Урок "Додатні і від'ємні числа. Число 0"

Про матеріал
Мета уроку: • Сформувати поняття додатних і від’ємних чисел, числа 0;вміти читати і записувати додатні і від’ємні числа; розв’язувати вправи на застосування додатних і від’ємних чисел; • Правильно формулювати власні думки • Творчо ставитись до справи
Перегляд файлу

Тема уроку: Додатні і від’ємні числа. Число 0.

Мета уроку:

  • Сформувати поняття додатних і від’ємних чисел, числа 0;вміти читати і записувати додатні і від’ємні числа; розв’язувати вправи  на застосування  додатних і від’ємних чисел;
  • Правильно формулювати власні думки
  • Творчо ставитись до справи

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Наочність : конспект+ презентація.

Хід уроку

І.Організаційний момент. Налаштування учнів до уроку.

Прочитати слова правильно.

даДотні, д’ємВідні, льНУ.

Сьогодні на уроці ми будемо говорити саме про ці числа.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Демонстрація малюнків термометрів з різними показниками.

Учні визначають температуру і називають +, - а градусів

D:\24348575.jpg

ІІІ.Засвоєння знань.

Слово вчителя. На прикладі показників термометрів ми бачимо, що є додатні і від’ємні числа. Число 0- це значення температури, за якої вода перетворюється в кригу. Тому 0- це межа між додатніми і від’ємними числами.

Тому всі числа ділимо на:

Усі числа більші за нуль записують із знаком «+»,вони додатні; менші- із знаком «-« ,від’ємні. 0 –ні додатнє, ні від’ємне.

Приклад: Додатні- +5; +100; +0,8; 4,5.(знак + може і не ставитись)

Від’ємні - -9; -20; -7,8; -1/2.

Крім додатніх і від’ємних , є поняття « недодатні», «невід’ємні».

« недодатні»- -8; -35 і 0.

 «невід’ємні»- +8; +45 і 0.

Вчитель демонструє де використовуються від’ємні числа.

 

D:\Asd242.jpgD:\2709201954.jpg

Правильно вчимося читати:+5(плюс5), -7(мінус 7),8( плюс 8 або 8).

ІУ.Формування вмінь.

Усні вправи.

 1. Прочитати числа : -9; +4; -0,3; 96; -3/7; +100.

2.Як на термометрі зміниться температура. Якщо температура підвищиться на 50С? зменшиться на 70С?

 

D:\926-500x500.jpg

3.Пояснити за малюнком значення додатніх і від'ємних чисел.

D:\image827_1.jpg

Письмові вправи.

1.З поданих чисел виписати додатні, від'ємні, недодатні, невід'ємні.

-1; +89; -78,6; 0; -4/5; 101; +7.01; -0,005; 543.

2.Підводний човен йшов на глибині 300 м, потім занурився ще на 100, а потім  піднявся на 200м. На якій глибині опинився човен?

3.Запишіть за допомогою знаків « + і – « значення величин:

  • Висота гори 650м;
  • Глибина озера 5м;
  • Борг 1200грн;
  • Прибуток 5000000грн;
  • глибина западини 7450м

              У.Підсумок уроку

Знайти помилки.

  • Додатні числа: 8;+57; 0
  • Від'ємні числа: -74 ; 101; -67.
  • Недодатні : -9; 0; 98.
  • Невід'ємні: 0; -76; +4,7.
  • Число 97 –від'ємне.
  • Число 0- додатнє

УІ.Домашнє завдання за підручником.

docx
Додано
7 січня 2020
Переглядів
5543
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку