Урок для 7 класу. Тема "Подорожі"

Про матеріал
Урок для 7 класу з теми "Подорожі" ознайомлює учнів із новою лексикою, пов’язаною з видами транспорту і подорожами. Включає обговорення, практику слів, читання і слухання на тему подорожей, а також групову роботу з планування уявної подорожі. Завершується підсумком і домашнім завданням написати про подорож мрії.
Перегляд файлу

Конспект уроку англійської мови для 7 класу на тему "Подорож"

Тема: Traveling (Подорожі)
Мета уроку:

  1. Навчальна: Розширити словниковий запас учнів на тему "Подорожі", навчити описувати різні види подорожей, висловлювати власні вподобання щодо подорожей.
  2. Розвивальна: Розвивати навички аудіювання, говоріння, читання та письма.
  3. Виховна: Виховувати цікавість до культури інших країн, розуміння важливості подорожей для особистісного розвитку.

Очікувані результати: Після уроку учні зможуть:

  • називати різні види транспорту та способи подорожей;
  • описувати переваги та недоліки різних видів подорожей;
  • розповідати про свої улюблені подорожі та пояснювати свій вибір.

Обладнання: Презентація з новою лексикою, картки з завданнями, фліпчарт або дошка, відео або аудіозапис на тему подорожей.

Структура уроку

1. Організаційний момент (3 хвилини)

  • Привітання, перевірка присутніх.
  • Налаштування на роботу та формулювання мети уроку.

2. Мовленнєва розминка (5 хвилин)

  • Учитель ставить питання учням: "Do you like traveling? Why or why not?" (Чи любите ви подорожувати? Чому так чи ні?)
  • Коротка дискусія про те, куди учні хотіли б поїхати, щоб активізувати їх інтерес.

3. Ознайомлення з новою лексикою (10 хвилин)

  • Введення нових слів та виразів на тему подорожей: traveling, tourism, journey, trip, sightseeing, backpacking, plane, train, bus, ship, adventure, holiday, тощо.
  • Використання зображень або презентації для ілюстрації нових слів.
  • Повторення слів хором та індивідуально.

4. Практика нової лексики (10 хвилин)

  • Завдання на засвоєння: роздаткові картки з іменниками, які означають різні види транспорту та подорожей. Учні повинні підібрати до них відповідні прикметники, наприклад, "comfortable train", "exciting adventure", "long journey".
  • Обговорення відповідей учнів у класі.

5. Читання тексту (8 хвилин)

  • Учням пропонується текст на тему подорожей (наприклад, історія про мандрівника або опис популярних туристичних місць).
  • Учитель читає текст, учні слідкують за текстом і відзначають незнайомі слова.
  • Обговорення прочитаного тексту.

6. Завдання на аудіювання (7 хвилин)

  • Перегляд короткого відео або прослуховування аудіозапису про подорожі (наприклад, про екскурсію по місту або подорож до іншої країни).
  • Питання за змістом відео/аудіо: Where are they going? How are they traveling? What do they like/dislike about the trip?

7. Групова робота: Планування подорожі (10 хвилин)

  • Учні об'єднуються в групи і разом планують уявну подорож, відповідаючи на питання:
    • Where will you go? (Куди ви поїдете?)
    • How will you get there? (Як ви туди доберетеся?)
    • What will you do there? (Що ви там будете робити?)
    • What will you take with you? (Що ви візьмете з собою?)
  • Кожна група представляє свій план подорожі класу.

8. Закріплення матеріалу (5 хвилин)

  • Учні виконують вправу в зошиті або на робочому аркуші: заповнення пропусків у тексті, написання речень з новою лексикою.

9. Підсумок уроку (2 хвилини)

  • Підведення підсумків: обговорення, що нового дізналися, які слова запам’ятали.
  • Домашнє завдання: написати короткий текст або есе на тему “My dream journey” (Моя подорож мрії).

 

Домашнє завдання

Написати короткий твір (5-7 речень) про подорож мрії, куди учні хотіли б поїхати і чому.