Урок “Добре тому жити, хто вміє дружити” (1 клас)

Про матеріал
Конспект уроку “Добре тому жити, хто вміє дружити” для здобувачів освіти 1 класу. Краще проводити на першому тижні навчання.
Перегляд файлу

Дружба – надзвичайна цінність.

Конспект уроку

на тему:

 “Добре тому жити, хто вміє дружити”

 

Мета:

дати поняття , що таке дружба; учити дітей вибирати друзів; розвивати усне мовлення; виховувати прагнення бути товариськими, чуйними людьми.

формувати  моральну та соціальну компетентність учнів.

Завдання:

стимулювати у дітей почуття значимості друга в житті людини;

сформувати значення хто такий друг і що таке дружба?

Обладнання:

 телевізор, комп'ютер, м'яч, звукозапис “Дружній клас”, презентація “Хто з ким дружить”, казка-відео “Урок дружби”, зерно, квітка, зламана іграшка, пописана книга, цибуля, кленові листки.

Хід уроку:

1. Ранкове коло (Діти стоять у колі, за руки)

Вірш-привіт (читає вчитель)

Встаньте, діти, всі рівненько,

Усміхніться люб’язненько.

Я бажаю вам здоров’я і добра.

А тепер і до роботи вже пора!

 

- Діти, тепер повторіть за мною...

 (Учасники стоять у колі, взявшись за руки. Промовляють слова)

Здраствуй, сонце,
Здраствуй, небо,
Здраствуй, школо, дорога,
І уся шкільна сім’я!

2. Знайомство

- Тепер, утворимо коло.
(Усі діти) сідають у коло .
3. Вправа з м’ячем
  - Тепер, давайте познайомимось. Передаємо м’яч по колу, називаючи по черзі своє ім’я, починаючи з мене.
- Скажіть, як вас називають у своїй сім’ї?

4. Створення позитивного настрою

- А зараз пограймо у гру, я називаю команду, а ви виконуєте..

- Встаньте ті, у кого світле волосся; всі стали?

- Поплескайте в долоні ті, хто має гарний настрій;

- Потупайте ніжками ті, хто любить тварин;

- Візьміть себе  за вуха, ті, у кого є брати;

- Похитайте голівкою ті, хто любить морозиво;

- Подивіться на мене, хто хоче ходити в школу

- А тепер усі посміхніться!

- З гарним настроєм тепер можна сідати за парти.

5. Слухання пісеньки (Учні сідають за парти та слухають пісню)

- Про що говориться в пісні?

- Як ви думаєте у нас теж буде такий дружній клас?

6. Інтерактивна вправа « Мікрофон»

(Учні сідають за парти)

- Хто знає, що таке «дружба»? Як ви розумієте це слово?

(Відповіді дітей: Дружба – це коли люди дружать між собою, підтримують один одного у біді і в радості, разом проводять час, це коли разом весело і цікаво.)

Вчитель: Хоч ви ще маленькі, проте вже розумієте що таке дружба.

У кого з вас є справжній друг? Чудово ! Я впевнена, що ви знаєте про свого друга все, його характер, його звички, про його вчинки.

- Як і в людей так і в природі є свої друзі. А друзі схожі між собою. Знайдіть пару друзів.

7. Технологія «Знайди друга»

“Хто з ким дружить?»

Дім-Дімич та ...(Фіксики)

Маша і ...... (Медвідь)

Котик і ... (Півник)

Карлсон та …….(Малюк)

 

8. Гра  „Так чи ні ” ( Якщо „ так” – плескаєте в долоні, якщо „ ні” – тупаєте ногами )

  • Якщо ти хороший друг , то повинен ...

1. Допомагати друзям у біді.

2. Обманювати, хвалитись.

3. Гратися в цікаві ігри.

4. Насміхатися.

5. Ображати інших.

6. Ділитися тим , що в тебе є .

7. Захищати слабшого.

8. Радіти за успіхи товариша.

Слово вчителя.

– Всім відомо, що не завжди з другом можна згодитися у якійсь справі чи думкою. Іноді навіть на емоціях мимоволі виникають конфлікти. Але треба уміти прощати і вибачати.

9. Розучування мирилки.

- Вивчимо мирилку, можливо вона вам пригодиться.

 

 

Досить злитись!

Ну, давай скоріш миритись!

Геть, образа відійди,

Жде нас дружба назавжди!

10 Фізкультхвилинка

- А зараз ми трішки порухаємось.

11. Перегляд казки “Урок дружби”

-Діти, чи сподобалась вам казка?

- Якими були горобчики?

- Який горобчик вам сподобався?

- Хто з них був справжнім другом?

- А ви ділитесь зі своїми друзями?

- Ви себе можете назвати справжнім другом?

12. Гра “Вірний друг” (На кожну парту вчитель кладе речі)

- Діти, подивіться, скільки тут різних предметів:

зерна, квітка, зламана іграшка, пописана книга, цибуля.

- Скажіть, які добрі вчинки можна зробити з їх допомогою для друзів?

Діти: зернятками нагодувати птахів, зламану іграшку відремонтувати, квітку полити, в книжці стерти записи, цибулю посадити.

13. Гра «Що з чим дружить».

Сир дружить з кефіром, а цукор з зефіром.

Морквина дружить з картоплею, а рояль з гармошкою.

Перо дружить з вороною, а король з короною.

Матрац дружить з ліжечком, а портфель з зошитом.

Гараж дружить з шофером, а будинок з парканом.

Каструля дружить з кришкою, а жираф з мавпою.

Рибак дружить з рибкою, а клоун з посмішкою.

14. Гра “Пофантазуй”

(В кожного на парті є кленовий листок)

- На кленовому листочку намалюйте подарунок другові.

- Цей подарунок ви можете вже подарувати тому з ким хочете подружитись.

15. Вправа «Коло друзів»
– А зараз всі станьте в коло, закрийте очі. Нехай кожен візьме за руку свого сусіда і потримає її у своїй.
– Що можна сказати про руки, які вони? (Теплі, ніжні, лагідні, добрі, гладенькі…).
- Невже можна образити людину, якщо у неї такі теплі, добрі руки? Тож, якщо хочеться образити кого-небудь із товаришів, згадайте про їхні добрі руки. Нехай руки допоможуть нам потоваришувати та здружитись ще більше.

 

Якщо друг у тебе є ,

Життя радісним стає.

Разом можна все зробити,

То ж без друга не прожити.

 

1

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Bondzik Inna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
26 грудня 2020
Переглядів
1623
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку