Урок. Чого ми вчимося у птахів? Аплікація «Пташка на гілці»

Про матеріал
Урок розроблений для 1 класу за програмою під керівництвом О. Я. Савченко. Дана розробка забезпечує виконання завдань предметно-перетворювальної діяльності, що передбачає планування дій у процесі виготовлення виробу, розширення сенсорного досвіду дітей, розвиток моторики рук, координації рухів, формування пізнавальних процесів (сприймання, уваги, пам’яті, мислення та ін.), початкових прийомів роботи з інструментами.
Перегляд файлу

Я досліджую світ

Тема:  Чого ми вчимося у птахів? Аплікація «Пташка на гілці»

Мета: продовжити знайомити учнів зі способом нанесення зображень на папір за допомогою шаблона; навчити створювати аплікації з вирізаних форм; вчити поєднувати ріні матеріали при створенні аплікації; розвивати просторову уяву, окомір; виховувати акуратність, працелюбність, бажання допомагати пташкам узимку

Обладнання: зразок виробу, шаблони, кольоровий папір, олівець, ножиці, пензлик для клею, клей ПВА, альбом, відеоролик “Спів синички”

Хід уроку

І. Мотивація навчальної діяльності

- Кому важко взимку добувати їжу?

- Як люди допомагають пташкам взимку?

II. Актуалізація знань.

1. Інсценована гра «Хто я?»

Діти із зображенням птахів даної місцевості підходять до годівнички. Решта учнів відгадує назву цієї пташки.

Синичка, снігур, голуб, ґава, сорока, ворона, горобець, сова.

  •                 Хто із пташок першим прилетів до годівнички?
  •                 Хто останнім?
  •                 Якого птаха ми не зустрінемо вдень біля годівнички? (сову)

2. Робота у групах.

- Що ми можемо сказати про птахів?

Використовуємо цеглинки «Лего». На цеглинках кольорові наклейки із словами. З цих слів учні складають речення.

Ми любимо пташок    

 Пташки дуже красиві.

Пташки радують нас співом.

Пташок треба оберігати.

Пташок взимку треба підгодовувати.

 

 

 

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

-Кожна пташка – велика чи маленька – поєднує в собі красиве і корисне. І ще пташки вміють радіти життю. Тож учімося в маленьких птахів приносити радість іншим. А нагадуванням про це стануть ваші саморобні пташки.

ІV. Сприймання і усвідомлення матеріалу

  1.               Демонстрація та аналіз зразка виробу

2.   Фізкультхвилинка

3. Інструктаж

Послідовність виготовлення аплікації

  •              Зробіть ескіз майбутньої аплікації.
  •              Підберіть відповідний кольоровий папір.
  •              Використовуючи шаблон, нанесіть зображення на зворотній бік   кольорового паперу.
  •              Виріжте деталі.
  •              Розмістіть деталі аплікації на аркуші альбомного паперу, утворюючи композицію.
  •              Намітьте олівцем положення фігур.
  •              Наклейте деталі зображення на визначені місця.
  •              Накрийте аплікацію аркушем газетного паперу й акуратно пригладьте.

 2. Повторення правил роботи з ножицями та клеєм.

VІ. Застосування знань

  1.               Практична робота.
  1.               Індивідуальна допомога вчителя
  2.               Фізкультхвилинка

Відеоролик “Спів синички”

. Підсумок уроку

-Що вам найкраще вдалося на уроці?

VІІ. Рефлексія

Вправа «Створення настрою»

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Море Маринка
    В темі уроку забули про техніку безпеки. Обладнання та матеріали, добре, а також потрібно зазначати "Об'єкт праці" і "Прийоми та операціЇ". Першим етапом повинна бути організація класу. Відсутній етап організації виставки й оцінювання роботи учнів.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 лютого 2019
Переглядів
5488
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку