Урок читання в 1 класі на тему: "Закріплення знань про букву щ"

Про матеріал

Урок - подорож по рідній Україні, з використанням інтерактивних технологій, що допоможуть зробити процес навчання цікавим,різноманітним, ефективним. Граючись першокласники легко засвоюють навчальний матеріал, вдосконалюють навички читання.

Перегляд файлу

 

 

Опорний навчальния заклад

Щасливський НВК

« Ліцей – ЗОШ І – ІІІ ст.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок читання в 1 класі на тему:

"Закріплення знань про букву щ"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель початкових класів

Бац Ніна Григорівна

 

 

 

 

 

 

                                                         с. Щасливе

                                                Бориспільського району

2018

 

 

                                    Читання

                                  1 клас

Тема: Закріплення знань про букву  «щ». Опрацювання  тексту

             «Наша  Батьківщина».

Мета:Закріпити знання про букву «щ», її звукове значення,           

           вдосконалювати  навички читання слів, зв’язних текстів.

           Розвивати мовлення учнів, логічне мислення, пам’ять, увагу.

           Виховувати почуття любові до рідного краю.

                               Хід  уроку

І. Організаційний момент.

                Пролунав дзвінок, починається урок

                Працюватимемо старанно, щоб почути у кінці

                Що у нашім 1 класі, діти просто молодці.

ІІ. Актуалізація знань.

- Яку букву вивчили на минулому уроці?

- Які звуки вона позначає?

- Сьогодні на уроці ми закріпимо знання про  букву «щ».

                 Сьогодні, люба дітвора,

                  У нас цікава буде гра.   

                  Уявіть, що ви малята,

                  Вирушаємо  мандрувати,

                  Вирушаємо ми нині      

                  В подорож по Україні. C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\1-4 клас\mamune\Ніна робота\1 клас\Читання.1-ий клас 2-семестр\Материалы диска\Уроки\Урок 223 Чтение_Путешествуем просторами Украины\Иллюстрации\Украина).jpg

  •                   Дорога наша далека, тому їхати будемо різними видами транспорту.

Коли відгадаєте загадку, дізнаєтесь на чому ми поїдемо.

Він по рейсах вдаль мчить,

Ще  й  фурчить, шипить, сичить.

 

Тож гаразд, часу не гаємо

І в  мандрівку вирушаємо.

 

   C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\1-4 клас\mamune\Ніна робота\1 клас\Читання.1-ий клас 2-семестр\Материалы диска\Уроки\Урок 161 Чтение_Звукосочетание йи\Иллюстрации\Поезд.jpg

1. Гра «Поїзд» (Імітуємо )                

-Діти, сідайте зручно в купе поїзда і їдемо на захід України до        Карпатських гір.

                Проїзджає по країні поїзд швидко, наче в мрії.

А за вікном мальовничі картини рідної природи нашої Батьківщини.

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\1-4 клас\mamune\Ніна робота\1 клас\Читання.1-ий клас 2-семестр\Материалы диска\Уроки\Урок 225 Чтение_Слова вежливости\Иллюстрации\карпаты2.jpg

  2. Мозкова атака.

- Що таке Батьківщина?

- Як називається наша Батьківщина?

- Назвіть столицю України?

- Яка мова для нас рідна?

- Назвіть найбільшу річку України.

 3. А ось і перша несподіванка. Перед нами гори Карпати, які поїзд не може      подолати  без  вашої  допомоги. 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\1-4 клас\mamune\Ніна робота\1 клас\Читання.1-ий клас 2-семестр\Материалы диска\Уроки\Урок 127 Чтение_Закрепление знаний о звуке ч букве Ч\Иллюстрации\Карпаты2.jpg

 

Прочитайте  гору   слів.

                                ДО .  Щ

                               БО  .   РЩ

                             ЩІ    .    ТКА

                          ПЛО    .      ЩА

                        ЩИГ      .        ЛИК

  •                   Яке слово зайве? (Щиглик) Чому?(Відповідає на питання хто?)
  •                   Скільки слів було записано? Назвіть їх.
  •                   Молодці, гори подолали. На чому далі помандруємо, дізнаєтесь, коли  відгадаєте загадку.

