20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Створення аплікації на тему «Осінь».

Про матеріал
Вдосконалювати навички копіювання простих форм. Вчити дітей виготовляти предметні аплікації. Ознайомлювати з естетикою і культурою аплікаційних робіт. Розвивати образне мислення. Виховувати точність та акуратність у ході виконання аплікації. Любов до природи рідного краю, почуття захоплення її краю.
Перегляд файлу

    Класна година

Тема:  Створення аплікації на тему «Осінь».

Мета: Вдосконалювати навички копіювання простих форм. Вчити дітей виготовляти предметні аплікації. Ознайомлювати з естетикою і культурою аплікаційних робіт. Розвивати образне мислення. Виховувати точність та акуратність у ході виконання аплікації. Любов до природи рідного краю, почуття захоплення її краю.

Хід:

1. Підготовка робочих місць (перед початком) .

2. Організаційний момент.

3. Повідомлення теми та мети заняття.

Актуалізація опорних знань:

1. Гра «Що восени буває?»

(Якщо речення правдиве, учні підіймають зелений смайлик, якщо хибне – червоний)

- Восени багато дощів.

- Осінь наступає після зими.

- Восени птахи відлітають у вирій.

- Восени звіри одягають зимові шуби.

- В лісі осінню багато грибів.

- Восени день стає довшим, ніч – коротшою.

2. Перегляд фільму: «Моя перша осінь в школі»

(За матеріалами прогулянок, екскурсій та виховних заходів).

3. До класу заходить листоноша та приносить листа.

Всі разом читаємо лист від ведмедика Умки, що живе на північному полюсі:

«Добри день, діти! Я ніколи не бачив осінь, розкажіть мені про неї»

Фіз. Пауза:

«Сонечко – сяє

Дощик накрапає

Зайчик – стрибає

Пташка відлітає»

4. Створення творчої атмосфери:

( Звучить музика, діти читають вірші про осінь )

5. Створення лепбуку на тему «Осінь»

Клас поділяється на 3 групи.

1 група: «Осіннє небо»

Хмарки, дощ, парасольки, сонечко.

2 група: «Природа осінні»

Дерева, кущі, осінні листя.

3 група: «Осіння живність»

Люди, звіри, птахи

- Кожна група отримує помічника та завдання.

- Групи займаються підбором матеріалу (поробки з паперу, фігурки в техніці орігамі, вирізки та малюнки).

- Складаємо лепбук «Осінь», використовуючи наробки кожної групи.

6. Підведення підсумків

(Пишемо листа ведмедику Умці, передаємо йому наш лепбук)

 

 

docx
Додано
23 березня
Переглядів
330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку