Розв’яжіть систему рівнянь:

9••. З пункту А в пункт В вийшов пішохід. Через 2 години назустріч йому з пункту  В виїхав велосипедист. Відстань між пунктами  дорівнює 68 км. Відомо, що швидкість велосипедиста на 12 км/год більша за швидкість пішохода. Знайдіть швидкість велосипедиста і швидкість пішохода, якщо до зустрічі пішохід був у дорозі 5 год.

 

Річна контрольна робота

Варіант 1

1°. Чи є число 8 коренем рівняння:

 1)  х + 3 = 10;        2) 48 : х = 6?

2°. Виконайте дії:

 1) m5m4;  2) p7: p2.

3°.  Чи проходить графік рівняння х + у = 9 через точку: 

1)  K(10; –1); 2) F(5;6)?

4°.  Спростіть вираз:

1) (х – 4)(х + 4) – х(х – 5); 2) (с + 3)2 + (с – 7)(с + 1).

5°.  Розкладіть на множники:

1) 15 t5 25 t3x2;  2) 6a2 54 b2.

6°. Розв’яжіть рівняння 2(х – 5) – 4(х +3) = х – 43.

7. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій у = 2 – х і у = – 2 і знайдіть координати точки їх перетину.

8. Розв’яжіть систему рівнянь:

9••. З пункту А в пункт В вийшов пішохід. Через 1 годину назустріч йому з пункту  В виїхав велосипедист. Відстань між пунктами  дорівнює 51 км. Відомо, що швидкість велосипедиста на 13 км/год більша за швидкість пішохода. Знайдіть швидкість велосипедиста і швидкість пішохода, якщо до зустрічі пішохід був у дорозі 3 год.

 

Річна контрольна робота

Варіант 2

1°. Чи є число 9 коренем рівняння:

 1)  х + 5 = 7;        2) 27 : х = 3?

2°. Виконайте дії:

 1) х7х 3;  2) у8: у3.

3°.  Чи проходить графік рівняння х у = 4 через точку: 

1)  K(6; –3); 2) F(7;3)?

4°.  Спростіть вираз:

1) (х – 5)(х + 5) – х(х –4); 2) (с + 4)2 + (с – 9)(с + 25).

5°.  Розкладіть на множники:

1) 18 t4 27 t3x5;  2) 5a2 45 b2.

6°. Розв’яжіть рівняння 6(х – 2) – 5(х +3) = х + 19.

7. Побудуйте в одній системі координат графіки функцій у = 3 – х і у = – 2 і знайдіть координати точки їх перетину.

8. Розв’яжіть систему рівнянь:

9••. З пункту А в пункт В вийшов пішохід. Через 2 години назустріч йому з пункту  В виїхав велосипедист. Відстань між пунктами  дорівнює 68 км. Відомо, що швидкість велосипедиста на 12 км/год більша за швидкість пішохода. Знайдіть швидкість велосипедиста і швидкість пішохода, якщо до зустрічі пішохід був у дорозі 5 год.

 

doc
Додано
31 січня
Переглядів
196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку