Я досліджую світ
Тема: Чого ми вчимося у птахів? Аплікація «Пташка на гілці»
Мета: продовжити знайомити учнів зі способом нанесення зображень на папір за допомогою шаблона; навчити створювати аплікації з вирізаних форм; вчити поєднувати ріні матеріали при створенні аплікації; розвивати просторову уяву, окомір; виховувати акуратність, працелюбність, бажання допомагати пташкам узимку
Обладнання: зразок виробу, шаблони, кольоровий папір, олівець, ножиці, пензлик для клею, клей ПВА, альбом, відеоролик “Спів синички”
Хід уроку
І. Мотивація навчальної діяльності
- Кому важко взимку добувати їжу?
- Як люди допомагають пташкам взимку?
II. Актуалізація знань.
1. Інсценована гра «Хто я?»
Діти із зображенням птахів даної місцевості підходять до годівнички. Решта учнів відгадує назву цієї пташки.
Синичка, снігур, голуб, ґава, сорока, ворона, горобець, сова.
2. Робота у групах.
- Що ми можемо сказати про птахів?
Використовуємо цеглинки «Лего». На цеглинках кольорові наклейки із словами. З цих слів учні складають речення.
Ми любимо пташок
Пташки дуже красиві.
Пташки радують нас співом.
Пташок треба оберігати.
Пташок взимку треба підгодовувати.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
-Кожна пташка – велика чи маленька – поєднує в собі красиве і корисне. І ще пташки вміють радіти життю. Тож учімося в маленьких птахів приносити радість іншим. А нагадуванням про це стануть ваші саморобні пташки.
ІV. Сприймання і усвідомлення матеріалу
2. Фізкультхвилинка
3. Інструктаж
Послідовність виготовлення аплікації
2. Повторення правил роботи з ножицями та клеєм.
VІ. Застосування знань
Відеоролик “Спів синички”
VІ. Підсумок уроку
-Що вам найкраще вдалося на уроці?
VІІ. Рефлексія
Вправа «Створення настрою»