КРАМАТОРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №31
(РОЗРОБКА УРОКУ)
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ «ПЕРЕВЕРНУТОГО УРОКУ»
для 6 класу з теми
«Додатні та від’ємні числа. Число нуль.»
|
|
Перегонова Галина Дмитрівна |
|
Краматорськ-2018
Технологічна карта «перевернутого» урока
Тема: Раціональні числа (14 год)
Урок 1 ДОДАТНІ ТА ВІД’ЄМНІ ЧИСЛА. ЧИСЛО НУЛЬ.
Клас: 6
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Обладнання та наочність:підручник,друковані матеріали,комп’ютер.
Етапи |
|
Діяльність учителя |
Діяльність учня |
Ціль |
Матеріали |
Контроль |
Підготовка до уроку |
|
1.На сторінці блогу https://peregonova66.blogspot.com, через повідомлення Viber , або у вигляді роздруківки надати домашнє завдання 4. Надати план вивчення теми. |
1.Знайомляться з завданням. 2.Вивчають план вивчення теми та пам’ятку. |
Створити умови для вивчення теми . |
1.Друковані :
|
Спостереження |
Вдома |
|
1. Консультації по телефону,через Viber,або електронну пошту |
2.Читають §21 3.Формулюють запитання
|
Сприяти успішному засвоєнню теми учнями |
1. §21 Підручник Тарасенкова Н. та ін.Українська мова навчання Видавництво: Освіта 2.Відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=7Dw62zdzoVU 3. Презентація 4.Опорний конспект 5.Таблиця |
Консультації |
У класі |
2 хв |
І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП Емоційно налаштовує клас Готує клас до уроку Оголошує план уроку |
Емоційно налаштовуються та готуються до уроку
|
Створити умови для успішного проведення уроку |
|
|
15 хв
|
ІІ.ПЕРЕВІРКА Д\З 1.Організовує рефлексію за д/з «Світлофор».
2.Об’єднує дітей у групи за кольором «Світлофора»
3).Організовує роботу в групах: «Зелені», «Жовті», «Червоні» Учитель відповідає на запитання учнів групи«Жовті» , щодо даної теми.
Пояснює матеріал учням групи «Червоні»
|
1.Самоаналіз «Світлофор».
2.Об’єднуються в групи
3.Працюють у групах -Група «Зелені» самостійно
-Група «Жовті» Учні задають запитання з даної теми.Далі працюють самостійно
-Група «Червоні» Читають та опрацьовують матеріал за підручником §21 з допомогою вчителя. |
Визначити рівень підготовки Групи формуються з метою диференційованого навчання.
Визначити рівень знань
Корегуваня знань
Корегуваня знань
|
Кольорові картки «Світлофор».
Комп’ютер тест за посиланням https://learningapps.org/2024766 Підручник Математика 6 кл Презентація «Інтерактивний Тест№1» Тести друковані
|
Допомога учням, які працюють у групах
Контроль за вчасною зміною роботи в групах |
|
|
15 хв |
ІІІ.УДОСКОНАЛЕННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК Пропонує завдання за підручником |
Виконують завдання письмово у зошитах |
Опрацювати ключові поняття теми. Формувати основні програмні компетенції.
|
Підручник Математика 6 кл
|
|
|
10 хв |
ІV ПІДСУМКИ УРОКУ 1.Організовує рефлексію з табличками «Знаю. Можу. Навчився". 2.Пропонує тестові завдання з самоперевіркою
3.Проводить оцінювання
|
Заповнюють таблички «Знаю. Можу. Навчився»
Виконують тестові завдання та проводять самоперевірку |
Визначити рівень знань
|
Друковані таблиці "Знаю. Можу. Навчився" для кожного учня.
|
|
|
3 хв |
V ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Задає домашнє завдання
|
Учні усвідомлюють , як виконати домашнє завдання |
|
|
|
.
Група «ЗЕЛЕНІ» |
Група «ЖОВТІ» |
Група «ЧЕРВОНІ» |
1.Тест за посиланням https://learningapps.org/2024766 https://learningapps.org/display?v=pr6ohh2fn01
|
1.Учитель відповідає на запитання учнів, щодо даної теми. |
1. Читають та опрацьовують матеріал за підручником §21
|
2. Складають опорний конспект за схемою; |
2.Тест за посиланням https://learningapps.org/2024766 https://learningapps.org/display?v=pr6ohh2fn01
|
1.Учитель відповідає на запитання учнів, щодо даної теми. |
Варіант1 |
Варіант 2 |
||||||||||||||||
1.Яке з наведених чисел є від’ємним?
|
1.Яке з наведених чисел є додатним?
|
||||||||||||||||
2.Скільки з- поміж чисел -5;0,6;19;0;-0,9 додатних?
|
2.Скільки з- поміж чисел -0,7;-2,1;0;-6;1 від’ємних?
|
ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ДО УРОКУ
Виникли в Китаї в І ст. до н.е.. прибуток борг «-» |
Додатними числами позначали майно, свої гроші, прибуток, позначали їх червоним кольором («чен»). Від’ємні числа не любили, їх називали «фу», що перекладається, як чорний. Ними позначали борг, збиток і зображували їх чорним кольором.
|
«-»ЛІВОРУЧ ПРАВОРУЧ«+» |
Сучасне розуміння від’ємних чисел пов’язане з рухом ліворуч від нуля по числовій осі, прийшло з працями французького математика і філософа Р. Декарта (1596-1650). |
Числа зі знаком «+» називають додатними
|
+5; +155; +0,2;+
|
Числа зі знаком «-» називають від’ємними
|
-5; -112 ; -5,2; ;- |
+35 = 35
Натуральні числа- додатні
ЧИСЛО 0 ні додатне, ні від’ємне |
|