Заняття з курсу "Я досліджую світ" 1 клас "Що я вже вмію робити"

Про матеріал
Розробка заняття з підбіркою ілюстрацій для створення презентації. Відповідає вимогам НУШ.
Перегляд файлу

1

 

Інтегроване заняття «Я досліджую світ» за типовою освітньою програмою розробленою під керівництвом О.Я.Савченко. 2 тиждень, урок 5 «Що я вже вмію робити?»

 

Мета: привести дітей до усвідомлення того, що вони уміють і хочуть уміти, вчити висловлювати свої думки, розвивати мовлення , увагу , вчити працювати у групі, продовжити вчити розгадувати загадки, розвивати уміння вислухати та поважати думку інших.

Обладнання: підручник Грущинська І. В.; Хитра З. М.; Дробязко І. І. (2018), малюнки, презентація.

І  Ранкова зустріч «Що я умію робити?»

  1. Привітання. Діти сідають у коло. По колу вітаються один з одним, називаючи сусіда по імені, використовуючи віршик:

 

 Сьогодні буде день чудовий,

бо ти, _(_називає імя дитини_)_, прийшов  (прийшла )до школи!

Привіт! (або «доброго ранку», «здрастуй»)

 

       2. Групове заняття. Діти та вчитель стають у коло, вчитель  говорить: «Я умію …» і показує рухи якоїсь дії. Діти повинні відгадати, що це за дія.  Так само виконують завдання всі учні.

Вчитель підсумовує: «Ви вже багато чого умієте!»

  1. Оголошення теми дня.

- Сьогодні ми будемо говорити про те, що ми вже вміємо робити і чого можемо навчитися.

 Дітям пропонується висловитися з приводу теми дня, задати питання.

Проводиться вправа на визначення настрою кожної дитини.

  1. Робота із щоденними новинами. Заповнення календаря погоди, визначення дня тижня, місяця, дати,дитини дня.

 

 

 

ІІ Інтегроване заняття «Я досліджую світ».

  1. Вчитель ставить проблемне питання: «Чи це добре, що дитина вчиться самостійно виконувати деякі завдання? »

Учні  розбиваються на пари і отримують завдання : розглянути малюнки у підручнику, по черзі розповісти, що діти на малюнках уміють робити, які захоплення вони мають. Потім дітям пропонується розповісти про своє улюблене заняття.

  1. Динамічна гра «Чого я хочу навчитись?»

Учитель пропонує дітям стати у коло. На екрані з’являються малюнки  із захопленнями дітей(танці, плавання, гімнастика, баскетбол, футбол та ін.)Якщо дитині цікаве якесь заняття. Вона імітує рухи і цим показує, що вона зацікавлена.

Акцентується увага дітей, що не існує захоплень для дівчаток і для хлопчиків, що вони можуть обирати те заняття, яке їм подобається.

  1. Бесіда про користь для здоров’я  від занять різними видами спорту. Вправа «Крісло автора». Дітям пропонується висловити свою думку про користь занять спортом.
  2. Відгадування загадок:

Беручка і жвава тітка

Покружляла в хаті швидко

У веселому танку,-

Пил увесь на смітнику. (Віник)

 

 

Є у нас в квартирі робот,

має він великий хобот.

Любить робот чистоту

І гуде як лайнер: «Ту-у-у!» (Пилосмок)

 

  • Діти, що спільного у цих предметах? Для чого ії використовують?
  • Хто з вас користувався ними? (Коли допомагали батькам)
  • Яку ще допомогу ви можете запропонувати рідним? Хто вміє робити щось корисне самостійно?
  • Що ще ви хочете навчитися робити без допомоги дорослих?

А чи можна навчитися чогось, якщо не тренуватися. Не пробувати весь час? Вчитель також акцентує увагу, що не всі потрібні уміння люблять діти і дорослі, але вони є необхідними.

 

  1. Робота з прислів’ям.
  • Діти, це давно уже зрозуміли люди і склали таке прислів’я: «Не кажи «Не вмію», а кажи : «навчуся».
  • Як ви гадаєте, в якій ситуації  і кому можна сказати це прислів’я?
  1. Рефлексія.
  • Яким умінням ви хотіли б навчитися?
  • Яке завдання на уроці сподобалось найбільше?
  • Розкажіть батькам про наше заняття та попросіть їх навчити вас новому, а на наступному занятті розкажете про свої успіхи!

 

Використано:

Збірник загадок для учнів початкової школи/ Упорядкування Г.Сапун.- Тернопіль: Підручники і посібники2003.- 112с.

Інтернетресурси.

 

 

 

 

 

 

 

Додаток:

Малюнки до загадки:

Картинки по запросу веникКартинки по запросу пілесос

 

Малюнки для презентації:

Картинки по запросу Захоплення дітей

Картинки по запросу Захоплення дітейКартинки по запросу Захоплення дітейКартинки по запросу Захоплення дітей

Картинки по запросу Захоплення дітей

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гудима Оксана Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
10 січня 2021
Переглядів
4711
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку