Під час навчання в школі в школярів має сформуватися відповідна система компетентностей: навчальна, здоров'язберігаюча, соціальна, загальнокультурна, компетентність щодо інформаційних і комунікаційних технологій, громадянська, підприємницька. Учитель математики повинен знайти шлях до особистості учнів через звернення до їх життєвого досвіду, через задачі прикладного змісту, використання додаткового матеріалу, що викликає інтерес учнів до предмета, формує в них певні компетентності. Наприклад, розв'язуючи задачі, які грунтуються на матеріалі, взятому з повсякденного життя, формуємо загальнокультурну, громадянську компетентності. Саме сучасні інноваційні педагогічні технології дозволяють максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу, надають можливість створити такі умови, коли всі учні залучаються до активної, творчої навчальної діяльності, процесу самонавчання, самореалізації, вчаться спілкуватися, співпрацювати, критично мислити, відстоювати свою позицію. Результатом навчання на основі сучасних інноваційних технологій є формування висококомпетентнісної особистості, яка володіє всіма життєвими компетентностями; у якої встановлені тісні зв'язки із суспільством, особистість зможе успішно самореалізуватися в соціумі як свідомий громадянин, відповідальний сім'янин, високий професіонал, здатний успішно функціонувати в сучасному євроінтегрованому суспільстві.
Шенгурівська ЗОШ І – ІІІ ступенів
Урок – ділова гра:
“ Банківська справа ”
«Відсоткові розрахунки %»
Алгебра 9 клас
Підготувала
вчитель математики
Рибалко Катерина Дмитрівна
Урок – ділова гра:
“ Банківська справа ”
«Відсоткові розрахунки %»
Алгебра 9 клас
Мета:
Тип уроку: повторення навчального матеріалу.
Наочність та обладнання: проектор, дидактичний матеріал.
Проблема:
Слова вчителя:
Слова вчителя:
Слово вчителя:
Сіли рівно, посміхнулись…
Друг на друга подивились…
І в роботу окунулись…
Розв’язування вправ: ( повторення)
15 % = 0,15; 60 % = 0,6; 125% = 1,25;
5 % = 0,05; 70 % = 0,7; 0,9% = 0,009.
6% від 60; 10% від 100; 50% від 3000;
3% від 0,5; 1% від 20; 7% від 9.
число, 10% якого дорівнює 17,
число, 75% якого дорівнює 150,
число, 3% якого дорівнює 3000,
число, 50% якого дорівнює 1000.
5 і 25; 45 і 30; 4 і 16; 9 і 27; 1 і 4.
Клієнт банку вклав свої гроші у сумі 4000 грн. під 3% річних. Скільки грошей вкладник отримає вкінці року?
Клієнт банку вклав 10000 грн. під 20% річних. Скільки отримає клієнт через 2 роки?
Слова вчителя:
Відсотком називається…( вивчення нового матеріалу)
сота частина цілого ( яка приймається за одиницю)1% від числа a дорівнює
(1/100) а
Слово вчителя:
Застосування знань у нестандартних ситуаціях
Уявіть, що ви – менеджер банку й у вас зламався комп'ютер. Тому тимчасово припинився доступ до інформації про кількість грошей на рахунках. Три вкладники вирішили зняти з рахунків певні суми грошей. Ви не хочете повідомити їм, що у вашому надійному банку вийшов з ладу комп'ютер і не можете видати гроші, оскільки не знаєте, скільки на рахунку в кожного з них. Відомо, що кількість грошей першого і другого вкладників становлять відповідно 175% і 25% кількості грошей третього вкладника. При цьому перший вкладник має на 300 грн. більше, ніж другий. Скільки грошей на рахунку кожного вкладника?
Домашнє завдання за підручником