Урок "Додатні та від'ємні числа. Число нуль"

Про матеріал
Урок розроблено за технологією "перевернутого уроку". Перший урок з теми "Раціональні числа"
Перегляд файлу

 

КРАМАТОРСЬКА  ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ   ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ  №31

 

 

(РОЗРОБКА УРОКУ)

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ «ПЕРЕВЕРНУТОГО УРОКУ»

для 6 класу з теми

«Додатні та від’ємні числа. Число нуль.»

 

 

 

Перегонова

Галина Дмитрівна

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                        Краматорськ-2018

 

 

Технологічна карта «перевернутого» урока

Тема:   Раціональні числа (14 год)

Урок 1 ДОДАТНІ  ТА ВІД’ЄМНІ ЧИСЛА. ЧИСЛО НУЛЬ.
Клас: 6
Цілі:

  • Навчальна: сформувати поняття додатного числа, від’ємного числа,сформувати вміння читати, записувати  додатні та від’ємні числа,наводити приклади додатних та від’ємних чисел ,застосовувати знання на практиці.
  • Розвивальна: формувати вміння грамотно формулювати власні думки;,розвивати математичне мовлення.
  • Виховна: виховувати позитивне ставлення до навчання, самостійність у навчанні.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Обладнання та наочність:підручник,друковані матеріали,комп’ютер.

Етапи  

 

Діяльність учителя 

Діяльність учня 

Ціль 

Матеріали

Контроль

Підготовка до уроку

 

1.На сторінці блогу https://peregonova66.blogspot.com, через повідомлення Viber  , або у вигляді роздруківки надати  домашнє завдання  
2) Пояснити правила виконання роботи
3) Познайомити з пам’яткою «Як переглянути відео за посиланням»

4. Надати план вивчення теми. 

1.Знайомляться з  завданням.

2.Вивчають план вивчення теми та памятку.

 Створити умови для вивчення теми .

1.Друковані :

  • .Пам’ятка «Як переглянути відео за посиланням»
  • Адреса блогу, електронна пошта.
  • План вивчення теми.  


 

 

 

Спостереження

 Вдома

 

 1. Консультації  по телефону,через  Viber,або електронну пошту

  1. Переглядають відео-урок ,презентацію

2.Читають §21

3.Формулюють запитання

 

Сприяти  успішному  засвоєнню теми учнями

1. §21 Підручник Тарасенкова Н. та ін.Українська мова навчання Видавництво: Освіта
Рік: 2014.

2.Відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=7Dw62zdzoVU

3. Презентація

4.Опорний конспект

5.Таблиця

Консультації

 У класі

2 хв

І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Емоційно налаштовує клас  

Готує клас до уроку  

Оголошує план уроку

Емоційно налаштовуються та

готуються до уроку  

 

Створити умови для успішного проведення уроку

 

 

15

хв

 

ІІ.ПЕРЕВІРКА Д\З

1.Організовує

рефлексію за д/з «Світлофор».

 

2.Об’єднує дітей у групи за кольором «Світлофора»

 

 

 

3).Організовує роботу в групах:

«Зелені»,

«Жовті»,

«Червоні»

Учитель відповідає на запитання учнів  групи«Жовті»

, щодо даної теми.

 

 

 

 

Пояснює матеріал учням групи «Червоні»

 

 

 

 

 

 

1.Самоаналіз «Світлофор». 

 

2.Об’єднуються в групи

 

 

 

3.Працюють у групах

-Група «Зелені»

 самостійно

 

-Група «Жовті»

Учні задають  запитання з даної теми.Далі працюють самостійно

 

-Група «Червоні»

Читають та опрацьовують матеріал за підручником §21

з допомогою вчителя.

 

Визначити рівень підготовки

Групи формуються  з метою диференційованого навчання.

 

Визначити рівень знань

 

 

 

Корегуваня знань

 

 

 

 

 

 

Корегуваня знань

 

 

 

 

 

 

Кольорові картки «Світлофор».

 

 

 

 

 

 

 

Компютер тест за посиланням

https://learningapps.org/2024766

Підручник

 Математика 6 кл

Презентація «Інтерактивний Тест№1»

Тести  друковані

 

 

 

 

Допомога учням,

які працюють у

групах

 

 

 

 

 

Контроль за

 вчасною зміною

 роботи в групах

 

15 хв

ІІІ.УДОСКОНАЛЕННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК

Пропонує завдання за підручником

Виконують завдання письмово у зошитах

Опрацювати ключові поняття теми.

Формувати основні програмні компетенції.

 

Підручник

Математика 6 кл

 

 

 

10 хв

ІV ПІДСУМКИ УРОКУ

1.Організовує рефлексію  з табличками  «Знаю. Можу. Навчився".

2.Пропонує тестові завдання з самоперевіркою

 

3.Проводить оцінювання

 

Заповнюють таблички «Знаю. Можу. Навчився»

 

Виконують тестові завдання та проводять самоперевірку

Визначити рівень знань

 

Друковані таблиці "Знаю. Можу. Навчився" для кожного учня.

 

 

 

3 хв

V ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Задає  домашнє завдання

 

Учні усвідомлюють , як виконати домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Група «ЗЕЛЕНІ»

             Група «ЖОВТІ»

             Група «ЧЕРВОНІ»

1.Тест за посиланням

https://learningapps.org/2024766

https://learningapps.org/display?v=pr6ohh2fn01

 

 

1.Учитель відповідає на запитання учнів, щодо даної теми.

1. Читають та опрацьовують матеріал за підручником §21

 

2. Складають опорний конспект за схемою;

2.Тест за посиланням

https://learningapps.org/2024766

https://learningapps.org/display?v=pr6ohh2fn01

 

 

1.Учитель відповідає на запитання учнів, щодо даної теми.

 

Варіант1

Варіант 2

1.Яке з наведених чисел є від’ємним?

А

Б

В

Г

4,5

0

-23

19

1.Яке з наведених чисел є додатним?

А

Б

В

Г

-0.2

7.6

-25

0

2.Скільки з- поміж чисел -5;0,6;19;0;-0,9 додатних?

А

Б

В

Г

одне

два

три

чотири

2.Скільки з- поміж чисел -0,7;-2,1;0;-6;1 від’ємних?

А

Б

В

Г

одне

два

три

чотири

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОПОРНИЙ   КОНСПЕКТ  ДО УРОКУ

Виникли в Китаї в І ст. до н.е..

прибуток

Картинки по запросу додатні та від'ємні числа 6 клас картинкиборг «-»

Додатними числами позначали майно, свої гроші, прибуток, позначали їх червоним кольором («чен»).

Від’ємні числа не любили, їх називали «фу», що перекладається, як чорний.

Ними  позначали борг, збиток і зображували їх чорним кольором.

 

Картинки по запросу історія виникнення додатні та від'ємні числа 6 клас картинки

«-»ЛІВОРУЧ                          ПРАВОРУЧ«+»

Сучасне розуміння від’ємних чисел пов’язане з рухом ліворуч від нуля по числовій осі, прийшло з працями французького математика і філософа Р. Декарта (1596-1650).

Числа зі знаком «+» називають додатними

 

+5; +155; +0,2;+

 

Числа зі знаком «-» називають від’ємними

 

-5; -112 ; -5,2; ;-     
 

+35 = 35

 

Натуральні числа- додатні

 

ЧИСЛО   0 ні додатне, ні від’ємне

Картинки по запросу картинки це важливо

 

docx
Додано
3 березня 2019
Переглядів
1030
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку