Урок "Ділю трицифрові числа на двоцифрові, коли у частці є нуль. Порівнюю задачі та складаю їх за схемами і виразами"

Про матеріал
Математика 4 клас , підручник Г. Лишенко Тема уроку Ділю трицифрові числа на двоцифрові, коли у частці є нуль. Порівнюю задачі та складаю їх за схемами і виразами Під час уроку використані ігри, розв'язуємо завдання № 246 - 250. Роботу виконуємо в групах, в парах.
Перегляд файлу

Математика, 4 клас , підручник Григорія Лишенко

Тема уроку: Ділю трицифрові числа на двоцифрові, коли у частці є нуль. Порівнюю задачі та складаю їх за схемами і виразами.

Мета уроку  формувати обчислювальні навички, закріплювати вміння ділити трицифрові числа коли у частці є нуль; порівнювати задачі та складати їх за  схемами виразами ;  закріплювати вміння розв’язувати рівності та задачі; розвивати мислення, пам’ять; виховувати моральні якості, свідоме і творче ставлення до навчання.

Обладнання: цеглинки LEGO; картки з цифрами.

                                                 Хід уроку

І Організаційний момент

Гарно й зручно ми сідаєм,

Щось нове завжди вивчаєм.

Те, що вчили - пригадаєм,

Будь уважний, починаєм!

  •          Покажіть, будь ласка, за допомогою смайлика, який у вас сьогодні настрій.

ІІ Актуалізація опорних знань

  1. Усний рахунок https://wordwall.net/uk/resource/59636585/%d0%bc%d0%b0%d1%82%d0%b5%d0%bc%d0%b0%d1%82%d0%b8%d0%ba%d0%b0/%d1%83%d1%81%d0%bd%d0%b8%d0%b9-%d1%80%d0%b0%d1%85%d1%83%d0%bd%d0%be%d0%ba-4-%d0%ba%d0%bb%d0%b0%d1%81
  2. Математичний диктант

Запиши тільки відповіді

32 : 8    42 : 6     63 * 2   (23 + 23) + 5      ( 71 – 68) *  5    323 – 320   944 + 56

 

67 * 2

  1. Взаємоперевірка (робота в парах)

ІІІ Оголошення теми і мети уроку

 Сьогодні ми з вами на уроці закріпимо вміння ділити трицифрові числа на двоцифрові, коли у частці є нуль. Будемо  порівнювати задачі та складати  їх за схемами і виразами.

ІV Фізкультхвилинка для оченят

https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM&t=2s

V Вивчення нового матеріала

1 Підготовча вправа ділення з остачею № 246

2 Пояснення вчителя приклади № 247

  •          Назви перше неповне ділене
  •          Як знайшли цифру частки
  •          Назви друге неповне ділене
  •          Як знайшли другу цифру частки
  •          Як одержали остачу при письмовому діленні

VI Закріплення вивченого матеріалу

  1. Колективне розв’язання прикладів № 248
  2. Прочитай задачу 249

Як її можна розв’язати?

Прочитай другу задачу

Як її можна розв’язати?

Порівняй буквені вирази для задач

Назви числові значення букв у виразах до кожної задачі. Чи зміниться план і вибір дій, якщо в умовах задачі замінити числа?

VII Фізкультхвилинка

Ви вже втомились – відпочинемо

https://www.youtube.com/watch?v=UkzxGFlC9p8&t=8s

  1. Робота в групах

Перевір, чи відповідає складена рівність поданій схемі. Заповни інші схеми за відповідними рівностями. Склади задачі за однією з них

  1. Робота з геометричним матеріалом

Напиши назви всіх трикутників і чотирикутників. Які многокутники на малюнку не мають прямих кутів?

Скільки на малюнку трикутників: а) прямокутних; б) тупокутних.

VIII Рефлексія

       Підсумок уроку

  •          Про що дізнались на уроці?
  •          Яке завдання викликало у вас труднощі?
  •          Що вам найбільше сподобалося на уроці?

А тепер оберіть цеглинку LEGO

Червоного кольору,  якщо вам було складно на уроці

Жовтого кольору, якщо вам потрібна була допомога

Зелений колір, якщо вам було легко.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
31 жовтня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку