Тема: Попередньо напружені з\ б конструкціїМета: навчальна: розвити критичне мислення в учнів, навчити працювати в командах.розвиваюча: розвити навики самостійної роботи учнів з літературою вдосконалювати навички учнів працювати з навчальними посібниками, виділяти головне;розвити в учнів систему знань про особливості попередньо - напружені залізо - бетонні конструкції, стимулювати інтерес до вивченого предметвиховна: виховувати любов почуття гідності до праці та обраної спеціальності, розвивати пізнавальну активність учнів.
Учні повинні вміти:- вміти переконувати - мати навички лідером- відстоювати точку зору- підбирати попереднє напруження залежно від умов використання конструкції. Учні повинні знати: Потреба в попередньому напруженніСпособи попереднього напруження;Призначення попереднього напруження;Властивості .
Тип уроку: закріплення раніше вивченого матеріалу. Форма проведення заняття: урок - диспут. Проблемні питання: 1. Чи припустиме для великих залізобетонних конструкцій використання арматури підвищеної міцності в сьогоденні?2. Який метод попереднього напруження арматури доцільно виконувати в наш час, електротермічний чи електромеханічний?