          Не бджола, а гуде, не птах, а літає. (Літак)

 4. Дидактична гра «Літак»

Летимо на Кримський півострів і читаємо прямі і обернені склади.

                          А   О  У   И   Е   І

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\1-4 клас\mamune\Ніна робота\1 клас\Читання. 1-ий клас 1-ий семестр\Материалы диска\Уроки\Урок 25 Чтение_Полный звуковой анализ слов\Иллюстрации\самолет2.jpg         Щ

        ЩН

        РЩ

 

 

   Ми на місці. Перед нами Чорне море.   j0401016

 

5. Читання хвилею.

    Чайка звертається до вас за допомогою прочитати прислів’я за хвилею.

       ДИ        БЕЗ        КІВ        НИ,       ПТАШ        БЕЗ    

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\1-4 клас\mamune\Ніна робота\1 клас\Читання.1-ий клас 2-семестр\Материалы диска\Уроки\Урок 125 Чтение_Звук ч\Иллюстрации\чайка.jpg

ЛЮ      НА       БАТЬ       ЩИ         ЩО            КА         КРИЛ.

  •                   Як ви розумієте  це прислів’я?
  •                   Хто може сказати прислівя  по памяті?

6.Фізкультхвилинка

Як це бути на морі і не скупатися.

        1,  2 – всі пірнають,

        3,  4 – виринають,

        5,  6 – на воді кріпнуть крильця молоді,

        7,  8 – що є сили, всі до берега поплили,

        9,10 – розігнулись, обтрусились, потягнулись,

                   І за парти  тихо всілись.

   Відпочили, а на чому далі будемо подорожувати, дізнаєтесь, коли

відгадаєте загадку.

             По морю лебідь пливе, на собі людей везе.

                                                                                           (Корабель) http://lenagold.ru/fon/clipart/k/korab/korab16.jpg

        7.Завдання капітана. Групова робота.(Для кожної групи завдання в      

            конверті).  З букв скласти слова.

                    Батьківщина

                    Вітчизна

                    Україна

                    рідний край                

  •                   Це слова близькі за значенням. Якому з них відповідає звукова модель.

                                 -о = = о - - - о – о

8.Читання  деформованих речень

      Виконавши завдання капітана, ми можемо продовжити подорож і

попливемо по найбільшій річці України – Дніпро, до столиці України

Києва.

          C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\1-4 клас\mamune\Ніна робота\1 клас\Читання.1-ий клас 2-семестр\Материалы диска\Уроки\Урок 223 Чтение_Путешествуем просторами Украины\Иллюстрации\Днепр.jpg

  •                   Що ви знаєте про Київ?

  їКив – ливеке  і  ргане  сімто  ан  ребезі  ніДпра. щаХретик  -  логовна

ливуця  сімта.

ІІІ. Опрацювання нового тексту  «Наша  Батьківщина»

1. Хвилинка фантазії

- Прочитайте заголовок,як ви думаєте про що буде розповідатися в тексті?

2.Словникова робота

    Прадід – батько діда.

    Безкраї – які не мають видимих меж.

    Шахта – система підземних  споруд, де видобувають  вугілля.

3.Творча робота над текстом

а)Читання вчителем

     - Як називається  наша  Батьківщина?

б) Напівголосне  читання тексту  учнями 

     - Що говориться в тексті про мову?

в) Читання естафетою.

    -Куди  несе свої води Дніпро – Славутич?

г) Гра «Вовки і зайці»

4.Робота з прислів’ям

   а)Читання  прислів’я окремими  учнями.

    -Як ви розумієте прислів’я?

   б)Читання  «дощиком»

   - Чим дане прислів’я відрізняється від прислів’я, яке ми вивчили?  

ІY. Підсумок  уроку

           - Чи сподобався вам, діти ,наш урок? Чим саме? 

- Що нового дізналися на уроці?

           - Яке завдання  було складним?

 

 

docx
Додано
25 листопада 2018
Переглядів
1816
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку