Конспект уроку для 5 класу розроблений у вигляді технологічної карти, де прописані дії учнів і вчителя на кожному етапі уроку.
Галузь: Мистецька освітня галузь
Виконала: Гриценко О.В.
Клас: 5
Урок 1
Тема: Мистецтво навколо
Мета: Створити творче розвивальне середовище уроку, яке сприяє вихованню духовних та моральних ціннісних орієнтирів у сфері художньої культури та мистецтва, задоволенню потреб у творчості.
Завдання:
● з’ясувати особливості різних видів мистецтва: ритм, гармонія, форма тощо;
● формувати вміння виділяти особливості та порівнювати різні види мистецтва, інтерпретувати художні образи;
● сформувати ціннісно- емоційне ставлення до мистецтва.
Етап/тривалість |
Діяльність учителя |
Діяльність учня |
Результат |
|
1.Залучає учнів до колективного цілепокладання на основі методу «Мозгового штурму».
2. Вчитель мотивує учнів до навчання, застосовуючі мотиваційне відео ( Пісня «Школа» (музика В. Будейчука, вірші І. Зін ковської). ) https://www.youtube.com/watch?v=bZjyRI2lnPU
3.Емоційно –ціннісне ставлення дітей. Застосувати смайлики: --З яким настроєм ви прийшли на урок? («Смайлик»)
4. Висуває критері оцінування. Вчитель пропонує разом з учнями визначитись з критеріями оцінювання. |
1. Розмірковують та беруть участь в колективному цілепокладанні.
2.Учні беруть участь у прослуховуванні і пропонують можливі варіанти своїє діяльності.
3.Демонструють смайлики.
4.Учні пропонують свої критерії оцінювання, додають критерії, пропоновані вчителем.
|
3.Виражає свої почуття та емоції різними художніми засобами, застосовує ці засоби окремо чи впоєднанні (6 МИО 3.4.2 -3) |
2. Основна частина (25 хв) |
1. Для організації пізнавальної діяльності вчитель розподіляє учнів на групи (діти витягують фішки).
2. Пропонує групам на вибір різні види завдань (метод «Ромашка»).
3.Спільне визначення правил роботи в групі.
Завдання: Група 1. Малювання композиції «Спогади про літо»
Група 2. Створення каталогу «Земна краса»
Група 3. Ритмічна вправа ClapClapSound – MUSICOGRAMA –PercusiónCorporal https://www.youtube.com/watch?v=yuvmjj2eP-I
Група 4. Розучують «Веселкова пісня» (муз. О. Янушкевича, вірші М. Ясакової) https://www.youtube.com/watch?v=Myu2Nkfqh4g
Група 5. Імітують гру на «музичних» інструментах , використовуючи підручні матеріали. (олівці, лінійки, ложки, трубочки, пляжки з водою, …)
4. Пропонує для плідної співпраці психологічний тест «Психологія кольору».
|
1.Учні визначились з групами.
2. Беруть участь у визначенні ( повторенні) правил роботи в групі.
Презентують результати групової роботи, здійснюючи після кожного представлення рефлексію. (саморефлексія, взаєморефлексія) Застосовуємо метод формувального оцінювання.
4.Проходять тест
|
2.Наводить приклади творів різних видів мистецтва. (6 МИО 1.1.1 – 3)
Описує особливості мови різних видів мистецтва. (6 МИО 1.1.1-1)
Передає враження від творів вербально / невербально (різними художніми засобами)(6 МиО 1.2.1 -2)
Порівнює художні образи з явищами навколишнього середовища (6 МИО 1.2.2-1)
Відтворення характерні особливості сценічного персонажа в мовленні, міміці, пластиці тіла. (6 МИО 2.1.1-2)
Імпровізує, поєднує засоби музики, пластичного інтонування, візуального ряду ( 6 МИО 2.2.1-1)
Визначає сильні і слабкі сторони своєї роботи в чітких формулюваннях ( 6 МИО 3.1.1-2)
Презентує результати власної творчості публічно, пояснює свій задум, за потреби може докладно його описати ( 6 МИО 3.2.1-2)
Розуміє значення партнерства в спільній мистецькій творчості ( 6 МИО 3.3.1 – 2)
Висловлює свою думку в обговореннях творів мистецтва ( 6 МИО 3.3.1-3)
Використовує власний досвід і різні види інформації під час колективної творчості ( 6 МИО 3.3.1-4) |
3.Заключна частина (5 хв) |
1.Вчитель пропонує учням здійснити колективну, індивідуальну рефлексію.
2.Вправа «SMS» Пропонує учням уявити, що їхній друг захворів і надіслав SMS: «Я захворів і пропустив урок. Що там було важливого та цікавого?».
|
1.Учні здійснюють рефлексію колективну, індивідуальну на основі запропонованих вчителем методик.
2.Діти коротко висловлюються усно або письмово |
1.Пояснює вплив творів на зміну власного емоційного стану ( 6 МИО 3.4.1 – 3)
|