Урок для 5 класу "Мистецтво навколо"

Про матеріал

Конспект уроку для 5 класу розроблений у вигляді технологічної карти, де прописані дії учнів і вчителя на кожному етапі уроку.

Перегляд файлу

Галузь: Мистецька освітня галузь

Виконала: Гриценко О.В.

Клас: 5

Урок 1

Тема:  Мистецтво навколо

Мета:   Створити творче розвивальне середовище уроку, яке  сприяє вихованню духовних та моральних ціннісних орієнтирів у сфері художньої культури та мистецтва, задоволенню  потреб у творчості.

Завдання:

       з’ясувати особливості різних видів мистецтва: ритм, гармонія, форма тощо;

           формувати вміння виділяти  особливості та  порівнювати   різні види мистецтва,  інтерпретувати  художні образи;

       сформувати  ціннісно- емоційне ставлення до мистецтва.

 

 

Етап/тривалість

Діяльність учителя

Діяльність учня

Результат

  1. Вступ ( 5 хв)

1.Залучає учнів до колективного цілепокладання на основі методу «Мозгового штурму».

 

2. Вчитель мотивує учнів до навчання, застосовуючі мотиваційне   відео ( Пісня «Школа» (музика В. Будейчука, вірші І. Зін ковської). )

 https://www.youtube.com/watch?v=bZjyRI2lnPU

 

3.Емоційно –ціннісне ставлення дітей.  Застосувати смайлики:

--З яким настроєм  ви прийшли на урок?

(«Смайлик»)

 

 

4. Висуває критері оцінування. Вчитель пропонує разом з учнями визначитись з критеріями оцінювання.

1. Розмірковують та беруть участь в колективному цілепокладанні.

 

 

 

2.Учні беруть участь у прослуховуванні і пропонують можливі варіанти своїє діяльності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Демонструють смайлики.

 

 

 

 

 

 

 

4.Учні пропонують свої критерії оцінювання, додають критерії, пропоновані вчителем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Виражає свої почуття та емоції різними художніми засобами, застосовує ці засоби окремо чи впоєднанні  (6 МИО 3.4.2 -3)

2. Основна частина

 (25 хв)

1.  Для організації пізнавальної  діяльності  вчитель розподіляє учнів на групи (діти витягують  фішки).

 

2. Пропонує групам на вибір різні види завдань (метод «Ромашка»).

 

3.Спільне визначення правил роботи в групі.

 

Завдання:

Група 1. Малювання композиції «Спогади про літо»

 

Група 2. Створення каталогу «Земна краса»

 

Група 3. Ритмічна вправа ClapClapSound – MUSICOGRAMA –PercusiónCorporal

https://www.youtube.com/watch?v=yuvmjj2eP-I

 

Група 4.  Розучують «Веселкова пісня»   (муз. О. Янушкевича, вірші М. Ясакової)

https://www.youtube.com/watch?v=Myu2Nkfqh4g

 

 

Група 5. Імітують  гру   на  «музичних» інструментах , використовуючи підручні матеріали. (олівці, лінійки, ложки,  трубочки, пляжки з водою, …)

 

 

4.   Пропонує для  плідної  співпраці

 психологічний тест 

«Психологія кольору».

 

                                                                                                                                                                                                            

                               

1.Учні визначились з групами.

 

 

 

 

 

2. Беруть участь у визначенні ( повторенні) правил роботи в групі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентують  результати групової роботи, здійснюючи після кожного представлення рефлексію.

(саморефлексія, взаєморефлексія) Застосовуємо метод формувального оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Проходять тест

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Наводить приклади творів різних видів мистецтва. (6 МИО 1.1.1 – 3)

 

Описує особливості мови різних видів мистецтва. (6 МИО 1.1.1-1)

 

Передає враження від творів вербально / невербально (різними художніми засобами)(6 МиО 1.2.1 -2)

 

Порівнює художні образи з явищами навколишнього середовища (6 МИО 1.2.2-1)

 

Відтворення характерні особливості сценічного персонажа в мовленні, міміці, пластиці тіла. (6 МИО 2.1.1-2)

 

Імпровізує, поєднує засоби музики, пластичного інтонування, візуального ряду ( 6 МИО 2.2.1-1)

 

Визначає сильні і слабкі сторони своєї роботи в чітких формулюваннях ( 6 МИО 3.1.1-2)

 

Презентує результати власної творчості публічно, пояснює свій задум, за потреби може докладно його описати ( 6 МИО 3.2.1-2)

 

Розуміє значення партнерства в спільній мистецькій творчості ( 6 МИО 3.3.1 – 2)

 

Висловлює свою думку в обговореннях творів мистецтва ( 6 МИО 3.3.1-3)

 

Використовує власний досвід і різні види інформації під час колективної творчості ( 6 МИО 3.3.1-4)

3.Заключна  частина

 (5 хв)

1.Вчитель пропонує учням здійснити колективну, індивідуальну рефлексію.

 

 

 

 

2.Вправа «SMS»

Пропонує учням уявити, що їхній друг захворів і надіслав SMS: «Я захворів і пропустив урок. Що там було важливого та цікавого?».

 

1.Учні здійснюють  рефлексію колективну, індивідуальну  на основі запропонованих вчителем  методик.

 

 

2.Діти коротко висловлюються усно або письмово

1.Пояснює вплив творів на зміну власного емоційного стану ( 6 МИО 3.4.1 – 3)

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
15 листопада 2023
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку