Конспект уроку англійської мови для 7 класу на тему "Подорож"
Тема: Traveling (Подорожі)
Мета уроку:
-
Навчальна: Розширити словниковий запас учнів на тему "Подорожі", навчити описувати різні види подорожей, висловлювати власні вподобання щодо подорожей.
-
Розвивальна: Розвивати навички аудіювання, говоріння, читання та письма.
-
Виховна: Виховувати цікавість до культури інших країн, розуміння важливості подорожей для особистісного розвитку.
Очікувані результати: Після уроку учні зможуть:
-
називати різні види транспорту та способи подорожей;
-
описувати переваги та недоліки різних видів подорожей;
-
розповідати про свої улюблені подорожі та пояснювати свій вибір.
Обладнання: Презентація з новою лексикою, картки з завданнями, фліпчарт або дошка, відео або аудіозапис на тему подорожей.
Структура уроку
1. Організаційний момент (3 хвилини)
-
Привітання, перевірка присутніх.
-
Налаштування на роботу та формулювання мети уроку.
2. Мовленнєва розминка (5 хвилин)
-
Учитель ставить питання учням: "Do you like traveling? Why or why not?" (Чи любите ви подорожувати? Чому так чи ні?)
-
Коротка дискусія про те, куди учні хотіли б поїхати, щоб активізувати їх інтерес.
3. Ознайомлення з новою лексикою (10 хвилин)
-
Введення нових слів та виразів на тему подорожей: traveling, tourism, journey, trip, sightseeing, backpacking, plane, train, bus, ship, adventure, holiday, тощо.
-
Використання зображень або презентації для ілюстрації нових слів.
-
Повторення слів хором та індивідуально.
4. Практика нової лексики (10 хвилин)
-
Завдання на засвоєння: роздаткові картки з іменниками, які означають різні види транспорту та подорожей. Учні повинні підібрати до них відповідні прикметники, наприклад, "comfortable train", "exciting adventure", "long journey".
-
Обговорення відповідей учнів у класі.
5. Читання тексту (8 хвилин)
-
Учням пропонується текст на тему подорожей (наприклад, історія про мандрівника або опис популярних туристичних місць).
-
Учитель читає текст, учні слідкують за текстом і відзначають незнайомі слова.
-
Обговорення прочитаного тексту.
6. Завдання на аудіювання (7 хвилин)
-
Перегляд короткого відео або прослуховування аудіозапису про подорожі (наприклад, про екскурсію по місту або подорож до іншої країни).
-
Питання за змістом відео/аудіо: Where are they going? How are they traveling? What do they like/dislike about the trip?
7. Групова робота: Планування подорожі (10 хвилин)
-
Учні об'єднуються в групи і разом планують уявну подорож, відповідаючи на питання:
-
Where will you go? (Куди ви поїдете?)
-
How will you get there? (Як ви туди доберетеся?)
-
What will you do there? (Що ви там будете робити?)
-
What will you take with you? (Що ви візьмете з собою?)
-
Кожна група представляє свій план подорожі класу.
8. Закріплення матеріалу (5 хвилин)
-
Учні виконують вправу в зошиті або на робочому аркуші: заповнення пропусків у тексті, написання речень з новою лексикою.
9. Підсумок уроку (2 хвилини)
-
Підведення підсумків: обговорення, що нового дізналися, які слова запам’ятали.
-
Домашнє завдання: написати короткий текст або есе на тему “My dream journey” (Моя подорож мрії).
Домашнє завдання
Написати короткий твір (5-7 речень) про подорож мрії, куди учні хотіли б поїхати і чому.