Математика
3 клас (НУШ)
ІІ семестр
Тема. «Підсумкова діагностувальна робота №8».
Мета: закріпити вміння розв’язувати складені задачі та з
геометричним змістом;
удосконалювати обчислювальні навички:
та письмовим способом,
розвивати увагу, спостережливість, логічне мислення;
виховувати старанність,охайність та працьовитість.
Хід уроку
І. Вступна частина.
1.Організаційний момент.
2.Мотивація навчальної діяльності.
І І . Основна частина.
1.Актуалізація опорних знань.
2. Інструкції щодо виконання та оцінювання діагностувальної роботи.
3. Виконання діагностувальної роботи.
І варіант
Художню виставку відвідало 260 осіб. Першого дня було 4 групи по 20 чоловік. А решта відвідали другого дня по 10 осіб в кожній групі. Скільки було груп другого дня?
560 : 8 + 296 100 – 51 : 3 305 * 2
396 + 23 * 5 800 – 47 * 6 421 * 2
Виконай письмово з перевіркою.
3.Виконай ділення з остачею.
4.Завдання.
Знайди: 1/5 від 4 грн.
Знайди: 1/4 від 2 м.
1кг – 300 г
5.Завдання.
Накреслити відрізки: перший 3 см, другий у 4 рази довший за перший, а третій на 2 см коротший за другий відрізок.
Додаткове завдання
У магазин першого дня завезли 136 кг муки, це на 18 кг менше, ніж привезли другого дня. За третій день завезли ½ частину муки другого дня. Скільки кілограмів муки завезли третього дня?
ІІ варіант
Купили 480 кг яблук. Першого дня розклали у 8 ящиків по 10 кг. А решту яблук розклали по 5 кг у кожний ящик . Скільки ящиків було по 5 кг?
420 : 7 + 375 200 – 48 : 3 208 * 3
487 + 43 * 3 700 – 26 * 5 342 * 2
Виконай письмово з перевіркою.
357 + 256 603 – 437
64 : 7 48 : 5 53 : 6
Знайди: 1/5 від 3 грн.
Знайди: 1/4 від 2 дм.
1кг – 200 г
Накреслити відрізки: перший 4 см, другий у 3 рази довший за перший, а третій на 1 см коротший за другий відрізок.
Додаткове завдання
На склад завезли 247 кг рису, це на 19 кг менше, ніж завезли до магазину, а до кіоску привезли ½ кількості рису завезеного до магазину. Скільки кілограмів рису завезли до кіоску?
4. Фізкультхвилинка.
5. Виконання діагностувальної роботи.
І І І . Заключна частина.
1.Рефлексія. Вправа: « Мені вдалося!», «Допоможу однокласнику!»
2. Підсумок уроку.