Урок. " Діагностувальна робота №8".

Про матеріал
Підсумкова діагностувальна робота з математики для 3 класу НУШ. Запропоновані завдання містять перевірку набутих компетентностей з даного предмету, а саме: - закріплення вміння розв’язувати складені задачі та з геометричним змістом; - вдосконалення обчислювальних навичок; - формування навичок ділення з остачею...
Перегляд файлу

Математика

3 клас (НУШ)

ІІ семестр

Тема. «Підсумкова діагностувальна робота №8».

Мета:  закріпити вміння розв’язувати складені задачі та з   

     геометричним змістом;    

     удосконалювати обчислювальні навички:

  • виконувати дії додавання та віднімання трицифрових чисел усним

     та письмовим способом,

  • удосконалювати навички множення та ділення,
  • формувати навички ділення з остачею;

      розвивати увагу, спостережливість, логічне мислення;

      виховувати старанність,охайність та працьовитість.

Хід уроку

І. Вступна частина.

   1.Організаційний момент.

   2.Мотивація навчальної діяльності.

І І . Основна частина.

   1.Актуалізація опорних знань.

   2. Інструкції щодо виконання та оцінювання діагностувальної роботи.

   3. Виконання діагностувальної роботи.

І варіант

  1. Розв’яжи задачу.

 Художню виставку відвідало 260 осіб. Першого дня було 4 групи по 20 чоловік. А решта відвідали другого дня  по 10 осіб в кожній групі. Скільки  було груп другого дня?

 

  1. Приклади.

560 : 8 + 296 100 – 51 : 3            305 * 2

396 + 23 * 5 800 – 47 * 6            421 * 2

Виконай письмово з перевіркою.

  1. 165                                   304 – 269 

3.Виконай ділення з остачею.

  1.  8 47 : 7 26 : 5

4.Завдання.

Знайди:  1/5 від  4 грн. 

Знайди:  1/4 від  2 м.

1кг – 300 г

5.Завдання.

Накреслити відрізки: перший 3 см, другий у 4 рази довший за перший, а третій на 2 см коротший за другий відрізок.

Додаткове завдання

У магазин першого дня завезли 136 кг муки, це на 18 кг менше, ніж привезли другого дня. За третій день завезли ½  частину муки другого дня. Скільки кілограмів  муки завезли третього дня?

ІІ варіант

  1. Розв’яжи задачу.

  Купили 480 кг яблук. Першого дня розклали у 8 ящиків по 10 кг. А решту яблук розклали по 5 кг у кожний ящик . Скільки ящиків було по 5 кг?

 

  1. Приклади.

420 : 7 + 375 200 – 48 : 3             208 * 3

     487 + 43 * 3 700 – 26 * 5             342 * 2

Виконай письмово з перевіркою.

357 + 256 603 – 437 

  1. Виконай ділення з остачею.

64 : 7 48 : 5 53 : 6

  1. Завдання.

Знайди: 1/5 від  3 грн.

Знайди:  1/4 від  2 дм.

1кг – 200 г

  1. Завдання.

Накреслити відрізки: перший 4 см, другий у 3 рази довший за перший, а третій на 1 см коротший за другий відрізок.

 

       Додаткове завдання

 На склад завезли 247 кг рису, це на 19 кг менше, ніж завезли до магазину, а до кіоску привезли ½  кількості рису завезеного до магазину. Скільки кілограмів рису завезли   до кіоску?

4. Фізкультхвилинка.

5. Виконання діагностувальної роботи.

І І І . Заключна частина.

1.Рефлексія. Вправа: « Мені вдалося!», «Допоможу однокласнику!»

2. Підсумок уроку.

docx
Додав(-ла)
Зима Людмила
Пов’язані теми
Математика, Контрольні роботи
НУШ
Додано
2 серпня 2023
Переглядів
182
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку