Інтегрований Урок навчання грамоти-математика 1 клас "Звук [и], позначення його буквою и. Число і цифра 7."

Про матеріал

Конспект інтегрованого уроку для НУШ. Навчання грамоти "Звук [и], позначення його буквою и" і Математика "Число і цифра 7. Утворення числа способом прилічування1. Порівняння чисел у межах 7. Попереднє і наступне числа.". На уроці використовується набір LEGO "Шість цеглинок"

Перегляд файлу

Інтегрований урок навчання грамоти (читання, письмо) і математики в 1 класі

Тема1. Звук [и], позначення його буквою и.

Мета: ознайомити з артикуляцією звука [и], позначенням його буквою и; вчити виділяти новий звук, добирати слова з ним; закріпити вивчені букви; розвивати уміння робити звуко-буквений аналіз слів, поняття «один предмет – багато предметів»;

розвивати вміння слухати, пам’ять; розвивати словниковий запас;

Тема2. Тема. Число і цифра 7. Утворення числа способом прилічування1. Порівняння чисел у межах 7. Попереднє і наступне числа.

Мета: Ввести поняття числа «сім», познайомити з написанням цифри7; учити порівнювати предмети; закріплювати вміння співвідносити кількість предметів і число; вправляти в лічбі предметів; узагальнити вміння записувати й розв’язувати приклади на додавання;

розвивати мислення.

Спільна виховна мета: виховувати дружні взаємини в класі, старанність, бажання активно працювати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Оргмомент

II. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Навчання грамоти

— Доберіть до цих предметів слова-ознаки, які їм підходять: (Зелений огірок, солодка іриска, оранжевий апельсин)

Ора́нжевий (Помара́нчевий, жовтогарячий, рудий) 

— Яким звуком починаються ці слова? Якою буквою позначається звук ?

  • Нагадайте мені різницю між буквами і звуками.
  • Які бувають звуки? Букви?
  • Згадаємо віршики
  • Скільки звуків ми вивчили? (3) Скільки вміємо писати букв? (6)
  • Давайте напишемо диктант:

О і а А о І

  1. Математика
  • Скільки літер в нашому диктанті? Яке число вивчали вчора?
  • Порахуємо від 1 до 6, від 6 до 1
  • Запишемо числа в порядку зростання.
  • Вправа на уважність (мнемотехніка)

Веселі задачі.

1. На лужку серед лози

Заховались три кози.  

А отут, в густій траві

Ще пасуться собі дві.

Може, скажем всі гуртом,

Скільки є тих кіз разом? 

                                                 (3 + 2)

2. У садок, до годівниці

Прилетіли три синиці.

Потім ще одна синиця.

Скільки птиць на годівниці? (3+1)

 

  • Порівняння чисел в межах 6
  • Склад числа 6 (Lego)

!!!   Фізхвилинка

Багато завдань ми встигли зробити,

      Тому прийшов час нам відпочити.

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Математика
  • Утворення числа 7

- Узагалі число 7 – магічне число. Воно перебуває в гармонії із природою і являє собою 7 кольорів веселки, 7 планет, 7 днів тижня, 7 чудес світа. А ще в музиці є 7 нот!

 

 - Ознайомлення з друкованою і рукописною цифрами 7.

  • Написання цифри 7
  • Розміщення числа 7 в числовому ряду. Попереднє і наступне числа. Сусіди числа.
  • Порівняння чисел в межах 7 (усно)

!!! Пальчикова гімнастика

  1. Навчання грамоти
  • Сьогодні на уроці ми будемо вивчати новий звук. Але який саме, ви дізнаєтесь, коли послухаєте віршик.

 

И — ця літера цікава!

Зліва дивиться направо.

— Ич! — дивується сама,—

Я у дружбі з усіма, —

Гарно мовлюсь, голос маю,

Але слів не починаю!

 

 

 

 

-Ознайомлення з буквою и

— Звук [и] позначається на письмі буквою и. Розгляньте друковану букву. Подивіться, де «живе» ця буква в касі.

  • Звук (и) – голосний . Вимовимо його.
  • !!! Відео

 

Робота за Букварем

— Розгляньте малюнки у Букварику. Знайдіть предмети, у назвах яких є звук [и].

  • Прочитайте букви, які везе машина
  • Розвиток мовлення. Ознайомлення з багатозначними словами
  • — Діти, подивіться на малюнки у Букварику на с. 45. Що зображено на цих малюнках? (Лисички, гриби) А чи знаєте ви, як називаються ці гриби? (Лисички)
  • Чому ці гриби так називаються? (Вони за кольором подібні до кольору шерсті лисички.)

V. Узагальнення вивченого матеріалу

— Наша Коала приготувала для вас, діти, завдання. Вона хоче перевірити, чи добре ви вже знаєте букву и.

Гра «Що зайве?»

Учні називають предмет, у назві якого немає звука [и].

1)

(Лисички, заєць, листок. Зайвий малюнок — заєць.)

2)

(Єнот, шишка, нитки. Зайвий малюнок — єнот.)

3)

(Кавун, вишні, лимони. Зайвий малюнок — кавун.)

VI. Підсумок уроку

— З якою буквою ви сьогодні познайомились?

— Який звук вона позначає?

  • Яке число утворили?
  • Що цікавого дізнались на уроці?

 

 

 

docx
Додано
10 грудня 2018
Переглядів
1269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку