Математика, 4 клас , підручник Григорія Лишенко
Тема уроку: Ділю трицифрові числа на двоцифрові, коли у частці є нуль. Порівнюю задачі та складаю їх за схемами і виразами.
Мета уроку формувати обчислювальні навички, закріплювати вміння ділити трицифрові числа коли у частці є нуль; порівнювати задачі та складати їх за схемами виразами ; закріплювати вміння розв’язувати рівності та задачі; розвивати мислення, пам’ять; виховувати моральні якості, свідоме і творче ставлення до навчання.
Обладнання: цеглинки LEGO; картки з цифрами.
Хід уроку
І Організаційний момент
Гарно й зручно ми сідаєм,
Щось нове завжди вивчаєм.
Те, що вчили - пригадаєм,
Будь уважний, починаєм!
ІІ Актуалізація опорних знань
Запиши тільки відповіді
32 : 8 42 : 6 63 * 2 (23 + 23) + 5 ( 71 – 68) * 5 323 – 320 944 + 56
67 * 2
ІІІ Оголошення теми і мети уроку
Сьогодні ми з вами на уроці закріпимо вміння ділити трицифрові числа на двоцифрові, коли у частці є нуль. Будемо порівнювати задачі та складати їх за схемами і виразами.
ІV Фізкультхвилинка для оченят
https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM&t=2s
V Вивчення нового матеріала
1 Підготовча вправа ділення з остачею № 246
2 Пояснення вчителя приклади № 247
VI Закріплення вивченого матеріалу
Як її можна розв’язати?
Прочитай другу задачу
Як її можна розв’язати?
Порівняй буквені вирази для задач
Назви числові значення букв у виразах до кожної задачі. Чи зміниться план і вибір дій, якщо в умовах задачі замінити числа?
VII Фізкультхвилинка
Ви вже втомились – відпочинемо
https://www.youtube.com/watch?v=UkzxGFlC9p8&t=8s
Перевір, чи відповідає складена рівність поданій схемі. Заповни інші схеми за відповідними рівностями. Склади задачі за однією з них
Напиши назви всіх трикутників і чотирикутників. Які многокутники на малюнку не мають прямих кутів?
Скільки на малюнку трикутників: а) прямокутних; б) тупокутних.
VIII Рефлексія
Підсумок уроку
А тепер оберіть цеглинку LEGO
Червоного кольору, якщо вам було складно на уроці
Жовтого кольору, якщо вам потрібна була допомога
Зелений колір, якщо вам було легко.