1
Інтегроване заняття «Я досліджую світ» за типовою освітньою програмою розробленою під керівництвом О.Я.Савченко. 2 тиждень, урок 5 «Що я вже вмію робити?»
Мета: привести дітей до усвідомлення того, що вони уміють і хочуть уміти, вчити висловлювати свої думки, розвивати мовлення , увагу , вчити працювати у групі, продовжити вчити розгадувати загадки, розвивати уміння вислухати та поважати думку інших.
Обладнання: підручник Грущинська І. В.; Хитра З. М.; Дробязко І. І. (2018), малюнки, презентація.
І Ранкова зустріч «Що я умію робити?»
Сьогодні буде день чудовий,
бо ти, _(_називає імя дитини_)_, прийшов (прийшла )до школи!
Привіт! (або «доброго ранку», «здрастуй»)
2. Групове заняття. Діти та вчитель стають у коло, вчитель говорить: «Я умію …» і показує рухи якоїсь дії. Діти повинні відгадати, що це за дія. Так само виконують завдання всі учні.
Вчитель підсумовує: «Ви вже багато чого умієте!»
- Сьогодні ми будемо говорити про те, що ми вже вміємо робити і чого можемо навчитися.
Дітям пропонується висловитися з приводу теми дня, задати питання.
Проводиться вправа на визначення настрою кожної дитини.
ІІ Інтегроване заняття «Я досліджую світ».
Учні розбиваються на пари і отримують завдання : розглянути малюнки у підручнику, по черзі розповісти, що діти на малюнках уміють робити, які захоплення вони мають. Потім дітям пропонується розповісти про своє улюблене заняття.
Учитель пропонує дітям стати у коло. На екрані з’являються малюнки із захопленнями дітей(танці, плавання, гімнастика, баскетбол, футбол та ін.)Якщо дитині цікаве якесь заняття. Вона імітує рухи і цим показує, що вона зацікавлена.
Акцентується увага дітей, що не існує захоплень для дівчаток і для хлопчиків, що вони можуть обирати те заняття, яке їм подобається.
Беручка і жвава тітка
Покружляла в хаті швидко
У веселому танку,-
Пил увесь на смітнику. (Віник)
Є у нас в квартирі робот,
має він великий хобот.
Любить робот чистоту
І гуде як лайнер: «Ту-у-у!» (Пилосмок)
А чи можна навчитися чогось, якщо не тренуватися. Не пробувати весь час? Вчитель також акцентує увагу, що не всі потрібні уміння люблять діти і дорослі, але вони є необхідними.
Використано:
Збірник загадок для учнів початкової школи/ Упорядкування Г.Сапун.- Тернопіль: Підручники і посібники2003.- 112с.
Інтернетресурси.
Додаток:
Малюнки до загадки:
Малюнки для презентації: