Урок для учнів початкової школи на тему "Квітка права "

Про матеріал

Мета: Ознайомити учнів з їх основними правами та обов'язками.

Навчити дітей вмінню захищати себе при порушенні прав дитини.

Завдання:

1.Формувати знання дітей про особисті права;

2.Виховувати повагу до інших та відповідальність за свої вчинки.

Перегляд файлу

Квітка права 

Мета: Ознайомити  учнів з їх основними правами та обов’язками.

 Навчити дітей вмінню захищати себе при порушенні прав дитини.

Завдання:

  1. Формувати знання дітей про особисті права;
  2. Виховуватиповагудо інших та відповідальність за свої вчинки.

Очікувані результати:

  • допомогти дітям усвідомити свою значимість і бажання у школі та вдома;
  • через казкову вікторину допомогти дітям усвідомити порушення власних прав на відповідних прикладах;

План проведення:

  1. Організаційний момент
  2. Мотивація діяльності учнів
  3. Основна частина
  4. Рефлексія
  5. Підсумки

Обладнання:Конституція України, ілюстрації , квітка  очікувань, асоціативний  кущ, плакат із  переліком правових документів,аркуш та олівці.

Форма :  вікторина 

 

Хід  уроку

I. Організаційний момент.

  1. Привітання.

Сьогодні ви дізнаєтесь багато нового та цікавого.

А зараз я вам розповім  один віршик.

Щиросердно  привітаємо  в цьому класі нас усіх.

В парах гарно покружляємо,

Не шкодуємо ніг своїх.

Три плескання, три притопи,

Присідання тапідскок.

Посміхнулись, привітались

І почнемо наш урок.

II. Мотивація діяльності учнів.

  1. Слово вчителя.

Ми сьогодні на уроці познайомимось з правами людини та громадянина України,які закріпленів Конституції України. Діти у мене в руках  є дивовижна квітка але вона закрита і якщо ми будемо успішно працювати на уроці, ця квіточка перетвориться на  «чудодійну квітку» (квітка прав дітей)(На дошці намалювати сонечко для аркушів з пропозиціями)

  1. Квітка очікувань
  • Чого ви чекаєте від сьогоднішнього уроку?
  • Напишіть на (промінчик) свої очікування,  у кінці уроку ми перевіримо , чи справдились ваші сподівання.

Після написання пропозицій учні відають вчителю промінчики.

Вчитель у кінці уроку прикладає на дошку

III.Основна частина

  1. вправа для учнів 

Асоціативний кущ.

  • Як ми розуміємо поняття права людини?
  •  Які асоціації у нас виникають?

Відкриття одного пелюстка з квітки

  1. Обговорення.

Погляньте що у мене в руках, що я тримаю.

Що це за книга  ви впізнаєте? (Конституцію України)

Так це Конституція України, в якій записано всі закони, по яких ми живемо.

Відкриття другого пелюстка з квітки

  1. Бесіда

А зараз ми з вами подивимося малюнки  казок які я покажу вам, а ви маєте мені дати правильну відповідь (Учням пропонується  перегляд илюстрацій (права у казках), та учні повині вказати що порушенно.)  Додаток №1

  1. Казкова вікторина

Права  та обов’язки в сюжетах казок.

1. Дюймовочка. ( діти мають право на ставлення як до рівних)

2 Попелюшка (кожна дитина має право на любов,турботу і сім ю)

3. Лисиця і журавель ( порушено право на харчування)
4.Червона Шапочка ( Порушено право на життя і житло)

5.Білосніжка ( кожна дитина має право на життя)

6.Три ведмеді ( порушено право на відпочинок)

7. казка про царя Солтана ( діти мають право жити зі  своїми батьками, і нікому не дозволено їх розлучати)

8. Гидке каченя (Порушено право на ім’я)

Відкриття третього  пелюстка з квітки

  1. Перегляд  відеофільму про права дитини

Права детей в мультиках(4.53хв.)  додаток 3

Правадітеймультфільм (2.47хв.)додаток 2

9.     Запитання до учнів

 Про які права вам розповідали?

Які права ви вперше почули?

Відкриття четвертого  пелюстка з квітки

А зараз вам буде завдання над яким ви маєте попрацювати.

  1. Творче завдання «Я маю право на…..».

Які права має дитина, та зараз намалюємо на аркуші малюнки (аркуш та олівці)

Відкриття п’ятого пелюстка з квітки

IV.Рефлексія

  1. . Слово вчителя.

Ви маєте пам’ятати не тільки про права, але і про свої обов’язки.

Дорогі учні , ось і закінчується наш урок.

А зараз ми з вами подивимось чи справдилися ваші очікування та сподівання від уроку.

(відкриття аркушів учнів)

Відкриття шостого та сьомого пелюстка квітки

Діти погляньте яка у нас чудодійна квітка (прав дитини)

V.Підсумок уроку.

  1. Дайте відповідь на питання:
  • Яка тема нашого уроку?
  • Які  права дитини ви запам'ятали?
  • Чи сподобався урок?
  • Що сподобалось найбільше?

 

Де б ви не були , ким биви не  стали,але ви повинні знати та пам’ятати свої права та обов’язки і завжди бути ЛЮДИНОЮ.  Дякую
 

1

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
29 січня 2018
Переглядів
1664
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку